Kvaliteta usluge

  • 1 Lipanj 2018
  • 7 odgovora
  • 266 pregleda

Da , VIP je postao živa katastrofa, već više od 15 dana nemam niti telefon , niti fiksnu niti TV , čeka se odobrenje od T-coma za novu paricu , pa 1979 bi brže dobio liniju od HPT-a , davno sam zaboravio kako se igra "povkareni telefon" i eto VIP me podsjetio

Odgovora 7

Razina korisnika 3
Bok Kajzerflajs,

oprosti nam radi čekanja no, nažalost, nemamo utjecaja na veleprodajne rokove vlasnika infrastrukture. Uvijek ti možemo ponuditi drukčiji oblik usluge koji bi odmah bio aktivan - npr. Homebox.
Bok Ivana, radi se o tome da je ne čekam neku novu liniju , 4 godine sam na VIP-u ali mi ne radi , jednostavno je jedan dan ( prije 20 dana ) sve nestalo , i sada svaki dan zovem i pišem mail-ove kada ću dobiti natrag uslugu koju plaćam. E to nema veze sa veleprodajnim rokovima. To ima veze sa poslovnošću firme i odnosom prema starim postojećim potoršačima/kupcima.
Možda nisam bio dovoljno precizan u prvom komentaru. Nije sve doduše tako crno ima i pozitive , npr istekao mi prije par dana Ugovor sa VIP-om pa sada mogu tražiti kvalitetnijeg operatera.
Razina korisnika 3
Kajzerflajs, možeš li mi poslati u INBOX detalje pa da provjerim dodatno što se tu točno događa?

Hvala ti.
Općenito su se srozali s kvalitetom usluge, homebox je katastrofa, pokrivenost signalom slab, SZK pojma nema. Preveliki su zalogaj uzeli....
Veseli me šta za 4.5 dana odlazim u drugu mrežu. Ovo je bahatost nad bahatosti.
Pozdrav @gionechetti, izbor mreže je svakako tvoja osobna odluka, ali prije takve promjene, voljeli bismo znati razlog zbog kojega te to veseli? Možda postoji rješenje na temelju kojeg promijeniš mišljenje.
Korisnik sam i mobilnih linija i homebox A1. Već neko vrijeme signal u Fužinama (28 km od Rijeke, 120 km od Zagreba) je katastrofa. I sad sam se jedva uključila. Fužine nisu baš neko izolirano mjesto za izgovor, ali usluga je trenutno vrlo loša za cijenu koju dobivam na računu. Da li se može nešto napraviti s obzirom na naplaćene usluge?

Odgovori