Najbolji odgovor od Sunasce
Pogledaj originalNAČINI PLAĆANJA
Krenula sam naručivati mobitel preko webshopa kad sam vidjela da mi pod načinom plaćanja piše da će mi teretiti mjesecne rate na karticu. Ne želim plaćati tim načinom, je li moguće da mi računi dolaze poštom?
Prvo provjeri na Moj VIP je li možda uplata proknjižena nakon što je opomena već otišla. Ako kojim slučajem ipak nije onda im na mail pošalji potvrdu o uplati, sliku odreska ili što već imaš. Nekad se može dogodit pogreška u pozivu na broj ili među bankama pa ne proknjiže uplatu. Pošalji im da si platio i sve ok.
Ili nazoveš SZK u uredovno vrijeme odjela za račune pa pratiš putanju do istih i neka ti kažu da li je uplata vidljiva...
Ako je otplata uredaja na rate veca od 40kn, svakako moras unjeti podatke s kreditne kartice a kasnije to mozes bez problema rijesiti da ti se ne tereti bankovni racun
U svakom slucaju teritit ce ti se bankovni racun za iznos koji moras odma platiti a ako si izabrala placanje opcom uplatnicom onda ce ti tako i dolaziti te ti se nece teretiti bankovni racun
U svakom slucaju teritit ce ti se bankovni racun za iznos koji moras odma platiti a ako si izabrala placanje opcom uplatnicom onda ce ti tako i dolaziti te ti se nece teretiti bankovni racun
Što točno pokušavaš kupiti? Koju tarifu i uređaj? Ako ti uz uređaj piše toliko jednokratno i toliko mjesečno onda ništa ne moraš aktivirati nego to ide automatski. Zato te i pita karticu. Naknadno plaćanje računa možeš prebaciti s kartice na uplatnicu, ne preporučujem papirnatu doma, bolje je na e-mail, znaš da neće zalutat u pošti, kasniti isl. Iako svakako vidiš sve račune i na Moj VIP.
Račun za telekomunikacijske usluge i račun za uređaj nemaju baš puno veze jedno s drugim. Jesi htjela aktivirati mjesečnu otplatu uređaja na mjesečnim računima za usluge, ili? Jer ovo što opisuješ mi zvuči kao plaćanje jednokratnog dijela cijene uređaja na rate (ovisno o kartici).
Hvala na informaciji! Znači moguće je na mjesecnom racunu za usluge otplaćivati i mjesecnu otplatu uređaja? Ako je tako, to želim, kako da to aktiviram?
Dobar dan .Moze odgovor .Kome da se obratim u vezi racuna za 4/2018( placen 9.5.2018) jer sam danas od vas dobio postom pismo da moram platit taj racun.Sta moram dva puta platit jedan te isti racun.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.