Riješeno

istekao rok za produljenjem Ugovora - 100% veći račun !


Poštovani, kao korisnik na istoj adresi, od prvog dana od pružanja mogućnosti za dodjelom paketa 3D prošlo je više od desetljeća, sad sam se kao i većina koja ima prigovor, kako se vjernost ne isplati (?!), našla u situaciji, da paket 3D i mobilnu pretplatu A1( koja glasi na majku -u međuvremenu se teško razbolila a ja nemam punomoć)plaćam od 11.mj 2018. gotovo 600 kuna za razliku od dosadašnjih 250-tak kuna. za osobu koja radi za minimalac to je nepodnošljivo . Ugovor sa Bnetom istekao je u vrijeme kad mi se majka razbolila - početkom 11.mj i nisam se snašla ( nisam ni razmišljala o datumu isteka, od silnih drugih problema !) u međuvremenu jedva sam podmirila i dug po staroj tarifi a sad bez mame ne mogu prijeći makar na bonove što se mobilne tiče ( stigao račun umjesto 125 kn, 280kn), a za trio paket ne znam komu da se obratim jer nisam pristala na 90 % povećanje računa za standardni paket TV programa i brzinu interneta oko 10mb - jedva da ga imam(!),itd ....od 135 kn , na 245 kn .....molim za savjet!? hvala
icon

Najbolji odgovor od A1_Petra 26 Prosinac 2018, 11:19

Pozdrav sphera2000. Žao mi je zbog navedene situacije 😞 Naime, istekom ugovorne obveze ističu i promocije koje traju do isteka ugovora te je to vjerojatno razlog povećanog računa. Svakako savjetujem da napišete prigovor u kojem ćete ukratko objasniti razlog slanja te priložiti kopiju osobne iskaznice. Bitno je da prigovor vlastoručno potpiše vlasnica usluge. Prigovor možete poslati putem e-maila na adresu sluzba.za.korisnike@a1.hr. Što se tiče produljenja ugovora na novu tarifu uz povoljnije uvjete, bez punomoći nije moguće produljiti bez da majka da svoj pristanak.

Pogledaj original

Odgovora 1

Pozdrav sphera2000. Žao mi je zbog navedene situacije 😞 Naime, istekom ugovorne obveze ističu i promocije koje traju do isteka ugovora te je to vjerojatno razlog povećanog računa. Svakako savjetujem da napišete prigovor u kojem ćete ukratko objasniti razlog slanja te priložiti kopiju osobne iskaznice. Bitno je da prigovor vlastoručno potpiše vlasnica usluge. Prigovor možete poslati putem e-maila na adresu sluzba.za.korisnike@a1.hr. Što se tiče produljenja ugovora na novu tarifu uz povoljnije uvjete, bez punomoći nije moguće produljiti bez da majka da svoj pristanak.

Odgovori

    Politika kolačića

    Kolačiće koristimo kako bismo poboljšali korisnički doživljaj i personalizirali tvoje iskustvo. Prihvaćanjem kolačića se slažeš našom sa politikom kolačića. Više o kolačićima.

    Prihvati kolačiće Politika kolačića