Riješeno

Isključenje usluge

  • 25 Srpanj 2019
  • 2 odgovora
  • 3156 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 2 odgovora
Gdje se može skinuti obrazac za isključenje usluge ?

Tadi se o b netu i 3D Turbo + proširenom paketu.

Hvala na odgovoru.
icon

Najbolji odgovor od A1_Hrvoje 25 Srpanj 2019, 15:27

Bok @Nela , raskid ugovora moguće je zatražiti slanjem zahtjeva na mail adresu: zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr bez obzira kojim je putem ugovor sklopljen. Kako bi zahtjev bio pravovaljan isti treba biti vlastoručno potpisan i poslan uz kopiju osobne iskaznice ili poslan s potvrđene mail adrese. Nakon zaprimljenog zahtjeva možeš očekivat povratni kontakt kolega i potvrdu o raskidu.



Samo pls imaj na umu da može doći do naplate radi prijevremenog isteka ugovora, to naravno vrijedi ako si još uvijek pod ugovornom obvezom.
Pogledaj original

Odgovora 2

Ugovor je istekao. Hvala na brzom odgovoru
Bok @Nela , raskid ugovora moguće je zatražiti slanjem zahtjeva na mail adresu: zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr bez obzira kojim je putem ugovor sklopljen. Kako bi zahtjev bio pravovaljan isti treba biti vlastoručno potpisan i poslan uz kopiju osobne iskaznice ili poslan s potvrđene mail adrese. Nakon zaprimljenog zahtjeva možeš očekivat povratni kontakt kolega i potvrdu o raskidu.

Samo pls imaj na umu da može doći do naplate radi prijevremenog isteka ugovora, to naravno vrijedi ako si još uvijek pod ugovornom obvezom.

Odgovori