Pozdrav!
Naša saga sa A1 pocela je prije 2 mjeseca kada smo naš trio paket odlučili prebaciti na optiku. Agentica koja nam je došla u kucu ponudila nam je još jeftiniji cijenu ako oba mobilna broja prenesemo u A1(uz ponudu mobilnih uređaja uz jednokratnu naknadu) na što smo naravno nasjeli. Ugovor potpisan 27.2.2020., prijenos brojeva je odrađen 9.3.2020., mobilnim uređajima ni traga. 11.3.2020. nam na kućnu adresu stiže paket samo sa pojacivacem signala koji smo također naručili. Od toga dana praktički na dnevnoj bazi pokušavali smo doći do informacije gdje su "zapeli " naručeni mobiteli.
Agenti (a svaki puta se javi netko drugi sa naravno drugačijom informacijom) samo su "prebacivali loptice" na odjel reklamacija s kojeg nas je netko trebao kontaktirati. Nas slucaj je tek 27.3. zabilježen kao pritužba, a tek u danima iza toga dobili smo informaciju da mobitela koje uredno "prodaju" uopće fizički nemaju.
15.4.2020. smo konačno kontaktirani od slavne službe reklamacija i kompromisno smo pristali na druga dva uređaja.
Napomena: na web stranici A1 piše da je dostava na području Zagreba 3 radna dana.
Mobilnih uređaja još uvijek nema, kad online pokušavamo provjeriti status zahtjeva nema apsolutno nikakvih podataka. Samo je registrirano da je druga reklamacija zaprimljena 24.4.2020. Ovo je jedini operater kod kojeg dostava uređaja putuje 2 mjeseca i još uvijek nije stigla.
Uglavnom, da smo znali sto nas čeka apsolutno nikada ne bismo prebacivali brojeve u A1 mrežu jer nemamo nikakvih pozitivnih iskustava.
Najbolji odgovor od Anonymous
Pogledaj original