Od 30.12.2019. Usluga google pay ne radi na trgovini play.
Nema mogućnosti dodati A1 kao nacin placanja pod racun?
Zasto?
Do sada je radilo mjesecima.
Help?
Najbolji odgovor od nickno
Pogledaj originalOd 30.12.2019. Usluga google pay ne radi na trgovini play.
Nema mogućnosti dodati A1 kao nacin placanja pod racun?
Zasto?
Do sada je radilo mjesecima.
Help?
Najbolji odgovor od nickno
Pogledaj originalMeni pod normalno ima ta opcija, na bonovima sam... ali ne znam bi li uspjelo plaćanje jer ne namjeravam ništa sad kupiti.
Hm, jesi li ti siguran da nisi otvorio Google Pay aplikaciju, pa u njoj i nemre biti A1/Tomato, budući da Google Pay podržava PBZ kartice?
Ne radi od neki dan.
Nema mogućnosti dodati A1 /tomato.
Dual sim iskljucio. Wifi iskljucio. Ocistio cache, koristio sam cc cleaner. Restartao. I opet isto.
Neka ideja?
Isto tako obriši cache aplikacije Google Play Services iliti po našem Usluge za Google Play.
P.S. zaboravili smo te pitati koji je mobitel u pitanju, nadam se da nije Huawei...jer onda je moguće i da je sam Google onemogućio načine plaćanja putem SIM kartica (mada je ovo sad nagađanje,nisam nigdje pročitala niš o tome, osim da mobiteli namijenjeni Turskoj također ostaju bez Googleovih servisa-e sad, da li se kod nas može u slobodnoj prodaji naći i mobitel sa turskim softwerom, ne znam, meni je otključani S5 kupljen u Sancta Domenici imao rumunjski T-mobile softver)
P.P.S. nadam se i da nisi rootao svoj mobitel...onda možeš zaboraviti na sve legalne aplikacije za plaćanje jer ne rade na rootanim mobitelima
Do sada je sve radilo do prije 5 dana.
Google play services nema na hrvatskom samo,
Ima
Google play services za instant app
Ili
Trgovina play.
Ocistio sam sve vec tri puta
Mobitel je xiaomi. Bio i ostao isti.
I sada ne radi. Evo.
Neka druga ideja?
Hm, moraš imati Google Play Services ili Usluge za Google Play, bez toga uopće nebi mogao instalirati nijednu aplikaciju,taj servis služi za sinhronizaciju svega na tvom računu. ako je ne vidiš pod aplikacijama, probaj da ti se prikažu i sistemske aplikacije i tamo potraži baš pod tim nazivima.
Ali, čitam da Google tvrdi da problem nije do njih, već do telekom operatera.
1.možda si obrisao A1/Tomato način plaćanja-u tom slučaju trebaš čekati 14 dana da se google pay refreša, tj.da se sim kartica ponovno pojavi kao način plaćanja. Ja sam probala brisati, jer mi se sim card uduplao, čak i utriplao , jedan sam uspjela obrisati, drugi mi je ostao na računu i piše nedostupno, ne mogu ga obrisati jer me traži dodavanje kreditne kartice jer imam pretplatu.
Ja sam prije 10-tak dana isto tako probala kupiti nešto, ali nisam imala baš tvoj problem, meni se pojavilo da dodam A1/Tomato, a već sam imala prikazana 2 (za isti broj) nedostupna.
Dakle, otišla sam u postavke Google Playa, i ponovno dodala sim karticu, nisam sigurna da me pitalo za password za dodavanje, možda je. Pogledaj da li si mijenjao kakve postavke u samoj trgovini što se tiče autentifikacije google računa.
2. Provjeri i da ti nije limitiran iznos dozvoljen za kupnju (ili si ti stavio 0,00 kn ili ti je A1 automtski blokiran ako nisi imao dost novaca na računu u neko doba). Mislim da A1 limitira iznos na neki cca do 200 kuna po kupovini, za cjelokupni mjesečni limit ne znam da li ga A1 ima-možda i ima, u tom slučaju će ti isto tako postati nedostupan A1/Tomato ako si dosegnuo mjesečni limit.
Ako niš od gore navedenog nije u pitanju, onda :
3.neki su rješili tvoj problem zamjenom sim kartice kod operatera.
Obrisao sam jer je bilo sivo, neaktivno. Ovo ostalo sve sam probao.
Pokusati cu na drugi mobitel staviti karticu pa vidim ako je u kartici.
Jos neka ideja?
Testirao na drugom mobitelu, moguce je dodati placanje A1 tomato. Znaci nije sim kartica.
Znaci nesto u opcijama prvog mobitela ne stima. Ili neki glitch ili sam ja promijenio, tko zna sto.
Neka ideja?
E sad, kad ni sam ne znaš što si sve mijenjao, male su šanse da ti netko može pomoći, ali evo par ideja prije one najzadnje solucije: reset na tvorničke postavke.
1.probaj resetirati postavke za mrežu na tvorničke postavke, nemam pojma kak se to radi na tvom kinezu i koja ti je verzija androida, ali ako ti je Pie, to bi trebalo biti negdje u općem postavljanju, dakle, obrišeš postavke za mrežu-mobile data,wi-fi i bloetoot,tj.vratiš ih na zadane postavke
2. Rekao si da ti je Google Play Services ili Usluge za Google Play zasivljeno, što nebi trebalo biti, servis treba biti aktivan, pa provjeri koju verziju imaš,ako nije najnovija ,a ne nudi upgrade, možeš aplikaciju skinuti sa
https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/google-play-services/google-play-services-19-8-31-release/
U handy FAQ provjeri kako možeš saznati koja je verzija za tvoj mobitel
3.provjeri u Google Play Trgovini da li si ulogiran u PRAVI google račun, možda si ulogiran u krivi račun ako imaš više google računa. To znači i da ti ID player u aplikaciji Google Play Games mora biti onaj koji si stvorio za račun na Google Playu u kojem si aktivirao A1/Tomato način plaćanja
4. Ono što sam prvo spomenula- reset mobitela na tvorničke postavke.
Prije toga te ipak ništa ne košta da probaš zamijeniti sim karticu u A1, možda se ona u kombinaciji sa mobitelom ipak zbloknula.
I svakako javi ovdje da li je išta od ideja upalilo, tak da i drugi znaju kaj napraviti ako im se desi isto.
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.