Kvaliteta usluge

  • 1 Lipanj 2018
  • 6 odgovora
  • 196 pregleda

Da , VIP je postao živa katastrofa, već više od 15 dana nemam niti telefon , niti fiksnu niti TV , čeka se odobrenje od T-coma za novu paricu , pa 1979 bi brže dobio liniju od HPT-a , davno sam zaboravio kako se igra "povkareni telefon" i eto VIP me podsjetio

Odgovora 6

Općenito su se srozali s kvalitetom usluge, homebox je katastrofa, pokrivenost signalom slab, SZK pojma nema. Preveliki su zalogaj uzeli....
Razina korisnika 3
Bok Kajzerflajs,

oprosti nam radi čekanja no, nažalost, nemamo utjecaja na veleprodajne rokove vlasnika infrastrukture. Uvijek ti možemo ponuditi drukčiji oblik usluge koji bi odmah bio aktivan - npr. Homebox.
Razina korisnika 3
Kajzerflajs, možeš li mi poslati u INBOX detalje pa da provjerim dodatno što se tu točno događa?

Hvala ti.
Bok Ivana, radi se o tome da je ne čekam neku novu liniju , 4 godine sam na VIP-u ali mi ne radi , jednostavno je jedan dan ( prije 20 dana ) sve nestalo , i sada svaki dan zovem i pišem mail-ove kada ću dobiti natrag uslugu koju plaćam. E to nema veze sa veleprodajnim rokovima. To ima veze sa poslovnošću firme i odnosom prema starim postojećim potoršačima/kupcima.
Možda nisam bio dovoljno precizan u prvom komentaru. Nije sve doduše tako crno ima i pozitive , npr istekao mi prije par dana Ugovor sa VIP-om pa sada mogu tražiti kvalitetnijeg operatera.
Veseli me šta za 4.5 dana odlazim u drugu mrežu. Ovo je bahatost nad bahatosti.
Pozdrav @gionechetti, izbor mreže je svakako tvoja osobna odluka, ali prije takve promjene, voljeli bismo znati razlog zbog kojega te to veseli? Možda postoji rješenje na temelju kojeg promijeniš mišljenje.

Odgovori