Riješeno

Kupnja sa webshopa - IZNIMNO TRAŽIMO HITNO RJEŠAVANJE


Postovani

Vjerujem da ste upoznati sa mojim slucajem ali svejedno zelim da mi sto prije odgovorote jer ce policija sa ovim slucajem imati posla posto se osjecam kao da ste mi uzeli 700 kn iz zepa i sad govorite da niste. Jucer navecer mastercardom smo uplatili 700 kn za note 8 provjerljivo pomocu kontrolnog broja 737056. Tarifu koju smo uzeli na pretolatu je za oko 400 kn...30 gb itd....odmah zelim odgovor zasto sve dobro napravljeno oko kupnje mobitela preko weba se zakompliciralo. Meni se sa MC kartice skinulo 700 kn u vasu korist il vratite il rijesite ili zovemo policiju

Prof.Josip Pozega,mag.inf.
091 958 18 93
http://pozegacv.wordpress.com
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 21 Svibanj 2018, 11:38

Nažalost, kolika god bila tvoja narudžba ima ih tko zna koliko s prigovorima u redu prije tebe, i dok ne dođeš na red... Iako se tebi čini ta cifra velika, baš im i ne znači nešto puno, uvijek ima "većih riba od tebe".
Pozivi se snimaju samo da mogu nastradat studenti i ostali koji baš baš loše odrade i eventualno, ako imaš zapisano kad si zvao i s kim pričao pa zadnja komisija pri rješavanju prigovora presluša iste. To je otprilike nakon 3 pisana prigovora i 45+ dana...
"Prigovori" predani u dućanu na žalost vrlo često završe u smeću, odlete s faksa, zametnu se u nekoj ladici. Jedini "sigurni" prigovor je onaj sa službenog maila na mail, Za koji dobiješ automatski odgovor o primitku i onda strpljivo čekaš 15ak dana za svaki stupanj prigovora.
Drugi način je poštom s povratnicom.

Kontrolni broj je ok, međutim nitko s kim si pričao u dućanu i na telefon nema ni znanja ni ovlasti da provjerava to, trebaš doći do odgovornijih ljudi, tj. oni doći do tebe/tvog prigovora/slučaja.

Zato naoružaj se strpljenjem. Mislim da će ti čak i banka za chargeback tražiti prepisku ili neki dokaz da je došlo do prevare/zloporabe... Zasad nije ništa od toga, samo je transakcija negdje zapela, a ti još nisi uspio doći do osobe ovlaštene za rješavanje problema.

Nek ti ne bude lijeno, prebaci se u mail klijent i složi službeni mail, Ako ništa zbog svog mira i da znaš da si sa svoje strane sve poduzeo.
I ohladi glavu, znam da si bijesan, al od toga baš nikakve koristi nemaš osim što će ti tlak skočit. Doduše ako imaš niski nije to ni loše 😃
E i znam da policija lijepo zvuči, al vjerojatno ćeš samo potrošit gorivo i vrijeme da bi ti se neki službenik nasmijao u facu. Ovo stvarno nema nikakve veze s njima.

Pogledaj original

Odgovora 17

Pozdrav Josipe!

