Riješeno

Homebox telefon -prijenos broja

  • 28 Prosinac 2016
  • 17 odgovora
  • 3043 pregleda

Razina korisnika 5
Bedž
  • Super Forumaš
  • 75 odgovora
Zna netko da li se broj fiksne linije koji se jednom prenese na homebox telefon može ponovo prenijeti na drugog operatora kad istekne ugovor?

Susjedi bi uzeli uslugu ali na to pitanje ne znam odgovor 🙂
icon

Najbolji odgovor od A1_IvanL 30 Svibanj 2020, 20:38

Bok Ord, ova pojava je stvar arhitekture mreže u kombinaciji sa uređajima koji podržavaju takav način rada. Kako bi glasovna usluga mogla što bolje raditi prilikom poziva, dolazi do degradacije internet veze. :sweat: Savjetujem da kontaktiraš našu tehničku podršku na 0800 091 091 i zatražiš savjet ili work-around.

Pogledaj original

Odgovora 17

Nero bok, kod prijenosa usluge na Homebox broj ostaje isti. Kada istekne Homebox ugovor, broj se može ponovno prenositi na bilo kojeg operatera i bilo koju tehnologiju (bilo da je fiksna usluga u pitanju ili Homebox). Lp 🙂
Razina korisnika 5
Bedž
Hvala na brzom odgovoru, onda dajem zeleno svjetlo 😉
Razina korisnika 3
Ja sam uzeo Homebox na svoje ime i uz njega sam dobio novi fiksni broj, stari fiksni broj jos je aktivan preko parice i on je na tati (Duo S paket)
Sto treba sada napraviti i kako je najbolje i brzije da bi taj stari broj prenio na homebox koji glasi na mene.
Razina korisnika 3
Bok Selk, preporučila bi ti da se javiš na 0800 091 091 pa da provjerimo detalje po usluzi. Ako ste već potpisali zahtjev za prijenos broja onda će se on odraditi, ako niste, potrebno je prijenos zatražiti. Bitno je da se provjere detalji kako bi te znali ispravno uputiti.
Razina korisnika 3
Nisam potpisao zahtjev za prijenos broja kod uzimanja homeboxa, ja mislim da bi prvo trebao poslati zahtjev za gašenjem fiksne usluge, da bi se onda mogao taj broj prebaciti na homebox.
Taj zahtjev za prijenos broja to mogu napraviti na VIP prodajnom mjestu ili može i nekako drugačije.
Razina korisnika 3
Selk, možeš na prodajnom mjestu. Nije potrebno gasiti uslugu jer bi time deaktivirao i broj pa ne bi imao što prenijeti. Slobodno se javi na prodajno mjesto i zatraži prijenos linije s HT-a na taj Homebox. S tobom bi trebao biti vlasnik linije Homeboxa radi potpisivanja zahtjeva o preuzimanju broja.
Razina korisnika 3
Nije u HT-u taj fiksni broj on je isto kod Vas.
Razina korisnika 3
Selk, krivo sam te valjda razumijela, oprosti. Nema veze kod kojeg je operatera, svejedno se treba potpisati zahtjev za prijenos jer se prenosi na drugačiji tip usluge.
Razina korisnika 6
Bedž
Samo da potvrdim da sam prije 5-6 godina bio radio prijenos broja na Iskon sa homebox-a i sve je bilo uredno, tehničar je na dan prijenosa broja došao i sproveo novu liniju te spojio router.
Ja sam ukljucila hombox jucer,internet super radi,ukljucila sam i fiksni al sam dobila privremeni broj,sad me zanima,kolko dugo treba da ovi iz hta prenesu br u hombox,kolko ce dugo trajat
Ja sam ukljucila hombox jucer,internet super radi,ukljucila sam i fiksni al sam dobila privremeni broj,sad me zanima,kolko dugo treba da ovi iz hta prenesu br u hombox,kolko ce dugo trajat

Bok Gordana99, u roku 2-7 radnih dana 😉
Hvala,rjeseno,javili su mi.

Jeste li zadovoljni sa telefonskom uslugom, jer meni kod telefoniranja internet uspori do neupotrebljivosti (router ZTE MF286R)?

Bok Ord, ova pojava je stvar arhitekture mreže u kombinaciji sa uređajima koji podržavaju takav način rada. Kako bi glasovna usluga mogla što bolje raditi prilikom poziva, dolazi do degradacije internet veze. :sweat: Savjetujem da kontaktiraš našu tehničku podršku na 0800 091 091 i zatražiš savjet ili work-around.

Razgovarao, ali lijeka nema, što je tu je. Sva sreća što malo koristim telefon.

Razina korisnika 1

@Ord tehnologija svakim danom napreduje pa vjerujem da će se i taj nedostatak riješiti vrlo brzo.

I ja se nadam, jer mi je za sada sve dobro; signal sjajan, brzina 40-50Mbps, samo ovaj nedostatak sa telefonom bode oči.

Odgovori