Riješeno

nestala mi opcija za pregled potrošnje interneta preko homeboxa

  • 17 Studeni 2018
  • 1 odgovor
  • 236 pregleda

Imam internet preko homeboxa i mobitel na pretplatu. Do prelaska Vip-a u a1 mogao sam sam pogledati potrošnju na oba računa na padajučem izborniku sa brojem telefona na vrhu ekrana, dakle mogao sam izabrati mobilnu liniju ili broj homebox linije. Nakon prelaska u A1 ostao mi je samo broj mobilne linije na izbor. Gdje je kvaka? Zašto mi je onemogučen pregled moje potrošnje i izbor opcija/usluga interneta?
icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 17 Studeni 2018, 22:29

Pozdrav Vlado,

provjera potrošnje je i dalje moguća za obje usluge. Samo je potrebno provjeriti na kojoj usluzi imaš postavljena Master prava za pregled usluga za oba broja.
Sugeriram da se javiš na besplatan broj 0800 091 091 da kolege naprave provjeru pa ćemo vidjeti.

Kada se ulogiraš u Moj A1 imaš mogućnost prijave samo za određenu uslugu/broj, a na jednoj usluzi/broju (kada se s tim podacima ulogiraš)imaš mogućnost pregleda svih svojih linija.

Matej
Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 1
Pozdrav Vlado,

provjera potrošnje je i dalje moguća za obje usluge. Samo je potrebno provjeriti na kojoj usluzi imaš postavljena Master prava za pregled usluga za oba broja.
Sugeriram da se javiš na besplatan broj 0800 091 091 da kolege naprave provjeru pa ćemo vidjeti.

Kada se ulogiraš u Moj A1 imaš mogućnost prijave samo za određenu uslugu/broj, a na jednoj usluzi/broju (kada se s tim podacima ulogiraš)imaš mogućnost pregleda svih svojih linija.

Matej

Odgovori