*moderirano* iz VIP-a.

  • 15 January 2018
  • 1 odgovor
  • 8803 pregleda

23.11.2017 8h - dobijam poruku na mail od VIP-a da je počela akcija Black Friday preko web shopa, mislim se idu blagdani, mogao bi 2 broja iz Tomata prebaciti u VIP i počastiti sebe i suprugu sa novim mobitelom.
Na kraju priče ću požaliti što sam išao u tu groznu avanturu, ne znajući kakva je to zvijer VIP.
U kratkom vremenu odabirem odgovarajući uređaj i tarifu (pratim forume, čitam review-e), nakon toga sve do 12h pokušavam unijeti tražene podatke i dovršiti web narudžbu. Susrećem velike probleme, unesem podatke i kliknem na dalje, dobijem poruku da pokušam kasnije, da je sustav zagušen i sl. i tako 10-tak puta. Morate unijete ponovo podatke, sve od početka.
12h - napokon zaključim narudžbu, međutim odmah idem provjeriti pregled narudžbe, stoji poništeno (detalji narudžbe su ispod):
138727569 Narudžba sadrži 1 proizvod. 9,00 kn poništena nepoznato
Ispod je status pošiljke sa stranice Overseas Express:
Paket 2 (19100174333926)
Datum Vrijeme Centar Status Opis
08.12.2017. 16:58:16 OSE Zagreb Dostava pošiljke je obustavljena.(001-76184828)
28.11.2017. 03:46:01 OSE Billing Dept. Zaprimljena najava pošiljke. Datum isporuke nije poznat u ovom trenutku jer pošiljka još nije predana na prijevoz.
13h 39min Djelatnik SZK VIP Marko (rekao je da se tako zove) me zove sa broja 0800 91 26 radi provjere podataka, pita me jel prenosim broj iz druge mreže, kažem da imam broj u Tomato mreži i da ga želim prenijet u VIP mrežu. Nakon 11 min razgovora potvrđuje da će uređaj stići možda 25.11. a sigurno 27.11.
25.11.2017 Pred sami istek akcije Black Friday naručujem još jedan mobitel (ovaj put nisam imao poteškoća vezanih za web shop) s tim da mi ostaje da sutra kontaktiram SZK VIP i tražim da me se kontaktira u vezi narudžbe i prijenosa broja (detalji narudžbe su ispod):
138952385 Narudžba sadrži 1 proizvod. 9,00 kn isporučeno nepoznato
Ispod je status pošiljke sa stranice Overseas Express:
Paket 1 (19100176184828)
Datum Vrijeme Centar Status Opis
11.12.2017. 09:43:56 OSE Zagreb Pošiljka je vraćena pošiljatelju.
11.12.2017. 08:13:51 OSE Zagreb Pošiljka je utovarena u dostavno vozilo.Očekivano vrijeme: 7:00 - 10:00
08.12.2017. 16:58:16 OSE Zagreb Započet je povrat pošiljke pošiljatelju.
29.11.2017. 13:17:24 OSE Zagreb Pošiljka nije isporučena jer je primatelj odbio uručenje. Očekuje se povrat pošiljatelju. Primatelj odustao od narudžbe.
29.11.2017. 13:16:05 OSE Zagreb Pošiljka je isporučena.
29.11.2017. 11:34:31 OSE Zagreb Pošiljka je utovarena u dostavno vozilo.
28.11.2017. 14:16:26 OSE Zagreb Pošiljka je uskladištena i bit će isporučena sukladno rasporedu vožnje (otočna i manja mjesta dostavljaju se po posebnom režimu, a paletizirane pošiljke u roku od jednog do dva radna dana). Izvanredna situacija: očekivana isporuka nakon prestanka izvanredne situacije.
27.11.2017. 22:56:56 OSE Zagreb Pošiljka je u sortirnom centru i bit će upućena u mjesto dostave.
26.11.2017 Pišem u VIP chat aplikaciji unutar webshopa par poruka da me se nazove u vezi narudžbe i prijenosa broja iz Tomato u VIP mrežu i par puta tražim da me se nazove upisivanjem mog broja za kontakt u Nazovi me aplikaciji. Nitko me kroz cijeli dan iz SZK VIP nije kontaktirao.
27.11.2017 Ujutro dobivam SMS obavijest da mi Overseas Express šalje paket od VIP-a. Kontaktira me djelatnik iz SZK VIP na osnovu mojih poruka od 26.11., pitam ga za prijenos broja vezano uz narudžbu iz 25.11., on mi čita status iz sustava gdje stoji da mi u tom paketu koji je jutros najavljen dolazi mobitel sa novim brojem. Meni to ne odgovara, nas troje imamo već 10-tak godina iste brojeve koje po potrebi prebacujemo u drugu mrežu. Kažem mu da mi napravi storno narudžbe a ja ću to napraviti u web shopu.
