Riješeno

Neisporuka uređaja 2 mjeseca

  • 27 April 2020
  • 11 odgovora
  • 3250 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 5 odgovora

Pozdrav!

Naša saga sa A1 pocela je prije 2 mjeseca kada smo naš trio paket odlučili prebaciti na optiku. Agentica koja nam je došla u kucu ponudila nam je još jeftiniji cijenu ako oba mobilna broja prenesemo u A1(uz ponudu mobilnih uređaja uz jednokratnu naknadu) na što smo naravno nasjeli. Ugovor potpisan 27.2.2020., prijenos brojeva je odrađen 9.3.2020., mobilnim uređajima ni traga. 11.3.2020. nam na kućnu adresu stiže paket samo sa pojacivacem signala koji smo također naručili. Od toga dana praktički na dnevnoj bazi pokušavali smo doći do informacije gdje su "zapeli " naručeni mobiteli.

Agenti (a svaki puta se javi netko drugi sa naravno drugačijom informacijom) samo su "prebacivali loptice" na odjel reklamacija s kojeg nas je netko trebao kontaktirati. Nas slucaj je tek 27.3. zabilježen kao pritužba, a tek u danima iza toga dobili smo informaciju da mobitela koje uredno "prodaju" uopće fizički nemaju.

15.4.2020. smo konačno kontaktirani od slavne službe reklamacija i kompromisno smo pristali na druga dva uređaja. 

Napomena: na web stranici A1 piše da je dostava na području Zagreba 3 radna dana.

Mobilnih uređaja još uvijek nema, kad online pokušavamo provjeriti status zahtjeva nema apsolutno nikakvih podataka. Samo je registrirano da je druga reklamacija zaprimljena 24.4.2020.  Ovo je jedini operater kod kojeg dostava uređaja putuje 2 mjeseca i još uvijek nije stigla.

Uglavnom, da smo znali sto nas čeka apsolutno nikada ne bismo prebacivali brojeve u A1 mrežu jer nemamo nikakvih pozitivnih iskustava.

 

 

 

icon

Najbolji odgovor od Anonymous 28 April 2020, 17:43

Pogledaj original

Odgovora 11

Nakon 3 mjeseca, će biti riješeno, nikako ne prije.

Prvo morate kako god znate sve raskinuti s tima s kojima ste ugovorili, ne pokušavajte nikako drukčije, ovo je jako važno.

Drugo onda sve ispočetka ugovoriti i tražiti minimalno 6 mjeseci gratis...ovo napraviti preko odjela prodaje na telefon 0800 13 17...objasniti im što Vam rade i da se ne glupiraju s rokovima slanja uređaja, jer to po njima traje 15 radnih dana od potpisa ugovora.

Naoružajte se živcima, to im je politika već najmanje 3 godine.

Sretno!

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav Josipk2, zaista mi je žao zbog nastale situacije :worried:  Pošalji nam privatnu poruku [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] i navedi podatke vlasnika usluge, po provjeri povratno ćemo te kontaktirati u što kraćem roku. Nadam se da će uređaji uskoro stići, da ćeš biti zadovoljan ugovorenom uslugom i da ćemo uspjeti vratiti tvoje povjerenje. 

Pozdrav Josipk2, zaista mi je žao zbog nastale situacije :worried:  Pošalji nam privatnu poruku [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] i navedi podatke vlasnika usluge, po provjeri povratno ćemo te kontaktirati u što kraćem roku. Nadam se da će uređaji uskoro stići, da ćeš biti zadovoljan ugovorenom uslugom i da ćemo uspjeti vratiti tvoje povjerenje. 

Nemoj ništa slati, već poslušaj mene.

Ne lažite,nitko me nije kontaktirao a kamoli riješio.

Lp

NIJE RIJEŠENO

Ne šaljite mi gluposti u privatni "in box",nego konkretno riješenje,napravio sam screenshot svega i staviti cu na Facebook i ...,da i drugi vide kako se odnosite prema klijentima.

Ne razumijem kako imate vremena slati gluposti kao:

Čestitke na tvom prvom postu. 

Tvojim prvim forum postom dodijeljen ti je rang "Probio led s 1 postom".

Daljnim aktivnostima na forumu (npr. tagiranjem postova, odgovaranjem na upite, odabirom odgovora kao RJEŠENJE, respektiranjem postova drugih forumaša...) tvoj rang se mijenja i time doprinosiš zajednici kao i stvaranju svog statusa unutar foruma.

Nastavi samo tako!
Pozdrav
A1_Neven

 ... a nemate vremena za konkretni odgovor,mene  ne zanimaju rangiranja na forumu, nego riješenje problema.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Forum nije službeni kanal za žalbe. Forum je tek tako, da ne kažem sprdačina gdje nas par pomażemo, za džabe. Glavnina upisa ako nisi skužio ovdje nadležnih je "javi se u inbox". Nadalje, glavni bug foruma je taj što random označava rješenje i ništa ne brini, ovdje se ne briše. Možeš pljuvat, vikat a normalne firme poput ht-a i tele 2 nemaju forum i cenzuriraju upise. Dakle, ovdje je sloboda pisanja a javit će ti se netko ako usput uhvati vremena. Čuvaj živce i prigovor na mail, poziv SZK, piši na fb.

P.S. kolega @Zefo je bio malo ironičan kad je rekao da niśta ne poduzimaš. :)

Sretno i javi ishod. ;)

@gogsy1975 ovo je moj savjet, nije ironija da se javlja ovdje za provjere.

Moj citat:

Nakon 3 mjeseca, će biti riješeno, nikako ne prije.

Prvo morate kako god znate sve raskinuti s tima s kojima ste ugovorili, ne pokušavajte nikako drukčije, ovo je jako važno.

Drugo onda sve ispočetka ugovoriti i tražiti minimalno 6 mjeseci gratis...ovo napraviti preko odjela prodaje na telefon 0800 13 17...objasniti im što Vam rade i da se ne glupiraju s rokovima slanja uređaja, jer to po njima traje 15 radnih dana od potpisa ugovora.

Naoružajte se živcima, to im je politika već najmanje 3 godine.

Sretno!

@gogsy1975 sve jasno,ali sam htio(podijeliti svoju tugu i "radost")da svi (i nadležni)vide razvoj događaja i ne mogu shvatiti zašto ne pošalju uređaje koje imaju na stanju,a ne stvarati ovakve nepotrebne probleme i "reklamu",meni je ovo sve samo ne normalno,jel da svijet funkcionira kao A1 svi bi se vratili u pećine i tukli bi se toljagom.

Prigovore sam uputio na sve "službene kanale", ali bez ikakvih rezultata.... Više ne znam tko tu koga....

Kome je u interesu da od korisnika prave budale?

@Zefo hm,raskidanje,imam i trio paket sa novom optikom pa se bojim da to ne bude opet sve skupa trajalo 6 mj.,a ovako se nadam da će se uskoro riješiti, jel' mi se ne da opet prolaziti kroz sve ispočetka (pa tko ima vremena i živaca za to,pa ipak imam kao i većina radne obveze, obitelj ...) i naivno se nadam da ce se uskoro riješiti situacija

@Josipk2  ja sam to sve prošao, iz iskustva sam te savjetovao, daj Bože da uspiješ nekako drukčije nego sam ti ja napisao.

 

Odgovori