nepoštivanje ugovora i slanje većeg računa nego što je ugovoreno

  • 18 Listopad 2019
  • 6 odgovora
  • 102 pregleda

Dakle ugovoren je 3u 1 nakon raskida starog ugovora 12.8. tj došao je račun na 139.00kn a potpisan je na 219 kn dakle onih 20 kn više zbog kojih sm nakon 6 mj. i želio raskinuti ugovor.

zove me bahata ženska iz A1 i kaže da ugovor do danas nije postao aktivan i jel ja to hoću ili neću.

Ima li kraja bahatosti djelatnika, te ako su izgubili ugovor nema li ikakvog drugog načina nego maltretiranje telefonom i bahačenju

Uredno  m danas nakon e-maila sa žalbom o nekorektnosti dolazi e-mail da uplatim 20kn koje nisam uplatio.. Toliko o poštenju A1

 


Odgovora 6

Dakle ugovoren je 3u 1 nakon raskida starog ugovora 12.8. tj došao je račun na 139.00kn a potpisan je na 219 kn dakle onih 20 kn više zbog kojih sm nakon 6 mj. i želio raskinuti ugovor.

zove me bahata ženska iz A1 i kaže da ugovor do danas nije postao aktivan i jel ja to hoću ili neću.

Ima li kraja bahatosti djelatnika, te ako su izgubili ugovor nema li ikakvog drugog načina nego maltretiranje telefonom i bahačenju

Uredno  m danas nakon e-maila sa žalbom o nekorektnosti dolazi e-mail da uplatim 20kn koje nisam uplatio.. Toliko o poštenju A1

 

Pozdrav @albert ,

pošalji nam privatnu poruku [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] sa svojim OIB-om kako bi provjerili tvoje navode.



 

 

Dakle, danas mi dolazi poruka na mobitel da sam tražio aktivaciju potpisanog ugovora i da od danas 21.10 počinje aktivacija ugovora potpisanog prije 2 mjeseca i više.

Koliko poštenja od A1, ali tjeramo mak na konac ako treba i sudskim putem dok se ne dobije aktivacija na dan kad je ugovor potpisan 12.8.2019. a ne samovoljno produženje ugovora od strane A1.

Možda i netko na položaju u A1 čita ovaj forum da prestanu sa omalovažavanjem korisnika!

 

 

Podzrav @albert , nikom nije u cilji omalovažavati ikoga. No kako se ovdje radi o dogovorenom produljenju koje je bilo nešto kasnije provedeno voljeli bi detaljno provjeriti situaciju za što su nam potrebni podaci o vlasniku usluge, ja ti savjetujem da nam se javiš privatnom porukom kako je kolegica prije navela. 

 

A što se tiče samovoljnog produljivanja ugovora, to nam svakako nije niti je bila praksa, nitko ne želi da prisilom koristiš nešto što ne želiš.

 

Pozdrav.

A1Hrvoje pozdrav,

kao što se vidi iz priloženog i dva prigovora na e-mail službi za korisnike i traženje da se objasni zbog čega se ne poštuje ugovor koji je potpisan 12.8. nego se zove na mobitel i kako i vi snimate, snimaju u klijenti razgovore zbog vaših nekorektnosti “već dva puta tuženi zbog registra ne zovi”. Dakle nakon pisanja na ovaj forum i poslan OIB kolegici (da li je otišao ili nije nemam pojma), ali drugi dan nakon pisanja sam dobio poruku na SMS da mi je mojim traženjem (kojim traženjem i kada ???.. tražio sam da se aktivira danom potpisa) aktiviran ugovor ali ne s datumom 12.8. kad je ugovor i potpisan nego više od 60 dana nakon toga tj. 21.10 što produžuje ugovor još 2 mj nakon isteka potpisanog ugovorom.

Jel to korektno??

Sad će te reći da to nije omalovažavanje klijenata i pravljenje budalama istih?

U koliko su vaši djelatnici izgubili ugovor onda se to lijepo na e-mail napiše i zamoli da se pošalje kopija ili fotka istog, isto kao što se trebalo korisnike obeštetiti za neki dan kad ste imali problema i nije bilo interneta više od sat vremena, a to su korisnici isto platili..

L.P. Albert

 

Razina korisnika 3

Pozdrav alberte,

vidim da si nam poslao OIB no moraš nas popratiti kako bismo ti mogli odgovoriti na poruku. Tvoj je prigovor poslan pisanim putem u obradi te ćeš primiti rješenje nadležnog odjela. Molim te za malo strpljenja.

čekam s nestrpljenjem

Odgovori