Riješeno

istekao rok za produljenjem Ugovora - 100% veći račun !

  • 24 Prosinac 2018
  • 1 odgovor
  • 206 pregleda

Poštovani, kao korisnik na istoj adresi, od prvog dana od pružanja mogućnosti za dodjelom paketa 3D prošlo je više od desetljeća, sad sam se kao i većina koja ima prigovor, kako se vjernost ne isplati (?!), našla u situaciji, da paket 3D i mobilnu pretplatu A1( koja glasi na majku -u međuvremenu se teško razbolila a ja nemam punomoć)plaćam od 11.mj 2018. gotovo 600 kuna za razliku od dosadašnjih 250-tak kuna. za osobu koja radi za minimalac to je nepodnošljivo . Ugovor sa Bnetom istekao je u vrijeme kad mi se majka razbolila - početkom 11.mj i nisam se snašla ( nisam ni razmišljala o datumu isteka, od silnih drugih problema !) u međuvremenu jedva sam podmirila i dug po staroj tarifi a sad bez mame ne mogu prijeći makar na bonove što se mobilne tiče ( stigao račun umjesto 125 kn, 280kn), a za trio paket ne znam komu da se obratim jer nisam pristala na 90 % povećanje računa za standardni paket TV programa i brzinu interneta oko 10mb - jedva da ga imam(!),itd ....od 135 kn , na 245 kn .....molim za savjet!? hvala
icon

Najbolji odgovor od A1_Petra 26 Prosinac 2018, 11:19

Pozdrav sphera2000. Žao mi je zbog navedene situacije 😞 Naime, istekom ugovorne obveze ističu i promocije koje traju do isteka ugovora te je to vjerojatno razlog povećanog računa. Svakako savjetujem da napišete prigovor u kojem ćete ukratko objasniti razlog slanja te priložiti kopiju osobne iskaznice. Bitno je da prigovor vlastoručno potpiše vlasnica usluge. Prigovor možete poslati putem e-maila na adresu sluzba.za.korisnike@a1.hr. Što se tiče produljenja ugovora na novu tarifu uz povoljnije uvjete, bez punomoći nije moguće produljiti bez da majka da svoj pristanak.
Pogledaj original

Odgovora 1

Pozdrav sphera2000. Žao mi je zbog navedene situacije 😞 Naime, istekom ugovorne obveze ističu i promocije koje traju do isteka ugovora te je to vjerojatno razlog povećanog računa. Svakako savjetujem da napišete prigovor u kojem ćete ukratko objasniti razlog slanja te priložiti kopiju osobne iskaznice. Bitno je da prigovor vlastoručno potpiše vlasnica usluge. Prigovor možete poslati putem e-maila na adresu sluzba.za.korisnike@a1.hr. Što se tiče produljenja ugovora na novu tarifu uz povoljnije uvjete, bez punomoći nije moguće produljiti bez da majka da svoj pristanak.

Odgovori