Cijena u webshopu i poneka nejasnoca

  • 30 December 2016
  • 13 odgovora
  • 1948 pregleda

Razina korisnika 1
Također imam pitanje u vezi kupnje mobitela. Na vebu vidim da je mobitel P9 u XL+ tarifi 1829,00 kn u koliko se plača u gotovini. Također sam dobio i promokod u poruci za popust od 500,00 kn. Da li to znaci da ja taj mobitel mogu platiti 1329,00 kn ili je tu neka caka u pitanju? Potreban mi je hitan odgovor.

Hvala svima unaprijed

Odgovora 13

Razina korisnika 4
eXactMat, cijena koju sam ti rekla je cijena koju bi ostvario za produljenje putem webshopa. Savjetovala bih ti da pokušaš na taj način napraviti produljenje, a trebao bi moći odabrati i hoverboard. Jednokratno je 9kn, ako ga kombiniraš s tim mobitelom, i nema mjesečnih raza za otplatu :)
Što se tiče linije tvog oca, najbolje bi bilo pričekati da ti se kolege jave u roku od 48 sati, kako si se dogovarao s njima.
Razina korisnika 1
Ja Vas razumijem, tako sam i ja računao. Ali kad sam to spomenuo preko telefonske linije, dobio sam informaciju da taj kod ne vrijedi. U XL+ tarifi mi nude telefon za 1809,00 kn. I niže od toga kažu da ne ide. Nema nikakvog popusta. To mi je rečeno kad sam zvao broj koji ste naveli. Znači rekli su mi da je to krajnja cijena i da je to sa svim popustima. Pitao sam ih također za hoverboard i rečeno je da se njega plača 9,00 kn, a ostatak na rate od 70,00 kn mjesečno na 2 godine, dok sam totalno drugu informaciju dobio u Vip trgovini. Tamo mi je telefon 2309,00 i kad uračunaju popust, on dođe na 1809,00 kn. Znači opet ista stvar, ali s tim da mi je rečeno da hoverboard platim 9,00 kn i to je to, nema dodatnih rata. Eto o tome pišem. Znači skroz različite informacije od istog operatera. Ovo su samo dva primjera, a bila su još dva s malo drugacijim odgovorima. Isto tako je stvar upitna za mog oca. On je trenutno na tarifi M+ također bez ugovora jer je istekao. Htio je produziti na L+ tarifu i uzeti Huawei P9 lite. Telefon njega u toj tarifi dođe 1349,00 kn I u vip trgovini daju kao popust i taj telefon plaćen u gotovini bi izašao 849,00 kn. Eto znači dva primjera s dezinformacijama. Vi mi pišete jedno, oni tvrde drugo, treće i četvrto. Najbolje od svega, kad sam i pristao, službenica nam nije mogla dati uređaje da ih platimo jer eto, treba dobiti odobrenje koje se opet čeka 48 sati. Meni je to stvarno jadno. Nakon toliko godina na VIP mreži, cijela obitelj, a ponude nikakve. I onda jos dobiješ poziv da li bi prešli na njihovu TV i internet. Nakon ovakve zavrzlame, mislim da cete izgubiti nekoliko pretplatnika jer ruku na srce ima i drugih koji za manje para nude puno više.
Razina korisnika 4
Bok eXactMat. Žao mi je što si dobio različite informacije 😕 Pokušat ću pomoći:
dakle, u 960kn popusta je već uračunat dodatni popust od 500kn. Ako bi ga uzimao u XL+ tarifi, jednokratno bi te došao 9kn, ostatak se otplaćuje putem mjesečnih rata.

