dno dna

  • 7 November 2018
  • 2 odgovora
  • 281 pregled

tko je bio u sličnoj situaciji?od početka ugovora nismo dobili uslugu koju smo potpisali sa lažovom od prodajnog agenta.sve prigovore i reklamacije su odbijali,bez obzira što imamo sve crno na bijelom.na hakom nismo računali u startu jer bi nam ugovor istekao dok dočekamo odgovor...trenutno nam je router u kvaru i bez obzira što smo inzistirali na što skorijem dolasku nekoga da ga zamijeni, tek danas, nakon punih 5 dana je netko trebao doći...trebao,ali nije,jer je navodno netko prije 2 dana telefonski otkazao dolazak...naravno,nitko ne zna tko je otkazao...znači 5 dana smo bez interneta,svi sve znaju ali i dalje se prave grbavi...što napraviti??

Odgovora 2

u to vrijeme, prije skoro 2 godine, na odgovor HAKOM-a se čekalo jako dugo, čak i više od pola godine...zato sam rekao da će nam prije ugovor isteći nego nam riješe žalbu
Razina korisnika 5
Bedž +2
Samo pisanim putem prigovori, ima 3 stupnja reklamacija/pritužbe, prva 2 kod A1 a zadnji HAKOM, ako si siguran da si u pravu kreni pisati i čekati odgovore, zakonski rok im je 15 dana da odgovore znači do HAKOMa stigneš za cca 1,5 mj što nije tako dugo. Meni su uvažili prigovore/reklamacije tek kad ih HAKOM je obavijestio da je pokrenut postupak.

Odgovori