Riješeno

Fiskalna blagajna

  • 16 Prosinac 2016
  • 1 odgovor
  • 1956 pregleda

Pozdrav,

koristim vašu fiskalnu blagajnu već četiri godine i zadovoljna sam time kako radi. Račune izdajem sa kompjutera tako da nemam dodatnih aparata. Trenutno nisam u sustavu PDV-a

Od 1.1.2017. prelazim u sustav PDV-a i svi moji računi moraju sadržavati PDV.

Moja pitanja su slijedeća:

1. hoće li se promjena postavki u organizaciji blagajne reflektirati na prethodna razdoblja to jest do 31.12.2016? Ili će se prethodne godine na neki način arhivirati?

2. Imate li kakvu mogućnost testne baze kako bih mogla testirati blagajnu prije 1.1.2017?

Unaprijed hvala na odgovoru.
icon

Najbolji odgovor od A1_Mario 16 Prosinac 2016, 13:29

Bok suncana

1. Nakon 1.1.2017. moraš na admin sučelju blagajne promijeniti da si u sustavu PDV-a, prethodne godine će biti arihivirane na tvom admin sučelju. I neće se reflektirati na prethodne račune. Oni su izdani bez da si u sustavu PDV-a

2. Nažalost nemamo test bazu za testiranje, ali na zadnjoj stranici uputa za korištenje imaš primjere računa.
Pogledaj original

Odgovora 1

Bok suncana

1. Nakon 1.1.2017. moraš na admin sučelju blagajne promijeniti da si u sustavu PDV-a, prethodne godine će biti arihivirane na tvom admin sučelju. I neće se reflektirati na prethodne račune. Oni su izdani bez da si u sustavu PDV-a

2. Nažalost nemamo test bazu za testiranje, ali na zadnjoj stranici uputa za korištenje imaš primjere računa.

Odgovori