Ako ga želiš platiti odjednom, trebao bi biti 1329kn.
U slučaju da se nalaziš na drugoj tarifi, trebao bi ju promijeniti prije produljenja putem webshopa. To možeš riješiti pozivom Službi za korisnike na broj 0800 091 091. Nakon promjene tarife bi ti se trebala pokazati ispravna cijena - na jednom zadnjih koraka imaš polje u koje unosiš kod koji si dobio, i tu bi ti se cijena trebala dodatno umanjiti za 500kn.
Razina korisnika 1
Ja stvarno ne znam da li pričam turski ili u čemu je problem. Znaci ako sam recimo dosao u trgovinu (vip centar) ili nazvao vip i rekao ovako: Da sam na savršenoj bez ugovorne obaveze i da želim produžiti ugovor ali na tarifu XL+ i da telefon plačam u gotovini. Znači naveo sam sve i dao broj mobitela i rekao da sam dobio kod preko sms poruke za dodatni popust. Onda stvarno mi nije jasno da ljudi koji rade tamo mi daju 4 različite informacije. Znači mene je zanimala finalna cijena telefona i tarife, kako idu popusti, na koju proceduru me ne zanima, ja sam bio spreman obaviti kupnju ali nakon ovakve zavrzlame, gdje mi se za jedno te istu stvar priča 4 različite verzije, to je stvarno tragikomično. Vi mi pišete jedno, kad pitam mi kazu drugo, pa dodem u vip trgovinu mi kazu treće, ponovno nazovem vip i dobijem opet četvrtu varijantu. Recite mi da li bi Vama to bilo čudno, nejasno i pomalo neprofesijonalno? Da li bi Vas taj način odgovorio od kupnje? Radilo se o dvije tarife i za mene i za mog oca. Sve lijepo i krasno i na kraju ne možeš podici mobitel jer eto, treba proci 48 sati da se dobije neko odobrenje............ uglavnom cijela zavrzlama oko 2 tarife i dva mobitela. Eto, ja sam više lud i nista mi vise nije jasno.
eXactMat, popust koji se dodjeljuje za produljenje ugovora uz promo kod prikazuje se kasnije tijekom kupovine, nakon što u webshopu dođeš do tog koraka. Prethodno je potrebno promijeniti tarifu jer dodatni popust za produljenje nije dostupan na Savršenoj.
Razina korisnika 1
Ista stvar mi piše kad sam logiran i kad nisam. Ja nemam ugovor s vipom jos od 2012. Na savršenoj tarifi sam. Pitao sam ih jer mi je sve jedno da li cu dobiti novi broj ili kako god, bitno da me dode jeftinije, i njihov odgovor je da mi je ista stvar.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Produljuješ ili uzimaš novi broj? Ako produljuješ U.O., što kažu popusti kad se ulogiraš u "Moj VIP" i izabereš isto?
Razina korisnika 1
E tako sam i ja mislio. Ipak nije tako. Uređaj je toliko koliko piše, ovih dodatnih -500,00 kn su 'kao' vec uračunati. E sad ako su vec uracunati, čemu slanje broja da se dobije dodatnih -500,00 kn na uređaj i čemu poslani kod u privatnoj poruci ako po njima taj kod je vec uračunat, dok mi druga govori da taj kod ne vrijedi. Žalosno ali tu se ne zna tko pije ali se jako dobro zna tko plača.
Razina korisnika 7
Bedž +3
A što su ti rekli? Mob koliko vidim košta 1829 kn u BG XL+ tarifi i uz popust od 500 kn ispadne 1329 kn za gotovinu. A tarifa koliko košta, ovisno koristiš li i fiksne usluge.

P.S. u ponudi su i VR naočale za 9 kuna

Razina korisnika 1
Pa stvar je u tome što sam zvao i od 4 razgovora, 3 preko telefona i jedan obavljen u vip trgovini, ja sam dobio 4 različite informacije. I sad budi pametan. 4 različite cijene, četiri obrazloženja. Koje je točno pitam se.
Razina korisnika 5
Zovi 0800 091 091 pa sve što nije jasno pitaj.
Razina korisnika 1
Poštovani, vidim da su moderatori na forumu, ali nikako da mi odgovore na par pitanja iz gornjeg posta. Molim Vas jer mi je stvarno hitno!
Razina korisnika 1
Zamolio bih moderatore za odgovor, jer bi trebao obaviti kupnju pa da znam sto me ceka.

Odgovori