Riješeno

Moj A1/ A1 aplikacija

  • 6 Rujan 2018
  • 1 odgovor
  • 513 pregleda

Kao pretplatnik imam homebox i potrošnju kontroliram putem aplikacije i moj vip portala. Prije 3 mjeseca sam uzeo vip na bonove i taj broj mi je dodan za administraciju putem portala i aplikacije.
Kad odaberem homebox, sve lijepo vidim, međutim kad odaberem mobilni, vidim samo sljedeći tekst
Vaša potrošnja do 03.01.0001 00:00 je 0,00 kn..

Javio sam se nekoliko puta službi za korisnike (prvi puta prije 3 mjeseca), međutim još uvijek ništa. Ima tko kavko rješenje?
Osim da za provjer stanja koristim sms 🙂
icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 10 Rujan 2018, 16:09

Bok dmalek,

pošalji mi svoje podatke OVDJE da napravim provjeru.
Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Bok dmalek,

pošalji mi svoje podatke OVDJE da napravim provjeru.

Odgovori