Riješeno

Isporuka Playstation 4

  • 18 Prosinac 2019
  • 14 odgovora
  • 208 pregleda

Lp, 

moje pitanje je vrlo jednostavno, zanima me zašto mi se lagalo oko datuma za isporuku playstation 4?

26.11.2019 smo telefonskim razgovorom produžili ugovor na 2 godine uz konzolu ps4. Usmeno mi je rečeno da konzola dolazi 3 do 5 radnih dana što mi je i odgovaralo. 

Nakon 5 dana zovem povratno te mi se govori da isporuka konzole je 2 tjedna od dana aktivacije. Nije problem naravno čekati nismo djeca. 

Usluga je aktivirana 06.12 i da ne pljujem po svemu radi savršeno dapače nikad nisam imao problema sa A1 uskugom i smatram ju kvalitetnijom od većine. Zovem povratno za provjeru isporuke govori mi se da nisu sigurni više u 2 tjedna nego isporuka je sada 3 tjedna. 

Naravno da takva promjena dogovora mi ne paše iz razloga što sa obitelji putujem na božićne praznike i nisam u svom gradu iduci tjedan i ne želim da mi paket dolazi kada nisam u hr(24.12-27.12) te u slučaju da nestignem pokupiti ga vrati se A1. 

Rečeno mi je da će me kontaktirati, nitko me nije kontaktirao pa zovem opet sam sebi već dosadan, korisnica sa kojom sam pričao (jako kulturna) nakon provjere govori da sigurno nemoze biti u 2 tjedna nego minimalno 3 i upitno dali će uopće doci do bozica (inače namjena ps4 je za poklon djetetu), govori kako je eskalirala situaciju i sigurno ce me netko nazvati tokom dana. 

Kompletni dan je prošao a poziva nemam niti datum isporuke niti ništa. Nisam tražio toliko isporuku koliko čitavo vrijeme molim za točan datum isporuke radi organizacije privatnog života i djeteta. 

Imam pravo otkazati ugovor i prekinuti sve 14 dana od aktivacije (20.12) što doista smatram glupim potezom jer sam sa vama preko 8 9 godina zadovoljan do ove gluposti i teško mi je povjerovati da nitko u 3 tjedna nemoze mi dati tocan datum isporuke i sto se to dogada sa isporukom i zašto mi se govore stvari koje nisu točne?

 

Hvala na odgovoru. 

icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 19 Prosinac 2019, 15:06

@run4lifeOs Pozdrav, žao mi je radi nesporazuma vezanim za dostavu uređaja. Uređaje kupljene uz fiksne pakete obično dostavljamo 3 tjedna nakon aktivacije usluge, odnosno šaljemo ih nakon što istekne rok od 14 dana za odustanak od sklopljenog ugovora kako bi se sprječile komplikacije oko odustanka, dijagnostike uređaja i povrata u naše skladište. Prema ovome što si naveo vjerujem da će uređaj biti predan dostavnoj službi u ponedjeljak (23.12.), no zbog velikog broja samih zahtjeva postoji mogućnost da paket neće biti isporučen do Božića - ovo ne mogu niti potvrditi niti demantirati jer zapravo ovaj dio ovisi o dostavnoj službi.  Pošalji nam privatnu poruku OVDJE sa svojim podacima pa ćemo provjeriti da li je možda uređaj već predan dostavnoj službi. Matej

Pogledaj original

Odgovora 14

nema odgovora nema poziva obećanog nema ničega savršena usluga nema što 👌

Razina korisnika 1

@run4lifeOs Pozdrav, žao mi je radi nesporazuma vezanim za dostavu uređaja. Uređaje kupljene uz fiksne pakete obično dostavljamo 3 tjedna nakon aktivacije usluge, odnosno šaljemo ih nakon što istekne rok od 14 dana za odustanak od sklopljenog ugovora kako bi se sprječile komplikacije oko odustanka, dijagnostike uređaja i povrata u naše skladište. Prema ovome što si naveo vjerujem da će uređaj biti predan dostavnoj službi u ponedjeljak (23.12.), no zbog velikog broja samih zahtjeva postoji mogućnost da paket neće biti isporučen do Božića - ovo ne mogu niti potvrditi niti demantirati jer zapravo ovaj dio ovisi o dostavnoj službi.  Pošalji nam privatnu poruku [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] sa svojim podacima pa ćemo provjeriti da li je možda uređaj već predan dostavnoj službi. Matej

odgovorio na vas link koji str dali ok ako sam od 24 do 26 izvan os i dode paket crkati će me u posti ili? 

