MOLIM POMOĆ REGISTRACIJA NA MOJ A1

  • 9 Rujan 2019
  • 7 odgovora
  • 127 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 11 odgovora
Pozz .

Nedavno sam preneo broj na A1. Pokušavam se registrirati na moj A1 i uvjek mi izbaci grešku "registracija korisnika nije uspijela " Otvori sam u tu svrhu novi mail koji nigdje nije registriran. Prijavio sve SZK i oni 5 dana ne mogu ili ne žele riješiti problem..

Ako mi netko može pomoći bio bih zahvalan

Odgovora 7

Razina korisnika 5
Bedž
Hm? Kak misliš-otvorio sam u tu svrhu novi e-mail-?
Nazovi ponovno SZK i pitaj koju su ti e-mail adresu dodijelili (obično je to ime.prezime@a1net.hr) i da ti resetiraju password (ako je kreiran ili automatski postavljen). Sa tim e-mailom se ulogiraš u portal moj.a1.hr
Jesi se probao ulogirati putem broja mobitela? Upišeš svoh broj, A1 ti na mobitel pošalje privremeni kôd, ti upišeš taj broj koji su ti poslali i otvori ti se web moj.a1.hr?
ja pak imam problem kako se ne ulogirati automatski na web, jer svaki put kad promijenim mrežu iz 4G u 3G, ili ugasim pa upalim mob, ja sam automatski logirana u web moj.a1.hr 😂
Uopće nemogu napravit 1.registraciju.ako upipem br moba dođe lozinka al me onda vrati na početnu stranicu. Znači nemogu se registrirati kao novi korisnik
Razina korisnika 5
Bedž
E-mail koji ti je automatski dodijelio A1, ako vas ima više sa istim imenom, ne mora nužno biti ime.prezime@a1net.hr, a koji e-mail si dobio, može ti reći jedino SZK. (Može biti čak IME.PREZIME@a1net.hr).
Tak da ti poziv prema SZK ne gine. Dakle, tim e-mailom ulaziš u stranicu moj.a1.hr, ne onim koji si ti kreirao i pokušavaš registrirati kao novi korisnik.
Razina korisnika 5
Bedž
Nisam uopće ni pitala, samo sam pretpostavila da se ti na kompu pokušavaš ulogirati.
Imaš li na mobu aplikaciju A1 i sve je u redu kad je otvoriš?
Ne kužiš. Da bih se ulogirao u moj a1 moram se registrirati a ja to nemogu.jedno je prijava a drugo je registracija novih korisnika.. A ja se trebam registrirati
E to radi. Al ponekad bih se i na kompu logirao.
Razina korisnika 5
Bedž
Kako se pokušavaš registrirati? Unosom ime.prezime@a1net.hr i kreiranjem passworda ili unosom neke druge adrese?
Ako je ovo prvo - najvjerojatnije postoji tvoj duplić ili triplić ili stoputplić ako se kojim slučajem prezivaš Horvat i jedino ti SZK može pomoći i reći koju ti je mejl adresu dodijelio A1 automatski sustav.
Ako je neka druga adresa, neide, mora biti od @a1net.hr, jer aplikaciju i web stranicu moj.a1.hr mogu koristiti isključivo a1 korisnici 🤔 (valjda)

Odgovori