Pozz .
Nedavno sam preneo broj na A1. Pokušavam se registrirati na moj A1 i uvjek mi izbaci grešku "registracija korisnika nije uspijela " Otvori sam u tu svrhu novi mail koji nigdje nije registriran. Prijavio sve SZK i oni 5 dana ne mogu ili ne žele riješiti problem..
Ako mi netko može pomoći bio bih zahvalan
Hm? Kak misliš-otvorio sam u tu svrhu novi e-mail-?
Nazovi ponovno SZK i pitaj koju su ti e-mail adresu dodijelili (obično je to ime.prezime@a1net.hr) i da ti resetiraju password (ako je kreiran ili automatski postavljen). Sa tim e-mailom se ulogiraš u portal moj.a1.hr
Jesi se probao ulogirati putem broja mobitela? Upišeš svoh broj, A1 ti na mobitel pošalje privremeni kôd, ti upišeš taj broj koji su ti poslali i otvori ti se web moj.a1.hr?
ja pak imam problem kako se ne ulogirati automatski na web, jer svaki put kad promijenim mrežu iz 4G u 3G, ili ugasim pa upalim mob, ja sam automatski logirana u web moj.a1.hr 😂
Nazovi ponovno SZK i pitaj koju su ti e-mail adresu dodijelili (obično je to ime.prezime@a1net.hr) i da ti resetiraju password (ako je kreiran ili automatski postavljen). Sa tim e-mailom se ulogiraš u portal moj.a1.hr
Jesi se probao ulogirati putem broja mobitela? Upišeš svoh broj, A1 ti na mobitel pošalje privremeni kôd, ti upišeš taj broj koji su ti poslali i otvori ti se web moj.a1.hr?
ja pak imam problem kako se ne ulogirati automatski na web, jer svaki put kad promijenim mrežu iz 4G u 3G, ili ugasim pa upalim mob, ja sam automatski logirana u web moj.a1.hr 😂
Uopće nemogu napravit 1.registraciju.ako upipem br moba dođe lozinka al me onda vrati na početnu stranicu. Znači nemogu se registrirati kao novi korisnik
E-mail koji ti je automatski dodijelio A1, ako vas ima više sa istim imenom, ne mora nužno biti ime.prezime@a1net.hr, a koji e-mail si dobio, može ti reći jedino SZK. (Može biti čak IME.PREZIME@a1net.hr).
Tak da ti poziv prema SZK ne gine. Dakle, tim e-mailom ulaziš u stranicu moj.a1.hr, ne onim koji si ti kreirao i pokušavaš registrirati kao novi korisnik.
Tak da ti poziv prema SZK ne gine. Dakle, tim e-mailom ulaziš u stranicu moj.a1.hr, ne onim koji si ti kreirao i pokušavaš registrirati kao novi korisnik.
Nisam uopće ni pitala, samo sam pretpostavila da se ti na kompu pokušavaš ulogirati.
Imaš li na mobu aplikaciju A1 i sve je u redu kad je otvoriš?
Imaš li na mobu aplikaciju A1 i sve je u redu kad je otvoriš?
Ne kužiš. Da bih se ulogirao u moj a1 moram se registrirati a ja to nemogu.jedno je prijava a drugo je registracija novih korisnika.. A ja se trebam registrirati
E to radi. Al ponekad bih se i na kompu logirao.
Kako se pokušavaš registrirati? Unosom ime.prezime@a1net.hr i kreiranjem passworda ili unosom neke druge adrese?
Ako je ovo prvo - najvjerojatnije postoji tvoj duplić ili triplić ili stoputplić ako se kojim slučajem prezivaš Horvat i jedino ti SZK može pomoći i reći koju ti je mejl adresu dodijelio A1 automatski sustav.
Ako je neka druga adresa, neide, mora biti od @a1net.hr, jer aplikaciju i web stranicu moj.a1.hr mogu koristiti isključivo a1 korisnici 🤔 (valjda)
Ako je ovo prvo - najvjerojatnije postoji tvoj duplić ili triplić ili stoputplić ako se kojim slučajem prezivaš Horvat i jedino ti SZK može pomoći i reći koju ti je mejl adresu dodijelio A1 automatski sustav.
Ako je neka druga adresa, neide, mora biti od @a1net.hr, jer aplikaciju i web stranicu moj.a1.hr mogu koristiti isključivo a1 korisnici 🤔 (valjda)
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.