Riješeno

Infoblic usluga

  • 21 Ožujak 2017
  • 4 odgovora
  • 764 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 2 odgovora
Molio bih pomoć oko isključivanja aktiviranih infoblic SMS i MMS usluga. Imam ih aktivirane dugi niz godina, još iz vremena kad mobilni internet nije bio dostupan kao danas. Ranije su se te usluge isključivale slanjem SMS poruke, ali sada ta mogućnost ne postoji. Na Vip prodajnom mjestu mi je rečeno da je moguće preko Vip portala, ali imam dojam da se tamo samo nudi aktivacija dodatnih opcija i usluga.

Unapred zahvaljujem.
icon

Najbolji odgovor od A1_Mirjana 22 Ožujak 2017, 16:56

Joke, ako sam ne možeš isključiti uslugu to treba prijaviti. Ja bih ti ipak preporučila da se ponovno javiš u Službu za korisnike da se ponovi zahtjev za isključenjem Infoblic usluge.
Pisani zahtjev/prigovor je također opcija, pogotovo jer ćeš u tom slučaju dobiti i pisani odgovor. :)

Pozdrav
Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 1
Pozdrav,
Vip infoblic kategorije se mogu uključiti/isključiti na dva načina:

- Na stranici SvastaNesto u kategoriji Moj Vip - Moje pretplate ili odabirom linka Vip Infoblic
- Na Vip portalu - u tom slučaju se mora na portal preko mobitela ili uređaja u kojem se nalazi SIM kartica s brojem na kojem se naplaćuje Infoblic usluga

Ako ćeš i dalje imati poteškoće s isključenjem, onda se samo javi u Službu za korisnike 🙂
Zahvaljujem Mirjana na odgovoru, ali preko stranice SvaštaNešto to nije moguće jer mi stalno izbacuje poruku da je naplata usluge moguća jedino Vip korisnicima a preko mojih pretplata i Vip infoblica mi izbaci poruku da provjerim stanje na računu ili pokušam kasnije. Kako sam na pretplati koju plaćam trajnim nalogom, već skoro 20 godina, a isključiti infoblic usluge pokušavam već mjesecima, očigledno to ne funkcionira. Službu za korisnike sam već kontaktirao, pred tri tjedna i rečeno mi je da će me kontaktirati, ali ništa ni od toga. Bio sam i na jednom Vip prodajnom mjestu gdje je djelatnica zvala neku vašu službu za korisnike, a oni isto sugeriraju Vip portal ili SvaštaNešto. I tako to ide u krug, na žalost bez rješenja. Sugerirali su mi u vašoj poslovnici i davanje službenog prigovora, ali ne znam koja je svrha toga, pošto u cijelom tom zatvorenom krugu jedino se nude nove opcije i usluge bez ikakvog rješenja problema.

Pozdrav
Razina korisnika 1
Joke, ako sam ne možeš isključiti uslugu to treba prijaviti. Ja bih ti ipak preporučila da se ponovno javiš u Službu za korisnike da se ponovi zahtjev za isključenjem Infoblic usluge.
Pisani zahtjev/prigovor je također opcija, pogotovo jer ćeš u tom slučaju dobiti i pisani odgovor. :)

Pozdrav
Zahvaljujem Mirjana na sugestijama oko infoblica. Na kraju sam ipak uspio isključiti infoblic usluge preko portala SvaštaNešto. Problem je cijelo vrijeme bio Opera pretraživač, kojega jedino i koristim, a SvaštaNešto iz meni nepoznatog razloga ne funkcionira na Operi. Ne znam kako stoje stvari sa Mozillom i ostalim pretraživačima, ali uspio sam isključiti infoblic preko preinstaliranog Samsungovog pretraživača. Eto toliko po ovom pitanju, može poslužiti nekome sa istim problemom.
Hvala na pomoći još jednom

Joke

Odgovori