Moj Vip aplikacija - rasprava

  • 2 June 2017
  • 64 odgovora
  • 8037 pregleda

Razina korisnika 4
Bok ekipo,

ako netko od vas koristi Moj Vip aplikaciju na svojem mobilnom uređaju (a vjerujem da koristite :8) slobodno napišite koje funkcionalnosti su vam od najveće pomoći.

Na primjer:

• gledate li samo trenutnu potrošnju (TPO)
• ili možda samo izdane račune
• obnavljate li nekome Vipme račun putem svog pretplatničkog računa
• ili aktivirate neke od opcija


Također, možete se slobodno raspisati što bi vam još više pomoglo da postoji u Moj Vip mobilnoj aplikaciji, npr. neka funkcionalnost ili bolji prikaz trenutne potrošnje, možda čak i ne treba trenutna potrošnja; bolji prikaz uključenih minuta/data prometa u tarifi, s PDVom / bez PDVa, ....

Za one koji ne znaju da postoji Moj Vip aplikacija mogućnost preuzimanja i više informacija možete pronaći OVDJE

Odgovora 64

Razina korisnika 7
Bedž +3
Ma radi moj.vip uredno, samo apk kaže da ne dohvaća podatke. Ali radila je od petka, danas zaštekalo.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Vjerojatno još nisi prebačena kako treba. Neki mali crnac prebacuje i zbraja ručno tvoju potrošnju. :D

Ili zovni SZK da ti prochekiraju profil. Meni tako znalo zaštekati od roditelja.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Mislila bi da je do prijenosa na bonove da nije od petka do jutros radilo uredno. I dalje apk ne dohvaća. Valjda je nešto privremeno.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Meni radi i MojVip i aplikacija, prikazuje sve podatke.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Update moj.vip profunkcionirao, aplikcija i dalje u statusu "podaci nedostupni".
Razina korisnika 7
Bedž +3
Radi li vam danas moj.vip i aplikacija? Ili je to samo meni greška? Probala i Firefox i Chrome i ne da se logirat, a aplikacija kaže ne može dohvatit padatke. I imali nade da će profunkcionirat na Wifi-ju, stvarno iritira da se moraš odspajat.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Eh, da... beta testeri app-a koja se prvo pusti online a onda se rjesavaju bugovi. :D

btw. gdje je @Vip_Deni?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nije do tebe, to sam ja još prijavila kao bug čim mi je stigao update... Eto i dalje nije "popravljeno".
Razina korisnika 6
Bedž +6
A ja mislio da je do mene.. evo sad se 10x luđački pokušavam spojiti preko wifi-a i već si mislim da sam zaboravio password da nešto sa time nije u redu a kad ono app jednostavno je radi ako nisi spojen na mobilni internet od tog broja ..ccc
Razina korisnika 7
Bedž +3
Moj VIP i dalje ne radi preko WiFija, ne prepoznaje broj, a ne može se ni ulogirat mailom/korisničkim imenom... Stvarno nema smisla da treba gasiti Wi-Fi svaki put kad želiš vidit stanje, provjerit račun ili nešto...
Razina korisnika 1
@a.v, Moj Vip ima mogućnost promjene tarife ... možda ti nisu aktivirana Master prava na broju s kojim se ulogiravaš. Zatraži aktivaciju Master prava putem Službe za korisnike kako bi vidio sve opcije na Moj Vip usluzi.

Monika, hvala na info, bio sam u totalnom mraku nemajući pojma da postoje "Master prava"; naime logično bi mi bilo (engl. common sense) da instaliranjem aplikacije te unošenjem log in podataka funkcionalnost bude potpuna. Blisko logici bi mi bilo i da operater prilikom poziva Vip pozivnom centru to isto zna i da smo sve ekspresno rijesili. A nezna...I moram zvati ponovno...U stvari ne mogu si pomoći, a ne zapitati se:

Dali se prilikom osmišljavanja takvih postupaka (kao Master prava) vi ustvari urnebesno zabavljate?
Bedž +1
@a.v, Moj Vip ima mogućnost promjene tarife ... možda ti nisu aktivirana Master prava na broju s kojim se ulogiravaš. Zatraži aktivaciju Master prava putem Službe za korisnike kako bi vidio sve opcije na Moj Vip usluzi.
Razina korisnika 1
prije mjesec dana pokusao sam putem "moj vip" mobilne aplikacije promjeniti tarifu no usluga je bila nedostupna. naravno da djelatnica koju sam nazvao nije imala pojma (niti je smatrala da treba znati bilo sto o tome) zasto promjena tafifnog modela nije moguca, no promptno je rijesila problem. ukratko, zasto bi koristio aplikaciju koja ne radi u potpunost i koja se neredovito odrzava? LP
Razina korisnika 7
Bedž +3
I dalje ne radi, ali sam probala odlogirat se i prijavit preko SIMa. Tako radi, preko WiFija ne. Inače redizajn ok, funkcijski ništa novo.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Upravo mi stiglo ažuriranje, ali kaže aplikacija podaci su trenutno nedostupni... Pričekat ću neko vrijeme, možda ih povuče. Sve u svemu ništa posebno, prijava otiskom prsta je ok, mada mi to ionako stoji (bar je prije stalo) uvijek prijavljeno.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Vidim da je izašla nova 2.0.1 verzija. Nova ikonica od appa, više nije crni "vip" već crveni vipov logo. I koliko vidim "wait" točkice o kojima sam pričo gore da ne blinkaju i nemaju animaciju - dobile su je i sad to već ljepše izgleda.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Sletio update, na prvi pogled novo sučelje izgleda primamljivo. Navedeno iz mojeg posta na prvoj strani teme nije popravljeno, dakle volim vidjeti datum istek UO za fiksne linije, a ne vidi se. Ne volim iznenađenja, kad istekne UO i prestanu popusti kroz 24 pa račun ode u nebesa a naravno da nitko ne zove da kaže da ističe UO. Kad odem u svom profilu na "ostale fiksne usluge", vidim da imam trio na jednoj i duo na drugoj adresi. Bez datuma do kada sam ugovorno obvezan, bez podataka potrošnje internet prometa (ok, imam flat na fiksnoj ali ipak), bez podataka o pozivima fiksne telefonije). Bilo da se spojim na moj profil ili profile roditelja (prepaid), česta pojava "došlo je do greške, pokušajte ponovo" ili smrz app-a i prikaz tri točkice koje vrte. I da, plusić u dnu app-a (bilo na prepaid ili pretplatničkom profilu) nudi samo opcije "kupi bon" i "unesi bon".

