Riješeno

Članak 23. Pravilnik o prenosivosti broja

  • 17 October 2017
  • 3 odgovora
  • 258 pregleda

Ima tko iskustva u prigovoru vezanim uz HAKOM-ov članak 23. Pravilinik o prenosivosti broja, “(1) Podnositelj Zahtjeva za prijenos broja ima pravo, u slučaju nepravovremenog prijenosa broja, na naknadu u iznosu od 10 kn za svaki započeti sat nepravovremenog prijenosa broja, za jedan broj. Iznos naknade se obračunava za najviše petnaest (15) dana nepravovremenog prijenosa broja.”

Iz slučaja kojeg znam VIPNET je definitivno napravio pogresku i broj nikada nije prebačen. Znate li koga ko je uspio nadoknaditi tu štetu i koliko je trebalo za isplatu naknade?

Hvala na odgovorima!
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 17 October 2017, 15:36

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 7
Bedž +3
Bilo je nekoliko slučajeva na starom forumu, a mislim da se i ovdje pisalo. Stvar funkcionira vrlo jednostavno, a nakon slanja dopisa o kašnjenju isplata se dobije relativno brzo. Čim utvrde da je stvarno bilo kašnjenje.
zahvaljujem na odgovoru!
Ma sve ide kako treba ako ste u pravu i ako naletite na pravu osobu za komunikaciju. Ako niste zadovoljni sa odgovorom dopodne,nazovite popodne. Druga osoba na telefonu ,možda je komunikativnija i bolje poznaje materiju a samim ti i omogućava brže rješenje

Odgovori