Pozdrav svima,
nedavno sam primjetio da kod provjere potrosnje u tekucem mjesecu na moj.vip.hr sustav daje nebulozno visoke iznose potrosnje na fiksnoj liniji (5k kuna+) dok u popisima razgovora imam dva lokalna poziva od sve skupa nesto vise od dvije minute, sto je u redu jer fiksni telefon skoro pa i ne koristim. Koliko onda kosta minuta razgovora, 2.500kn?! LOL
SZK sam zvao, nakon maratonskih cekanja od 10-15 minuta (jos jedan 'specijalitet' VIP-a) pricam s agentima prvo na racunima pa na tehnickoj podrsci, naravno nitko nista ne zna i moraju provjeriti pa ce mi javiti..jos uvijek cekam, proslo je vise od 24h.
Da li je to 'rutinski' kvar ili bug u sustavu ili me ceka neugodno iznenadjenje na iducem racunu?
pozdrav ! a ja mislio da sam ja jedini koji ima problem sa fix tel računom za tekući mjesec ? moj iznos (za sada je zanemarivo mali) , ali takve probleme kao što imamo ja i Vi moraju se OZBILJNO ISPITATI , zašto se to događa ? GOSPODO IZ VIPA IMATE OZBILJAN PROBLEM !!!!!!! ALOOOOOO!!!!!
Sigurno nije netko ručno napumpao trenutno iznos potrošnje. 😃 Bug u sustavu, zna se često dogoditi kad se rade nadogradnje. Zna se dogoditi i da se ne može logirati ali probaš nakon par sati ili drugi dan i sve je ok. Uobičajeno (nažalost) i kod drugih operatera, nikakav spektakl. Sustav, automatika, sve je to podložno kvarovima i trenutnim bugovima koji se ažuriraju.
gogsy! slažem se što si napisao ,ali treba platiti povećani račun i onda čekati dali će se netko smilovati da to sve popravi i dovede u red , a mi MOLITI BOGA kada i kako će nam se vratiti materijalna šteta (novac iz đepa) . LP
moj slučaj je još dodatno GLUP, ako sam zvao fixni taj i taj broj, onda ga i trebam dobiti , a ne neki 100 - ti i to mobtel ????? tu su prekršene OSNOVE TELEFONIJE !! pa zato postoje brojevi ,da se razlikuje korisnik od korisnika !!!!!!!! što mene briga za bugove kod operatera ?????? , znači da mi moramo imati obzira prema operateru , a on nemože napraviti osnove telefonskog razgovora ??? LP
Nadam se da si u pravu..no taj iznos me bode u oci vec treci dan, SZK jos uvijek 'rjesava' moj ticket, i dalje nitko nista ne zna..jasno mi je da su bugovi redovna pojava (NB nikad prije nisam imao slican problem kod drugih providera) ali svejedno, prilicno sam razocaran VIP-om kao 'premium' providerom jer vidim da njihova usluga, prvenstveno briga o korisnicima (poslovnim, na preplati, koji redovito placaju racune) nije nista kvalitetnija od konkurencije jer pruzaju minimalno, tocno toliko koliko treba da ne razmisljam o prelasku ali ne i da produljim ugovor kad bude pred istekom.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.