Riješeno

Fiskalna blagajna

  • 16 December 2016
  • 3 odgovora
  • 3049 pregleda

Pozdrav,

koristim vašu fiskalnu blagajnu već četiri godine i zadovoljna sam time kako radi. Račune izdajem sa kompjutera tako da nemam dodatnih aparata. Trenutno nisam u sustavu PDV-a

Od 1.1.2017. prelazim u sustav PDV-a i svi moji računi moraju sadržavati PDV.

Moja pitanja su slijedeća:

1. hoće li se promjena postavki u organizaciji blagajne reflektirati na prethodna razdoblja to jest do 31.12.2016? Ili će se prethodne godine na neki način arhivirati?

2. Imate li kakvu mogućnost testne baze kako bih mogla testirati blagajnu prije 1.1.2017?

Unaprijed hvala na odgovoru.
icon

Najbolji odgovor od A1_Mario 16 December 2016, 13:29

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Brankoo molim te javi nam se OVDJE kako bismo provjerili status prijavljene poteškoće i povratno ti se javili s više info. Svakako u javljanju napiši šifru korisnika ili OIB po kojem je aktivna usluga u A1 te kontakt broj.

Korisnik sam fiskalne blagajne A1, imam poteškoću sto se tiče skladišta krivo mi vodi količinu pojedinog proizvoda. Prijavio sam problem dva mjeseca nisu u stanju riješiti jedan ovako jednostavan problem. Program je star kao Biblija. Napravili su ga Kinezi a ovi kod nas nemaju pojma oko rijesenje problema. Ni slučajno ne uzimati ovu uslugu od A1

Bok suncana

1. Nakon 1.1.2017. moraš na admin sučelju blagajne promijeniti da si u sustavu PDV-a, prethodne godine će biti arihivirane na tvom admin sučelju. I neće se reflektirati na prethodne račune. Oni su izdani bez da si u sustavu PDV-a

2. Nažalost nemamo test bazu za testiranje, ali na zadnjoj stranici uputa za korištenje imaš primjere računa.

Odgovori