Riješeno

fiskalna blagajna

  • 13 Lipanj 2018
  • 2 odgovora
  • 960 pregleda

  • Tek sam došao
  • 0 odgovora
ako mi i ovdje neko ne pomogne onda fakat vise neznam kome da se obratim....bila sam korisnik starog fiskal1 program i blagajne koja je prestala s radom 7.6... 26.5.sam telefonskim putem zatrazila novi tablet sa vecom memorijom jer i dalje zelim ostati u fiskal1 programu koji je 15.1.kupio Vimetronet..dopisujem se s njima vec 15 dana ali novi tablet jos nisam dobila !!!
nemogu vjerovati ...koga god nazovem na sluzbi za poslovne korisnike, vracaju me na 0800 7720 jer oni,kao, sve znaju.....uputila sam i nekoliko mailova na poslovni@vipnet.hr i na sluzbu za korisnike i neznam koga sve nisam zvala ali nista !

ima li u tom Vipmetronetu neko normalan !?!
icon

Najbolji odgovor od A1_Petra 20 Lipanj 2018, 16:35

Pozdrav pam.

Molim te da mi u inbox pošalješ OIB tvrtke i kontakt broj odgovorne osobe kako bi mogli provjeriti gdje je zapelo sa dostavom tableta. Privatnu poruku nam možeš poslati putem linka OVDJE.
Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Na mailove ti moraju odgovoriti u roku od 15 dana, najčešće to bude 14ti dan... Nema ti druge nego biti uporna, bilo je sličnih problema i navlačenja i s TVima i PSovima... Ako imaš blizu koji centar isto se zaleti pa malo viči...
Pozdrav pam.

Molim te da mi u inbox pošalješ OIB tvrtke i kontakt broj odgovorne osobe kako bi mogli provjeriti gdje je zapelo sa dostavom tableta. Privatnu poruku nam možeš poslati putem linka OVDJE.

Odgovori