Riješeno

Krivo računanje internet prometa?

  • 1 April 2019
  • 2 odgovora
  • 421 pregled

Pozdrav svima.

Imam nezgodnu naviku provjeravati potrošnju internet prometa svaki dan (dijelom zbog toga što nisam na flatu), i danas se možda isplatilo zbog brzog uočavanja problema.

Naime, imam homebox duo uslugu sa aktiviranom noćnom opcijom (flat 00-08h), te sam još i prije 08:00h uočio na korisničkim stranicama da mi je već za danas, prvi dan u mjesecu (1.4.2019), "zaračunato" 12+GB prometa (točnije 12405/102400, od 100GB mjesečno kolko imam).

U modemskim postavkama vidim da je "odbrojeno" kakvih 6-7GB, ali ni to se nije smjelo odbiti od mjesečnog prometa od 100GB zbog noćne opcije. Tako da em se broji, i em se broji krivo. Grrr.

Odgovor chat agenta je bio jako koristan: "Pričekajte formiranje sljedećeg računa, pa će se tada vidjeti"? Molim?! Da čekam mjesec dana? Pa za 10 dana ću ovim tempom skroz ostati bez prometa! I pazite sad ovo: "Nemamo uvid u stanje internet prometa za tekući mjesec". Ha?! To mi kaže jedan ozbiljni internet provider u 2019-oj. Strašno.

Istu tarifu sa noćnom opcijom imam već skoro 5 godina, i prvi put da se ovakvo što desilo. Bila je neka fora ispočetka kad se poslije ponoći trebalo diskonektati da se noćna opcija aktivira, ali ja to nikad nisam trebao raditi, jer je sve radilo automatski, barem do sad. A u korisničkoj podršci dodatno kažu da je noćna opcija aktivna, iako meni djeluje da nije.

Da li netko ima sličan problem? Je li ovo neka prvotravanjska šala? 🙂 Ako je, stvarno je neprofesionalno odrađena...

PS. Možda je nevezano, ali vidim još da mi je oko 02:00h pukla veza, možda ima neke veze...
icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 3 April 2019, 10:13

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 4
Bedž +4
Ako ne dođe pametniji odgovor od ovog,javi im se u inbox s podacima
Razina korisnika 3
Bedž +3
Bok TurboBurs,

koliko vidim provjeru potrošnje si radio preko Moj A1 usluge. To je odlično.

Kolege na chatu su ti odgovorili da pričekaš zato što posotji mogućnost da je došlo do greške u prikazu zbog novog obračunskog razdoblja te ti se određena količina prometa ipak ne zaračunava u ovom mjesecu. Bilo kakva nepravilnost može se provjeriti i rješavati po izdanom računu tj. ispis spajanja zato je potrebno pričekati račun za travanj.

No, bez obzira na to, možeš nam se javiti na besplatan broj 0800 091 091 da provjerimo prikaz potrošnje.

Odgovori