Riješeno

Lažno reklamiranje usluge

  • 6 October 2020
  • 2 odgovora
  • 264 pregleda

Pozdrav

Prije dvije godine potpisao sam ugovor za paket Internet+TV koji je i tada bio oko 269 kn/mj.

Sve je bilo ok, dok mi ugovor nije istekao i sljedeći račun je skočio na cca 400 kn.

 

Nazvao sam službu za korisnike i rečeno mi je da je to zbog isteka ugovora.

Isto tako mi je rečeno da kad obnovim ugovor, račun se vraća na staro...

 

Tako sam i napravio...obnovio sam ugovor...i novi račun koji je stigao je bio 350 kn a ne

269 kn za koliko je reklamirana usluga.

 

Račun je sastavljen ovako

 

usluge u paketu      270 kn

usluge fiksne mreže 10 kn

PDV                          70 kn

___________________________

                                350 kn          

 

Pitanje je...dali je moguće da reklamiraju i obećaju uslugu po jednoj cijeni i zaborave napomenuti

da pdv nije uključen ?

Osjećam se prevareno jer mi je obećana usluga od 269 kn a naplaćena usluga od 350 kn

 

Alan Kichl   

icon

Najbolji odgovor od A1_Filip 7 October 2020, 14:09

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 2
Bedž +3

@alankichl pozdrav! Ovo je slučaj koji svakako zahtjeva dodatnu provjeru :open_mouth: U praksi se sve cijene i iznosi komuniciraju s uračunatim pdv-om, jednostavno ne želim vjerovati kako ti prilikom produljenja nije komunicirana ukupna naknada usluge koju koristiš. 

Možeš li nam se javiti OVDJE sa svojim podacima kako bi napravili sve potrebne provjere? 

Štos je bio u tome da osoba u korisničkoj podršci nije znala dobro protumačiti moj račun (kao ni ja)…

Ponovo sam nazvao korisničku podršku i druga osoba mi je objasnila da je račun veći zbog toga jer je novi ugovor stupio na snagu sredinom mjeseca, tako sam morao platiti dio kao da nemam ugovor, a dio kao da imam ugovor…

Rečeno mi je da će sljedeći račun biti točno 269 kn, kako i treba biti….nadam se da je tako :)

 

 

Odgovori