Riješeno

MEĐUNARODNI POZIVI

  • 19 September 2019
  • 2 odgovora
  • 269 pregleda

pozdrav!!!

Danas je preko webshopa aktivirana opcija međunarodnih poziva, iskorišteno je 5/50 minuta, te je uskoro i poslan zahtjev za isključen, a prije svega, da se ne zaboravi, odnosno da se opcija ne produži i sljedeći mjesec.

Ovih preostalih 45 minuta iz opcije bi trebalo ostati na raspolaganju do kraja ovog mjeseca, iako na sučelju piše da je opcija isključena?!
icon

Najbolji odgovor od A1_Filip 23 September 2019, 20:31

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Trebao si čekati do pred istek 30 dana, ovako je opcija deaktivirana i naplatit će ti se svaki poziv po cijeni sukladno tarifi.
Razina korisnika 2
Bedž +3
@james pozdrav. Trebat će mi nešto više informacija kako bih ti navedeno provjerio pošto u ponudi imamo više međunarodnih, ovisno o usluzi koju koristiš.

Slobodno mi se javi OVDJE kako bih ti napravio brzinsku provjeru usluge i (de)aktivirane opcije.

Odgovori