Riješeno

Nemogućnost prijave

  • 4 Prosinac 2020
  • 1 odgovor
  • 115 pregleda

Pozdrav, korisnik sam A1 mobilne te A1 fiksne usluge, za svaku od tih usluga sam imao korisničko ime i lozinku. Nakon spajanja tih dviju usluga u jednu (Mozaik), više nisam u mogućnosti prijaviti se u račun za fiksnu uslugu, tj. baca me na adresu https://webauth.a1.hr/vasmpauth/ProcessLoginServlet (prazna stranica bez ičega), dok se na račun za mobilnu uslugu bez problema mogu prijaviti.

Još jedna napomena, također sam krenuo mijenjat lozinke za prijavu jer mi je preglednik prepoznao da su ta korisnička imena i lozinke pronađene pod mogućim otkrivenim i da bi se mogla zloupotrijebiti, pa ne znam ima li i to veze s tim.

Nadam se da sam uspio dovoljno objasnit situaciju, te bih molio pomoć oko prijave u fiksnu uslugu.

icon

Najbolji odgovor od A1_Mirjana 7 Prosinac 2020, 18:34

Pozdrav Becks20, 

ako imaš A1 mobilnu i fiksnu uslugu, trebao bi imati mogućnost pregledavati obje usluge preko jednog korisničkog imena i lozinke :thinking: Nakon ulogiravanja trebaš imati pri vrhu mogućnost odabira pregleda svoje druge linije.

Ako to ipak nemaš i promjena lozinke ti je bila neuspješna, možemo to pokušati riješiti pa nam se javi privatnom porukom sa svojim podacima OVDJE.

 

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 1

Pozdrav Becks20, 

ako imaš A1 mobilnu i fiksnu uslugu, trebao bi imati mogućnost pregledavati obje usluge preko jednog korisničkog imena i lozinke :thinking: Nakon ulogiravanja trebaš imati pri vrhu mogućnost odabira pregleda svoje druge linije.

Ako to ipak nemaš i promjena lozinke ti je bila neuspješna, možemo to pokušati riješiti pa nam se javi privatnom porukom sa svojim podacima OVDJE.

 

Odgovori