Internet i telefon - prijava kvara

  • 10 January 2018
  • 2 odgovora
  • 1764 pregleda

Nadam se da forum čita i osoblje Vipa, ne samo nezadovoljni korisnici usluga koji pruža VIP.
Nemogu prežaliti što je UNIŠTEN IZVRSNI A M I S. čiji sam korisnik bio od samog početka.
Sada problemi do problema. Prijavio sam tehničkoj podršci da uključe mobilni internet sa fiksnom
telefonskom linijom koju nemam još od 20.12.prošle godine. Sada su problemi na STB uređaju
koji gubi signal u tijeku gledanja, te je neminovan reset uređaja i po nekoliko puta na dan.
U očekivanju da mi se javi nadležni serviser za dolazak u stan sa ispravnim ruterom koji je
krivac za probleme u prijemu internetnih usluga i telefona, biti ću prisiljen svaki dan pozivati
ljubazne agente tehničke podrške. Ili, možda uspijem preko foruma dobiti "sažaljenje" nadležnih?
l/p Franjo iz Zapruđa.

Odgovora 2

Razina korisnika 1
probaj s nama u grupu, "Svi agenti su zauzeti....."

kaj nas je više i više pišemo počeli su neki odgovori

hvala
Dobar dan!
Grupa "Svi agenti su zauzeti..." treba se preimenovati u: "Svi tehničari su zauzeti...."
Korisnička služba sa svojim agentima je ljubazna i odrađuje svoj posao profesionalno.
No Tehnička služba je katastrofa! Kao da za područje Novog zagreba radi samo jedan
tehničar i koji je k tome još na "bolovanju". Agentu iz Korisničke nije jasno kako i nakon
njihovog petog maila, nitko iz Tehničke me ne kontaktira.
Nalog za otklanjanje poteškoće kreiran je 22.12. te da će 29.12. tehničar doći otkloniti
poteškoće. Danas je 11.01.2018.!!
Dajem svoj mail na kojem ću vjerojatno dobiti konkretan odgovor i termin dolaska tehničara.
fbruncek@net.hr

Pozdrav svima!

Odgovori