Razina korisnika 1

@run4lifeOs  U slučaju da ne budeš na adresi prilikom isporuke uređaja, paket možeš preuzeti u roku 5 dana u uredu Hrvatske Pošte. Ako se pošiljka vrati k nama, onda nam se javi ovim putem kad ćeš opet biti na adresi te ćemo ponoviti zahtjev za slanjem uređaja. Dobili smo tvoju poruku i uskoro ću ti odgovoriti u inbox s više detalja. 

hvala puno i isprika sto vas tolko udavio nakon tjedan, dana napokon normalna povratna informacija. lp i hvala

Razina korisnika 1

@run4lifeOs Nema na čemu. Primi moje isprike radi duljeg čekanja na isporuku, no potrudit ćemo se sada sve odraditi u što kraćem roku. :) 

nakon opet cekanja i čekanja na kraju sam nazvao a1 da mi je receno da je krivo napravljen ugovor i netko je zeznuo slanje. onda mi je OPET obećano poziv i cekam i cekam poziva nema opet.... danas sam se probudio i otkazao ugovor i uslugu hvala svima u A1 na uništenom bozicu jer je poklon trebao biti ps4 hvala puno na ovom. ponistio sam ugovor i sve oko nje nemorate se vise truditi sa lazima. 26.11 do 24.12 niste mogli isporuciti ps4. kupit cu ga sam iduci mj i to je to a sa a1 smo završili pricu. lp

kao sto sam i ocekivao smeće od a1 se nije udostojilo ni nazvati me jednom od 26.11 do danas poziva nije bilo hvala sto ste mi olaksali prelazak na iskon a od vas ne zelim nista osim kompletan raskid apsolutno svega. lp

Razina korisnika 2

@run4lifeOs Komunicirali smo i privatnom porukom. Vidim da si se u međuvremenu, nakon telefonskog kontakta, izjasnio da si zaposlenik Iskona s odlukom da otkažeš našu uslugu i ugovoriš Iskon paket. Ako je to tvoja konačna odluka, u redu, poštujem, no ujedno mi je žao što nam nisi dao priliku za ispravak omaške koja je nastala nenamjernim propustom prilikom kreiranja same narudžbe. :disappointed:

otkazana je usluga i gasi se 14.01. 2020 tako je receno u vasoj službi lp

Razina korisnika 2

@run4lifeOs U redu, poštujem tvoju odluku.

pa ne poštujete bas prije bih rekao da radite sto hoćete 

Pogledajte ovo 3 ugovora od 26.11 do 01.01 pogledajte sto mi radite. 

Moja odluka je bila igrati se sa djetetom za godišnji i bozic na ps4 a vi ste mi odlucili napraviti pakao. jedva cekam sad da racun za 12.mj dode jedva cekam jer ono sto vam obecajem bude li racun vise od 300kn vidimo se na sudu imam i more poruka i emailova i potvrda sto ste mi napravili u ovom periodu i kolimo vam znace stariji korisnici.  svaka cast nema što. Da moram živjeti u strahu jos ne znajući sto me sljedi od vas da mi ovoliko pritisak nabijate.... 14.01 ste rekli iskljucenje beude li ovaj put bilo kako ste rekli vidimo se na sudu. lp

sa tim da dolazak treceg ugovora sam odbio primiti i sluzba mi je i dalje ostavila treci ugovor u sanducicu kao što rekoh dokaza za sud imam more..... 14.01.2020 ceka se lp

Razina korisnika 2

@run4lifeOs Primi isprike što smo te u ove dane “zatrpali” našim obavijestima i time unijeli nemir među bližnjima. To nam nikako nije bio cilj. Žao nam je što si se odlučio za raskid suradnje s nama, no poštujemo tvoju odluku.

Odgovori