Odmah sam i napravio povrat narudžbe, ovdje se sve vidi:
Zatraženi povrati Autorizacijski kod 0000535259 Tip povrata Povrat unutar 14 dana Status povrata autoriziran zapisnik. Kao razlog povrata u prvom pokušaju naveo sam probleme kroz stvarne događaje, kliknem i izbaci mi poruku da se vratim na početnu VIP stranicu. Nakon toga mi se nije dalo opisivati događaje pa sam kao razlog naveo nestručne studente koji se javljaju u SZK i webshop koji je totalna katastrofa.
Znači sa saznanjem da je 11.12.2017. pošiljka vraćena pošiljatelju tj. VIP-u dobio sam dojam da je ta narudžba riješena. Ona prva narudžba iz 23.11. je od samog početka od kad je kreirana imala status poništeno.
4.12.2017. Zove me Marko iz SZK VIP, kaže mi da mogu narudžbu iz 25.11.ponovo aktivirati, biti će sa prijenosom broja i mogu ponovo aktivirati onu iz 23.11. Na to sam mu rekao, da mi sve to pošaljete gratis ne bi pristao, jer toliko sam problema imao sa VIP web shopom da mi se povraća.
19.12.2017. Svratim u SEMARK, vidio sam jednu dobru reklamnu ponudu. Traže moje podatke da mi kao slože dobru ponudu, gdje mi pominju da imam i jedan broj u VIP mreži za koji ja nemam pojma, pitam koji je to broj i kažu mi: 091 612 6460.
Šokiran od te spoznaje, kad sam došao doma odmah zovem SZK VIP, objasnim situaciju, djelatnik SZK nakon moje priče kaže da on ne zna da taj mobitel iz narudžbe nije sad pored mene. Vidim da je to samo šuplja priča, još me lik optužuje za pljačku, odlučim da odem u najbliži VIP centar. Odlazim u VIP centar VIP11 Avenue Mall. Na ulasku tražim voditelja centra na što mi djelatnik Mihael (rekao je da se tako zove, radno mjesto broj 1), kaže da su oni tu radnim danom od 8-16h i da si uzmem broj i čekam svoj red. Kad sam došao na red (čekao sam oko 90 min) objasnio sam mu problematiku, nakon čega je rekao da moram podnijeti prigovor, što sam i učinio.
U prigovoru sam napisao:
Dana 25.11.2017. putem webshopa sam naručio uređaj HTC U11 uz prijenos broja iz Tomato mreže. Pošto mi nitko nije odgovorio iz SZK i preko web chata na moju zamolbu da me se kontaktira u vezi broja koji prenosim odlučio sam zatražiti povrat pošiljke. To sam i učinio, autorizacijski kod 0000535259.
29.11. djelatnik Oversease dostavlja pošiljku na moju adresu, gdje ja odbijam primiti uz obrazloženje da sam zatražio povrat.
Zadnju rečenicu u prigovoru mi je rekao da ju napišem kako mi on kazuje:
Zahtjevam storno računa kao i mobilnog broja koji nikad nije aktiviran.
Dopišem svoj kontakt broj, mjesto i datum, kao i svoj potpis.
Kaže mi na moje pitanje jel se sad budem riješio tog broja on mi odgovar da je to sve i da me se iz SZK bude kontaktiralo kroz 2 dana.
5.1.2018. 17h 16min U moj mail box stiže poruka od VIP-a sa računom koji se nalazi u privitku.
Ovo je Vaš račun za prethodni mjesec:
ZA RAZDOBLJE: 01.12.2017. - 31.12.2017.
BROJ RAČUNA: 0000703438012018
IZNOS: 1755.06 HRK
IBAN: HR6523300031100205901
MODEL, POZIV NA BROJ: HR04 253831890-201712
PRIMATELJ: VIPnet d.o.o., Vrtni put 1, 10000 Zagreb
Nakon te spoznaje odlazim u VIP centar VIP11 Avenue Mall, tamo gdje sam i podnio pisani prigovor. Na ulasku tražim voditelja centra na što mi djelatnik Mihael kaže da su oni tu radnim danom od 8-16h i da si uzmem broj i čekam svoj red. Kad sam došao na red (tražio sam da razgovaram sMihaelom) (čekao sam oko 60 min) kažem da sam već bio tu i da sam s njim izradio pisani prigovor. Veli da se sjeća, pogleda u sustav i kaže da tamo postoji naputak za nekog od djelatnika da napravi storno računa, broja, uređaja, ali ne zna zbog čega to nije odrađeno. Na kraju kaže da je on napravio požurnicu i da će se to riješiti, isto kao i prvi puta kaže da ce netko zvati u roku 2 dana, a nisu zvali.Moram napomenuti da je nakon ovog moga odlaska u VIP centar na stranici MOJ VIP status narudžbe za onu iz 25.11. status promijenjen u isporučeno.
