Danas, 20.11.2018. u 9:00 imali smo dogovoreni termin instalacije fiksne linije i interneta na firmu.
Nitko od tehničara nije došao niti nas kontaktirao o eventualnoj izmjeni termina.
Kontaktirali smo i Vašu službu za korisnike više puta, ali niti oni nemaju odgovor zašto je do navedene situacije došlo niti znaju kada će tehničari doći.
Također je upravo smiješno da Vi kao telekomunikacijska tvrtka ne možete trenutno saznati gdje su tehničari i kada dolaze na odradu posla koju ste upravo Vi dogovorili sa svojim klijentom, tj.nama.
Napominjem da vrijeme čekanja Vaših tehničara za nas nije besplatno.
Dodatni trošak nam stvara čekanje na uključenje linije obzirom da se radi o informatičkoj tvrtki.
Pozdrav aokorbar,
žao mi je što smo krivo počeli, molim te da nam u Inbox pošalješ svoje podatke kako bismo mogli ovo detaljnije provjeriti.
žao mi je što smo krivo počeli, molim te da nam u Inbox pošalješ svoje podatke kako bismo mogli ovo detaljnije provjeriti.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.