PITANJE

Fiskalna blagajna

  • 21 Studeni 2019
  • 2 odgovora
  • 93 pregleda

Danas sam kupio fiskalni uređaj Tablet CB702 LTE EET i mjesečnu licencu bez ugovorne obveze.

Problem je u tome da mi je zbog prirode posla i velikih količina robe koje moram unositi u decimalama oduzima previše vremena te mi je veliki problem tako raditi.

U tehničkoj podršci nemaju riješenja za moj problem.

Moje pitanje je da li je moguče pošto sam uređaj kupio gotovinom  da ga reklamiram jer mi kao takav ne koristi?Platio sasm a nisam zadovoljan time jer ne mogu raditi kvalitetno ni brzo.


Odgovora 2

Pozdrav @neven 1991ne bi bilo loše da si uređaj testirao na prodajnom mjestu prije same kupovine. Nažalost ne mogu ti garantirati kako će tvoj prigovor na uređaj biti uvažen, međutim isti možeš poslati na adresu svezaposao@A1.hr s potvrđene e-mail adrese. 

Riješio sam.. vratio sam uređaj. Puno hvala, lp

Odgovori