12.1.2018. U večernjim satima provjeravam financije i na American Express stranici pod pregled novih troškova i uplata vidim sljedeće:
31.12.2017. 100 VIP PRET.BR. 124977461 01122017-31122017 1.755,06kn
Nakon te spoznaje žurno odlazim u VIP centar VIP11 Avenue Mall, na ulasku tražim voditelja centra na što mi djelatnik Mihael kaže da su oni tu radnim danom od 8-16h i da si uzmem broj i čekam svoj red. Kad sam došao na red (čekao sam oko 90 min) prozvan sam na radno mjesto broj 3 (djelatnica Ružica, nosi bedž sa imenom) kažem da sam već bio tu i pojasnim joj probleme koje mi je VIP natovario na leđa. Prvo sam joj gurnuo pod nos račun kojeg mi je VIP poslao za navodno 12 mjesec 2017. i pitao je za što to konkretno mene VIP tereti po tome računu, na što je rekla da ne može odgovoriti na to pitanje.
Kaže da je napravila požurnicu i da će se to riješiti, ali ovaj put sam ja dao rok, 15.01.2018. ponoć, ne želim vidjeti nikakvu VIP stavku na mojoj American kartici.
Nakon moje želje da za blagdane sebi i supruzi podarim nove mobilne uređaje, uz naravno prelazak u VIP tabor, u drugom mjesecu mi istječe 2 godišnju ugovor u Tele2 pa je i taj broj trebao preći u VIP mogu reći sljedeće:
U mome domu riječ VIP se zabranjuje, zahtjev za bilo kakvom uslugom od VIP-a ili njihovih partnera od strane ukućana se kažnjava smrću istih.
Trenutno imam Bnet ugovor, u zgradu je T-com instalirao optiku, u pregovorima sam sa njima o načinu prelaska kod njih, kažu da budu oni platili penale VIP-u, imam 2 tomato broja, oni isto prelaze, u TELE2 na pretplatu i kod njih ću kupiti nove mobitele, meni ugovor ističe za 2 tjedna , ostajem u TELE2 uz kupnju novog uređaja.
Kada se pogleda računica: 3 broja uz 24 mjesečnu pretplatu (uz kupnju uređaja) po broju 300 kn (21.600 kn), 3D paket na 24 mjeseca 250 kn (6000 kn), ispada da je VIP mogao od mene inkasirati unutar dvije godine 27.600 kn. Neka sad rukovodeći kazne odgovorne za ovaj propust kojeg su napravili (u pravoj tvrtki daje se otkaz).
Ovu priču ću objaviti na svim tematskim forumima i portalima u HR, poslati na Provjereno i Potrošački kod. Svima koji se budu dvoumili oko izbora mobilnog operatera ili pružatelja Internet usluga ispričat ću ovu svoju priču.
Što se tiče pravne strane priča ide HAKOM-u, svim VIP službama kao i na A1 Telekom Austria, onaj vremenski rok za 15.01, vrijedi za tužbu na SUD-u, gdje ću tražiti od VIP-a da mi isplati iznos od 24 X 1775,06 kn, koliko oni mene potražuju po mjesečnim računima.
Sramota za VIP, to je nekad bila respektabilna tvrtka, prvi izravni konkurent tadašnjem HT-u, kad je došlo do liberalizacije cijena. U vremenu oko 2003. godine masa inženjera je iz tvrtke u kojoj radim otišlo u VIP, o VIP-u se pričalo kao o neizmjernom uspjehu. Danas je to društvance koje jednostavno možeš usporediti sa drumskim razbojnicima. Naknadu za pretpljenu psihičku bol, sate čekanja u VIP centru, sate provedene na telefonu u čekanju da se netko iz SZK javi, troškove za vozilo, gorivo i parking ovaj puta neću spominjati.
Sory na ovolikom količinom teksta, morao sam objasniti neugodnu situaciju u kojoj sam se našao ne svojim greškom.
Kako lopovi iz VIP-a kažu: BESPLATAN POVRAT - Nisi zadovoljan s uređajem, vrati ga na naš trošak unutar 14 dana.
Ja uređaj nisam ni dotakao, uslugu koristio, a moram svaki mjesec uplatiti VIP zvijeri 1755,06 kn, i tako 24 puta.
Pozdrav.

Odgovori