Riješeno

Google pay ne radi na trgovini google play Android od 30.12.2019.

  • 31 December 2019
  • 12 odgovora
  • 3924 pregleda

Od 30.12.2019. Usluga google pay ne radi na trgovini play.

 

Nema mogućnosti dodati A1 kao nacin placanja pod racun?

Zasto?

 

Do sada je radilo mjesecima.

 

Help?

 

icon

Najbolji odgovor od nickno 5 January 2020, 23:59

Pogledaj original

Odgovora 12

Razina korisnika 1
Bedž +1

Meni pod normalno ima ta opcija, na bonovima sam... ali ne znam bi li uspjelo plaćanje jer ne namjeravam ništa sad kupiti.

Razina korisnika 4
Bedž +3

@lordlord Radi. Jesi probao naknadno? Od kojeg koraka ti ne radi kupovina sadržaja? @Ivano1 je priložio super slike.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Hm, jesi li ti siguran da nisi otvorio Google Pay aplikaciju, pa u njoj i nemre biti A1/Tomato, budući da Google Pay podržava PBZ kartice?

@A1_IvanaM , i svim forumašima, kao i svima koji rade u ove sate umjesto da se raduju dolasku Nove godine sa svojim najdražima, želim puno sreće, zdravlja,ljubavi, novaca i novih mobitela 😋.

 

Ne radi od neki dan. 

Nema mogućnosti dodati A1 /tomato.

Dual sim iskljucio. Wifi iskljucio. Ocistio cache, koristio sam cc cleaner. Restartao. I opet isto.

 

Neka ideja? 

Razina korisnika 4
Bedž +3

@nickno Eee, svaka čast! Ekipa s druge strane ekrana uzvraća i šalje :hugging::kissing_heart: . Sretna ti i uspješna 2020.! :champagne_glass:

@lordlord Čekamo tvoj broj mobitela koji nam možeš poslati privatnom porukom [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] pa testiramo na individualnoj razini. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@lordlord , pod uvjetom da ti je uključena sinhronizacija google računa ( backup na google disk jelte), probaj očistiti ne samo cache, već i data Google Play Trgovine i deinstalirati aplikaciju na tvorničke postavke. Nakon toga otvori Google Play, trebala bi se sama updejtati za par minuta (može proći i više minuta). Kad se updejta vidi da li se pojavio A1/Tomato u načinima plaćanja.

Isto tako obriši cache aplikacije Google Play Services iliti po našem Usluge za Google Play.

P.S. zaboravili smo te pitati koji je mobitel u pitanju, nadam se da nije Huawei...jer onda je moguće i da je sam Google onemogućio načine plaćanja putem SIM kartica 🤔 (mada je ovo sad nagađanje,nisam nigdje pročitala niš o tome, osim da mobiteli namijenjeni Turskoj također ostaju bez Googleovih servisa-e sad, da li se kod nas može u slobodnoj prodaji naći i mobitel sa turskim softwerom, ne znam, meni je otključani S5 kupljen u Sancta Domenici imao rumunjski T-mobile softver)

P.P.S. nadam se i da nisi rootao svoj mobitel...onda možeš zaboraviti na sve legalne aplikacije za plaćanje jer ne rade na rootanim mobitelima

Do sada je sve radilo do prije 5 dana.

Google play services nema na hrvatskom samo, 

Ima 

Google play services za instant app 

Ili 

 

Trgovina play. 

Ocistio sam sve vec tri puta 

Mobitel je xiaomi. Bio i ostao isti. 

 

I sada ne radi. Evo.

 

Neka druga ideja? 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Hm, moraš imati Google Play Services ili Usluge za Google Play, bez toga uopće nebi mogao instalirati nijednu aplikaciju,taj servis služi za sinhronizaciju svega na tvom računu. ako je ne vidiš pod aplikacijama, probaj da ti se prikažu i sistemske aplikacije i tamo potraži baš pod tim nazivima.

 

Ali, čitam da Google tvrdi da problem nije do njih, već do telekom operatera.