Pošalji nam privatnu poruku OVDJE sa brojem narudžbe kako bi provjerili što se dogodilo.
vi ste vec 117 koji "rjesava" probem
dajte nam više pomognite za Boga miloga..uzeli ste 700 kn iz đepa ...eeej.... hocemo policiju upletat ili mislite rijesit
ne preostaje nam drugo nego sutra ujuto podnijeti prijavu.....
POnedjeljak je, radni dan.....hocemo poceti rjesavati problem ili?
Razina korisnika 4
Ma zovi muriju, ili se strpi bude riješeno samo što je VIP jako spor tako da se probaj ne živcirati nije to firma od 2 zaposlena pa da te bude strah za pare, samo treba vremena da se problem riješi.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Što se točno dogodilo? Platio si Masterom, uplatu vidiš na m/e-bankarstvu, Ali u VIPu se zagubila narudžba/transakcija?
Realno ako je tebi transakcija uredno prošla nemaš se zašto puno brinuti, nije niti će te itko "pokrasti". Samo se mora vidjeti gdje je zapela narudžba. U najgorem slučaju otiđi u banku i tamo traži charge back i neka ti oni ponište transakciju.
E točno tako..... ne da vidim na racunu jer racun od MC dolazi (meni konkretno) 7.6. i onda je vec zakljucen za taj mjesec...rata je naplacena konkretno 15.6. ali imam KONTROLNI BROJ transakcije, po kojemu bi VIP da ima 10 sekundi vidio da sam uplatio sve potrebno za uređaj, ali tih 10 sekundi se pretvorilo u tjedan dana i tko zna još koliko. Kada placas sa Maestrom imas opciju da ti posalju ispis uplate kod MC nemas, vec ih moras nazvat trazit broj transakcije tj kontrolni broj sto sam ja napravio i po njemu se vidi da je taj iznos otisao VIPu....sad zasto me nitko ne kontaktira....ne znam....
a osim toga ako se ne jave, danas, sutra najkasnije tako će i biti - hvala bogu imam dobru bankaricu pa ću tražiti storno tj charge back
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ne znam koja si banka, ja za ZABIn Master mogu na bankarstvu vidit sve transakcije, al ok ako si ih zvao i rekli su da je ok onda znaš da je sa strane banke sve ok. Sad, što se tiče VIP-a, traljavi su i spori kao sve službe za korisnike, a službeni odgovor na službeni prigovor moraju dat u 15. dana, najčešće naravno uvijek bude zadnji ili predzadnji dan roka.
Ako već nisi, obavezno sve detaljno napiši, istipkaj, potpiši, slikaj/skeniraj i pošalji im na mail s onog maila na koji dobijaš račune. Pozive, društvene mreže isl. najčešće ne uzimaju kao "službeni prigovor".
hvala zaista na pomoci ali kaj nije njima u cilju prodat mobitel...pa za Boga miloga 700 kn odjednom+500 kn pretplate 2 god = 12700 kn, dakle duplo više nego da sam ga u dućanu kupio i još me zajebavaju. Velim, ak se danas ili sutra ne jave ja se sa njima neću borit već direkt u banku. Pozive oni imaju snimljene, službeni prigovor najhitnije opcije (što im bas nista ne znaci ocito) sam dao direktno iz ducana (cura ga tamo istipkala), a drugo osim ponude nisam dobio.... ali velim imam kontrolni broj transakcije sto bi trebala biti svetinja....
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nažalost, kolika god bila tvoja narudžba ima ih tko zna koliko s prigovorima u redu prije tebe, i dok ne dođeš na red... Iako se tebi čini ta cifra velika, baš im i ne znači nešto puno, uvijek ima "većih riba od tebe".
Pozivi se snimaju samo da mogu nastradat studenti i ostali koji baš baš loše odrade i eventualno, ako imaš zapisano kad si zvao i s kim pričao pa zadnja komisija pri rješavanju prigovora presluša iste. To je otprilike nakon 3 pisana prigovora i 45+ dana...
"Prigovori" predani u dućanu na žalost vrlo često završe u smeću, odlete s faksa, zametnu se u nekoj ladici. Jedini "sigurni" prigovor je onaj sa službenog maila na mail, Za koji dobiješ automatski odgovor o primitku i onda strpljivo čekaš 15ak dana za svaki stupanj prigovora.
Drugi način je poštom s povratnicom.

Kontrolni broj je ok, međutim nitko s kim si pričao u dućanu i na telefon nema ni znanja ni ovlasti da provjerava to, trebaš doći do odgovornijih ljudi, tj. oni doći do tebe/tvog prigovora/slučaja.

Zato naoružaj se strpljenjem. Mislim da će ti čak i banka za chargeback tražiti prepisku ili neki dokaz da je došlo do prevare/zloporabe... Zasad nije ništa od toga, samo je transakcija negdje zapela, a ti još nisi uspio doći do osobe ovlaštene za rješavanje problema.

Nek ti ne bude lijeno, prebaci se u mail klijent i složi službeni mail, Ako ništa zbog svog mira i da znaš da si sa svoje strane sve poduzeo.
I ohladi glavu, znam da si bijesan, al od toga baš nikakve koristi nemaš osim što će ti tlak skočit. Doduše ako imaš niski nije to ni loše 😃
E i znam da policija lijepo zvuči, al vjerojatno ćeš samo potrošit gorivo i vrijeme da bi ti se neki službenik nasmijao u facu. Ovo stvarno nema nikakve veze s njima.
velim nije meni problem otic u banku..... najvjerojatnije ce tako i bit..... pa onda s njima rijesiti sta mi treba za ponistenje transakcije....imam osobnog bankara i znam da ce me puno bolje uputit nego bilo tko iz ove odvratne firme....fakat ne znam zast sam uopce to radio....sad mi je zao ko psu...al ajd jos se nadam.....
Razina korisnika 4
Samo polako i probaj se skulirati, nadam se da ti je ovo zadnji put da kupuješ mob kod bilo kojeg operatera 🙂 ja lijepo pravac dučan, pokažem prstom i ako nemam love isto provučem karticu na 24 rate.
eeeee naknadna pamet.....al me privukla ova 30gigi tarifa i slicno.....i je da zadnji mi je put ako ga uopce i uspijem kupiti...a kako je krenulo ... 🙂 ha skuliran sam ja....samo malo boli kad ti 700 kn uzmu iz đepa i prave se blesavi
Razina korisnika 7
Bedž +2
Nažalost, trebat će strpljenja. Jednom osjetio na vlastitoj koži, otišao u VIP centru i sredio za 15 minuta.

Kad kažu "dajemo 500 kuna popusta u webshopu", ne vjerujem. Tih 500 kuna naplate u živcima... 😃
Razina korisnika 7
Bedž +3
On je već bio u centru pa su mu samo natipkali prigovor, tako da će trebat još...

Odgovori

    Politika kolačića

    Kolačiće koristimo kako bismo poboljšali korisnički doživljaj i personalizirali tvoje iskustvo. Prihvaćanjem kolačića se slažeš našom sa politikom kolačića. Više o kolačićima.

    Prihvati kolačiće Politika kolačića