Moj Vip aplikacija - rasprava

  • 2 June 2017
  • 64 odgovora
  • 8036 pregleda

Razina korisnika 4
Bok ekipo,

ako netko od vas koristi Moj Vip aplikaciju na svojem mobilnom uređaju (a vjerujem da koristite :8) slobodno napišite koje funkcionalnosti su vam od najveće pomoći.

Na primjer:

• gledate li samo trenutnu potrošnju (TPO)
• ili možda samo izdane račune
• obnavljate li nekome Vipme račun putem svog pretplatničkog računa
• ili aktivirate neke od opcija


Također, možete se slobodno raspisati što bi vam još više pomoglo da postoji u Moj Vip mobilnoj aplikaciji, npr. neka funkcionalnost ili bolji prikaz trenutne potrošnje, možda čak i ne treba trenutna potrošnja; bolji prikaz uključenih minuta/data prometa u tarifi, s PDVom / bez PDVa, ....

Za one koji ne znaju da postoji Moj Vip aplikacija mogućnost preuzimanja i više informacija možete pronaći OVDJE

Odgovora 64

Razina korisnika 6
Bedž +6
Eto da budem prvi...

Ne znam zašto na ovim novim tarifama u Moj Vip aplikaciji se dva puta odbrojava promet, dakle posebno se odbrojava kako vi to na svojim stranicama i SMS porukama zovete "promet iz tarife" (koji je prikazan kao "MB podatkovnog prometa" u Moj Vip aplikaciji) a posebno promet iz "opcije Dvostruki podatkovni promet" (koji je prikazan kao "MB po punoj brzini"). To osim što strašno buni krajnjeg korisnika, zna se puno puta desit da svaka traka odbrojava po svojem. Ovaj "MB po punoj brzini" prije prikaže potrošnju, onda nakon 6-7 sati reagira i ovaj gornji "MB podatkovnog prometa" i on se uskladi sa ovim donjim. No osim što sve to jako buni korisnika, i ti termini su krajnje čudno napisani.

"promet iz tarife" (termin u SMS porukama i na Vip.hr stranicama) = "MB podatkovnog prometa" (moj Vip aplikaicija)
"opcija Dvostruki podaktovni promet" (termin u SMS porukama i na VIP.hr stranicama) = "MB po punoj brzini" (moj Vip aplikacija)

Koliko ja onda imam MB po smanjenoj brzini ako mi je ova nova tarifa ograničena na 16Gb? Nula!

Zašto se to ne može prikazati kao jedna traka?

Zatim, prikaz besplatnog data prometa. Zbog čega on svaki mjesec kasni sa prikazom? Evo sad je već 2.6 meni nema prikazano koliko sam Gb potrošio od 0:00 do 8:00 a trošio sam taj promet.

Evo i dva primjera na screenshotu:

prva slika - Današnji dan (nema prikazanog data prometa)
druga slika - Prikaz na 15.5., piše ispod data promet "od čega je 0,00kn data (56.584,716 MB)"

I ne, ovo nije neka greška samo kod mene, tako je kod svih koji imaju nove tarife. Isto i sa prikazom data prometa, već su provjeravali u SZK. To je jednostavno tako napravljeno.
Razina korisnika 5
@VIP_MIVAN , u pravu si nalazi se opcija „ dijeljenje megabajta „ tamo gdje si i napisao.
Hvala za info
Aplikacija radi za sad bez problema i čini mi se ok
Teška srca moram priznati … izgleda da ipak nisam uvijek u pravu ( nadam se da neće pasti snijeg nakon ove moje izjave ) 😃
Razina korisnika 7
Bedž +3
Potpisujem @Acer112 , ja sam se već navikla, al da je glupo, glupo je. Isto tako sms-ovi za potrošnju, 3 puta na 80 i 100%, ukupno 6, za tarifu, pa promociju pa promociju... Dosadno, nepotrebno i vjerujem da se dosta njih prepadne da je potrošilo sve prije nego provjere aplikaciju.
Mimo toga aplikacija je generalno ok i ima sve što mi treba, provjera stanja i da bacim oko na (ne)podmirene račune da ne bi bilo greški s trajnim nalogom.
Razina korisnika 7
Bedž +3
A vidiš meni ne prikazuje gornja koliko bi trebala imati mb, donja koliko imam, nego su obje na 7168, uglavnom se poklapaju ili gornja pokazuje manje, ali mi je službenica rekla da pratim samo donju kad sam zvala nakon što sam prvi put otvorila, jer sam mislila da je neka greška u aplikaciji u pitanju... Isti smo po pitanju praćenja i toga pa kažem, sad znam okvirno sve o čemu se radi, al svejedno me znalo štrecnit kad dođe potrošili ste... pa onda gledam do kraja, čakaj tarifa, promocija, koji je datum... jer obično stignu poruke u nekim sličnim vremenskim okvirima 😃
Razina korisnika 7
Bedž +3
Gledaš samo gornji red, donji ignoriraš.
Razina korisnika 7
Bedž +3
To se meni na Bnetu događalo...pisalo je da nema UO iako je trajala, SZK zna podatke, al iz nekog razloga na profilu nije povlačilo.
Na VIPu mi uredno stoji datum isteka, al imam samo jednu uslugu trenutno.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Eh da je po tome :lol: dobila bi je valjda prošle godine hahaha
Razina korisnika 7
Bedž +3
Vidim da su promijenili slike aplikacije u Playstoreu, ali od updatea i dalje ništa... Nema veze... Valjda će je bar usavršit i riješit bugove dok stigne i do mene.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ne da mi se 😃 da je neka zanimljivija apk vjerojatno bi, ovo mi je čisto reda radi. Da nisam tu na forumu ne bi ni znala da ide redizajn. Najčešće uđem jedino da provjerim jel sve ok s računima... Ali eto, malo mi je bezveze ovo puštanje na kapaljku i zavlačenje. Ono ili je pusti ili nemoj.
To i PBZ radi... Već više od 6 mjeseci guraju dvije aplikacije paralelno, staru i novu. Pa brate mili, razvij aplikaciju, testiraj je detaljno u uskom krugu i pusti van kroz par dana. Ovakve stvari su mi samo totalna neozbiljnost.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ovi su posebni kraljevi jer su beta verziju počeli naplaćivat po novoj cijeni iako nije skroz funkcionalna 😃 ali kao može se koristit stara dok ne bude ova kompletirana. I skuplje je naravno nego prije... Pamet.
Razina korisnika 7
Bedž +3
I dalje ne radi, ali sam probala odlogirat se i prijavit preko SIMa. Tako radi, preko WiFija ne. Inače redizajn ok, funkcijski ništa novo.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Moj VIP i dalje ne radi preko WiFija, ne prepoznaje broj, a ne može se ni ulogirat mailom/korisničkim imenom... Stvarno nema smisla da treba gasiti Wi-Fi svaki put kad želiš vidit stanje, provjerit račun ili nešto...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Da malo oživim raspravu prije nego što beta verzija aplikacije ugleda svijetlo dana. Dakle, radi se o "mojim podacima - datum isteka ugovora" (iliti ugovorne obveze). Kako na svojoj grbi (OIB-u) imam mobilnu, fiksni duo na jednoj adresi i fiksni trio na drugoj adresi, ne dobivam na svima podatak o isteku iste. Situacija je ista na aplikaciji kao i na web-u. Ukratko, kad uđem u profil, na mobilnoj liniji to izgleda ovako:



Na fiksnoj 1 podatka o isteku UO-a nema:



Na fiksnoj 2 podatka o isteku UO-a također nema i izgleda ovako:



Napominjem da potpisivanje Ugovorne obveze nije bilo istoga dana odnosno ne ističu u isto vrijeme. A znamo dobro kako je to ako se ne prati istek pa se nakon isteka UO izgube benefiti i tarife zažive "u punoj cijeni"... 🙂
Razina korisnika 7
Bedž +3
Jedva sam i ovo povezao, da mi nije @Vip_Puljac pomogao svašta bi bilo. Šta je taj momčić u VIP centru u Zagrebu napravio... neopisivo sr... :D

A ništa, nazvat ću. Nadam se da će u novoj verziji poraditi na tome.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Osim tih promjena, ništa novo niti kod mene.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Još uvijek ništa. A jučer na infu app-a u google play-u.



Danas promjena, piše ista verzija 1.12.0 ali updated sa 16.5. 2018. 😃
Razina korisnika 7
Bedž +3
@acer112 - ja isto čekam, nije mi nikakva hića. Beta testerima valjda uvijek stigne zadnja, tako je to u vip-u. :D

@Sunasce - ja čekam aktivaciju RBA mKartice već 10 dana. Nazovu pa glupi savjet (isprazni cache, data, uninstall) pa kažem da sam to već 100x napravio pa opet ne zovu par dana i tako to. Sva pamet developera napustila državu pa nema tko rješavat te stvari. 😃
Razina korisnika 6
Bedž +4
Moj prijedlog je da se putem Vip aplikacije i moj.vip portala uvede potpuna administracija svih usluga tako da se u potpunosti izbjegne odlazak u poslovnice, pozivanje službe za korisnike, slanje pismenih zahtjeva i sl. Naravno u tom slučaju aplikacija bi trebala biti osigurana tokenom poput bankarskih aplikacija.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Kako napreduje implementacija nove moj.vip aplikacije? Hoćemo li ugledati uskoro konačnu verziju?
Razina korisnika 5
Jutros izvršio nadogradnju aplikacije „Moj Vip „ ..i kod mene radi bez problema, dizajn novi..ma sve lijepo i krasno … ali….
Pitanje za „ nadležne „ iz Vip – a ….

Gdje je nestala opcija dijeljena megabajta ?

Ako ste ju ukinuli ..ok shvaćam, Vaše pravo … ali ne možete mi ju ukinuti sada kad sam platio tarifu „za chill „unaprijed za mjesec dana korištenja, ( a to još traje ), u kojoj je bilo uključeno dijeljenje megabajta.
Razina korisnika 5
Nema ni kod mene još...
Sve prema zaslugama 😃
Hvala ti na brzom odgovoru, to sam i mislio.?
Bedž +1
@a.v, Moj Vip ima mogućnost promjene tarife ... možda ti nisu aktivirana Master prava na broju s kojim se ulogiravaš. Zatraži aktivaciju Master prava putem Službe za korisnike kako bi vidio sve opcije na Moj Vip usluzi.
Evo i mog mišljenja.
MOJ VIP aplikacija je dobra samo kada bi se moglo imati sve na jednom mjestu a ne svaki broj posebno.
Isto tako da se omogući da pretplata i bonovi budu na istom računu tj akauntu.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Slažem se, kad nije sve vezano za isti datum svaki dan puno znači... Probaj ih nazvat pa vidi što ti kažu...

Odgovori