moj vip aplikacija

  • 2 March 2018
  • 1 odgovor
  • 352 pregleda

Razina korisnika 3
Nešto što trebalo biti pregledno i informativno, ispravno ponajprije, postaje nakaradno; samo tako mogu komentirati njihovu aplikaciju "moj vip".

Banalni primjeri;
1. prva dva privitka - obračunati troškovi nevraćanja terminalne opreme koju su mi došli mijenjati i naravno uzeli sa sobom uz potvrdu; nisu na vrijeme zaveli i sad mi aplikaciju krasi taj izmišljeni račun. (Usmeno mi potvrđeno da nema duga, da je bila pogreška). Ne bi me iznenadilo da prodaju ta "potraživanja" utjerivačima i da me ovi za koji mjesec nazovu. Ozbiljan sam.
2. treći privitak - dodijelili mi 3gb na mobilnu liniju zbog kvara fiksnog interneta, kao privremeno da ti posluži dok ovo ne proradi; umjesto toga, meni nakaradni sustav sve Mb iz tarife koji su mi preostali dovede do kraja i počne obračunavati 150Mb /20kn. Kako sam imao uključeno ograničenje iznosa računa, blokiraju mi i liniju... Zovem ih u nevjerici, a i njihovi jadni djelatnici isto tako gledaju u nevjerici što se dešava; dodijeljena 3Gb stoje, ali se ne miču, a sustav dere tarifu i dalje.
3. Pišem im prigovor na račun, platim nesporni dio, u 3 navrata im pišem da donesu Rješenje: u pravu si ili nisi; danas me automat obavještava da slijedi isključenje linije zbog tog duga???!!!...

Dakle, jedan veliki fuuuj. To su, vjerujte, sitni isječci iz moje povijesti bolesti s vipom; nevjerojatna je nekoordiniranost njihovih službi, neznanje većine dječice koju zovu SZK, probijanje zakonskih rokova kad nešto trebaju odraditi.
Jedino što me drži kod njih je cijena, koja mi je definitivno najpovoljnija na tržištu i ovo sitno ugovorne obveze koju još imam. Ali uskoro ni to neće biti dovoljan razlog za ostanak.

Odgovora 1

Razina korisnika 7
Bedž +3
To nije do aplikacije, to je do sustava. Kad god nešto dodaješ / dobivaš / kompenziraš, nastaje sr.... i pišu se prigovori koji se uvaže ali uz puno gorčine i živaca jer nažalost sustav radi automatikom kako radi. Što se aplikacije tiće, radi se na novoj verziji pa se nadam poboljšanjima.

Odgovori