1.možda si obrisao A1/Tomato način plaćanja-u tom slučaju trebaš čekati 14 dana da se google pay refreša, tj.da se sim kartica ponovno pojavi kao način plaćanja. Ja sam probala brisati, jer mi se sim card uduplao, čak i utriplao 🙄, jedan sam uspjela obrisati, drugi mi je ostao na računu i piše nedostupno, ne mogu ga obrisati jer me traži dodavanje kreditne kartice jer imam pretplatu.

 

Ja sam prije 10-tak dana isto tako probala kupiti nešto, ali nisam imala baš tvoj problem, meni se pojavilo da dodam A1/Tomato, a već sam imala prikazana 2 (za isti broj) nedostupna. 

Dakle, otišla sam u postavke Google Playa, i ponovno dodala sim karticu, nisam sigurna da me pitalo za password za dodavanje, možda je. Pogledaj da li si mijenjao kakve postavke u samoj trgovini što se tiče autentifikacije google računa.

2. Provjeri i da ti nije limitiran iznos dozvoljen za kupnju (ili si ti stavio 0,00 kn ili ti je A1 automtski blokiran ako nisi imao dost novaca na računu u neko doba). Mislim da A1 limitira iznos na neki cca do 200 kuna po kupovini, za cjelokupni mjesečni limit ne znam da li ga A1 ima-možda i ima, u tom slučaju će ti isto tako postati nedostupan A1/Tomato ako si dosegnuo mjesečni limit. 

Ako niš od gore navedenog nije u pitanju, onda :

3.neki su rješili tvoj problem zamjenom sim kartice kod operatera.

Razina korisnika 4
Bedž +3

@nickno @lordlord Niže navodim limite za Google Play kupovine:

  • POJEDINA KUPOVINA - maksimalni iznos pojedine transakcije za kupovine u Google Play trgovini iznosi 375,00 kn
  • DNEVNI LIMIT - koji se može potrošiti u Google Play je 20 transakcija
  • MJESEČNI LIMIT - koji se može potrošiti u Google Play trgovini iznosi 500,00 kn

Obrisao sam jer je bilo sivo, neaktivno. Ovo ostalo sve sam probao. 

 

Pokusati cu na drugi mobitel staviti karticu pa vidim ako je u kartici. 

 

Jos neka ideja? 

 

Testirao na drugom mobitelu, moguce je dodati placanje A1 tomato. Znaci nije sim kartica. 

 

Znaci nesto u opcijama prvog mobitela ne stima. Ili neki glitch ili sam ja promijenio, tko zna sto.

 

Neka ideja? 

Razina korisnika 6
Bedž +6

E sad, kad ni sam ne znaš što si sve mijenjao, male su šanse da ti netko može pomoći, ali evo par ideja prije one najzadnje solucije: reset na tvorničke postavke.

1.probaj resetirati postavke za mrežu na tvorničke postavke, nemam pojma kak se to radi na tvom kinezu i koja ti je verzija androida, ali ako ti je Pie, to bi trebalo biti negdje u općem postavljanju, dakle, obrišeš postavke za mrežu-mobile data,wi-fi i bloetoot,tj.vratiš ih na zadane postavke

2. Rekao si da ti je Google Play Services ili Usluge za Google Play zasivljeno, što nebi trebalo biti, servis treba biti aktivan, pa provjeri koju verziju imaš,ako nije najnovija ,a ne nudi upgrade, možeš aplikaciju skinuti sa 

https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/google-play-services/google-play-services-19-8-31-release/

U handy FAQ provjeri kako možeš saznati koja je verzija za tvoj mobitel

3.provjeri u Google Play Trgovini da li si ulogiran u PRAVI google račun, možda si ulogiran u krivi račun ako imaš više google računa. To znači i da ti ID player u aplikaciji Google Play Games mora biti onaj koji si stvorio za račun na Google Playu u kojem si aktivirao A1/Tomato način plaćanja

4. Ono što sam prvo spomenula- reset mobitela na tvorničke postavke.

Prije toga te ipak ništa ne košta da probaš zamijeniti sim karticu u A1, možda se ona u kombinaciji sa mobitelom ipak zbloknula.

I svakako javi ovdje da li je išta od ideja upalilo, tak da i drugi znaju kaj napraviti ako im se desi isto.

Odgovori