Riješeno

NAČINI PLAĆANJA

  • 30 January 2017
  • 9 odgovora
  • 2224 pregleda

Krenula sam naručivati mobitel preko webshopa kad sam vidjela da mi pod načinom plaćanja piše da će mi teretiti mjesecne rate na karticu. Ne želim plaćati tim načinom, je li moguće da mi računi dolaze poštom?
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 31 January 2017, 06:49

Pogledaj original

Odgovora 9

Razina korisnika 5
Račun za telekomunikacijske usluge i račun za uređaj nemaju baš puno veze jedno s drugim. Jesi htjela aktivirati mjesečnu otplatu uređaja na mjesečnim računima za usluge, ili? Jer ovo što opisuješ mi zvuči kao plaćanje jednokratnog dijela cijene uređaja na rate (ovisno o kartici).
Hvala na informaciji! Znači moguće je na mjesecnom racunu za usluge otplaćivati i mjesecnu otplatu uređaja? Ako je tako, to želim, kako da to aktiviram?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Što točno pokušavaš kupiti? Koju tarifu i uređaj? Ako ti uz uređaj piše toliko jednokratno i toliko mjesečno onda ništa ne moraš aktivirati nego to ide automatski. Zato te i pita karticu. Naknadno plaćanje računa možeš prebaciti s kartice na uplatnicu, ne preporučujem papirnatu doma, bolje je na e-mail, znaš da neće zalutat u pošti, kasniti isl. Iako svakako vidiš sve račune i na Moj VIP.
Razina korisnika 3
Ako je otplata uredaja na rate veca od 40kn, svakako moras unjeti podatke s kreditne kartice a kasnije to mozes bez problema rijesiti da ti se ne tereti bankovni racun

U svakom slucaju teritit ce ti se bankovni racun za iznos koji moras odma platiti a ako si izabrala placanje opcom uplatnicom onda ce ti tako i dolaziti te ti se nece teretiti bankovni racun
Dobar dan .Moze odgovor .Kome da se obratim u vezi racuna za 4/2018( placen 9.5.2018) jer sam danas od vas dobio postom pismo da moram platit taj racun.Sta moram dva puta platit jedan te isti racun.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Prvo provjeri na Moj VIP je li možda uplata proknjižena nakon što je opomena već otišla. Ako kojim slučajem ipak nije onda im na mail pošalji potvrdu o uplati, sliku odreska ili što već imaš. Nekad se može dogodit pogreška u pozivu na broj ili među bankama pa ne proknjiže uplatu. Pošalji im da si platio i sve ok.
Dajte mi posaljite meil da im posaljem od banke izvadak uplate.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ili nazoveš SZK u uredovno vrijeme odjela za račune pa pratiš putanju do istih i neka ti kažu da li je uplata vidljiva...
Bedž +1
@Igor123, pošalji potvrdu o uplati na sluzba.za.korisnike@vipnet.hr i zatraži provjeru knjiženja.

Odgovori