Porođajne muke...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ovi su posebni kraljevi jer su beta verziju počeli naplaćivat po novoj cijeni iako nije skroz funkcionalna 😃 ali kao može se koristit stara dok ne bude ova kompletirana. I skuplje je naravno nego prije... Pamet.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@acer112 - ja isto čekam, nije mi nikakva hića. Beta testerima valjda uvijek stigne zadnja, tako je to u vip-u. :D

@Sunasce - ja čekam aktivaciju RBA mKartice već 10 dana. Nazovu pa glupi savjet (isprazni cache, data, uninstall) pa kažem da sam to već 100x napravio pa opet ne zovu par dana i tako to. Sva pamet developera napustila državu pa nema tko rješavat te stvari. 😃
Razina korisnika 5
@VIP_MIVAN , u pravu si nalazi se opcija „ dijeljenje megabajta „ tamo gdje si i napisao.
Hvala za info
Aplikacija radi za sad bez problema i čini mi se ok
Teška srca moram priznati … izgleda da ipak nisam uvijek u pravu ( nadam se da neće pasti snijeg nakon ove moje izjave ) 😃
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ne da mi se 😃 da je neka zanimljivija apk vjerojatno bi, ovo mi je čisto reda radi. Da nisam tu na forumu ne bi ni znala da ide redizajn. Najčešće uđem jedino da provjerim jel sve ok s računima... Ali eto, malo mi je bezveze ovo puštanje na kapaljku i zavlačenje. Ono ili je pusti ili nemoj.
To i PBZ radi... Već više od 6 mjeseci guraju dvije aplikacije paralelno, staru i novu. Pa brate mili, razvij aplikaciju, testiraj je detaljno u uskom krugu i pusti van kroz par dana. Ovakve stvari su mi samo totalna neozbiljnost.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Ovi koji su nestrpljivi, ukucajte "mojvip apk" u google search i sa apkpure.com skinite 2.0 verziju (koja je tamo kako vidim). Apkpure je jedna od sigurnijih stranica za skidanje apk-ova, samo pripazite da kliknete na pravi download a ne da odete negdje na reklamu.
Razina korisnika 2
Bedž +2
@razjaren - što se tiče slanja preko SMS poruke, prvo pošalješ poruku s iznosom MB koje želiš poslati na broj 13290, formatiraš na način da brojem staviš cifru i onda MB bez razmaka. Nakon toga dobiješ odgovor gdje te se pita na koji broj želiš poslati, tu odgovoriš samo s brojem u standardnom formatu bez HR predbroja.

Na novoj aplikaciji, opcija bi ti se trebala ponuditi ako klikneš na onaj plus u donjem desnom kutu, tamo bi se trebala nalaziti i za pretplatnike i bonaše. U svakom slučaju, dostupna ti je i preko web verzije kojoj možeš pristupiti i preko moba. 🙂
Razina korisnika 5
[quote=Vip_MIvan]Hvala ekipa na feedbacku, samo nastavite tako :)





Opcija je još uvijek dostupna, trebala bi biti u funkciji preko SMS poruke, kao i preko Moj Vip profila i aplikacije.


Hvala za odgovor na postavljeno pitanje.
Za SMS ne znam.. nisam probao niti koristio do sada a ovo drugo što si napisao „ preko Moj Vip profila i aplikacije“ …. Nije dostupno preko Moj VIP aplikacije ( ili ja ne vidim dobro ili sam totalno informatički nepismen ) ali te opcije nigdje nema .
Obično sam uvijek u pravu .... u stvari kad bolje razmislim .uvijek sam u pravu .
Razina korisnika 2
Bedž +2
Hvala ekipa na feedbacku, samo nastavite tako :)

Mora bit da puštaju malo pomalo jer kod mene ništa nova.

Točno tako, roll out je još uvijek u tijeku.

Jutros izvršio nadogradnju aplikacije „Moj Vip „ ..i kod mene radi bez problema, dizajn novi..ma sve lijepo i krasno … ali….
Pitanje za „ nadležne „ iz Vip – a ….

Gdje je nestala opcija dijeljena megabajta ?

Ako ste ju ukinuli ..ok shvaćam, Vaše pravo … ali ne možete mi ju ukinuti sada kad sam platio tarifu „za chill „unaprijed za mjesec dana korištenja, ( a to još traje ), u kojoj je bilo uključeno dijeljenje megabajta.


Opcija je još uvijek dostupna, trebala bi biti u funkciji preko SMS poruke, kao i preko Moj Vip profila i aplikacije.

Odgovori