Riješeno

bizarno iskustvo sa zaposlenicima A1

  • 19 April 2019
  • 16 odgovora
  • 4438 pregleda

Pozdrav svima,

došao sam ovdje sa ciljem da saznam nešto više o iskustvima korisnika koji su imali ili trenutno imaju probleme sa A1 zaposlenicima i njihovom poslovnom politikom. Ne bih ni zalazio ovdje ali me stalno nešto kopka da propuštam nešto bitno u trenutnom bizarnom odnosu sa istima. Zato bih molio prvenstveno da mi odgovore ljudi koji su oštećeni od strane A1 a ostale (zaposlenike A1) bih molio da se ne mješaju u razgovor ako imaju bontona i odmah im se zahvaljujem na tome što će poštovati moju zamolbu. Jer sa njima sam se već dovoljno napričao i shvatio kako funkcioniraju.
Dakle, slučaj ide ovako: 09 04-ga sam nazvao SZK da produžim homebox na 2 god. To je prošlo ok i nije sporno. Zatim me je agent počeo nagovarati da pređem sa bonova (za Živ) na pretplatu (S+) i stalno ponavljao da je to povoljnije za mene te da ću dobiti neke popuste i telefon i čak 4gb prometa AKO mi račun bude stizao mailom. Za 75kn sa popustom 🙂 Povjerovao sam mu i ugovorio uslugu. Nakon toga stiže mi paket sa telefonom i homebox-om ali nigdje nema nove SIM kartice sa kojom sam trebao aktivirati tarifu. Telefon nisam namjeravao niti otvoriti niti ga koristiti ali sam skinuo naljepnice sa strane u očaju tražeći SIM. Nisu ga poslali. Malo poslije dolaze mi sms poruke od A1 kako mi je aktivirana tarifa i da uživam i zabavljam se..Ali prestali su mi raditi odlazni pozivi. I nazovem SZK kažu da će mi poslati SIM za 7 dana..7 dana..samo 7 dana..Revoltiran time odlazim na stranice A1 pogledati kakve sve tarife imaju i uočim da imaju nove tarife na bonove i jedna od njih je Chill u kojoj se za tih istih 75kn dobije 5gb (plaćam račune putem weba) i još kad se kupuje bon online dobije se i više kn što je puno povoljnija i bolja opcija za mene i to je znao i taj agent koji mi je 'prodao' tarifu na pretplatu koja je za mene uopće nije povoljna jer je kao prvo na pretplatu a i dobije se manje GB.
Opet nazovem SZK i kažem im da to nije uredu što me je njihov agent izmanipulirao (neki bi rekli prevario ali ja to ne kažem, jel) i da su napravili propust ne poslavši mi novi SIM i da sam bez razloga zakinut za odlazne pozive koji su mi važni jer živim u ruralnom području. I tu počinje neka vrsta pritiska na mene. Zatražio sam da mi odmah skinu tu tarifu S+ jer to nije povoljnije za mene i da mi ukopčaju odlazne pozive na mojoj prepaid kartici.I NIŠTA do dan danas nisu napravili jer koliko sam shvatio ne vole kada im se pristupi otvoreno sa argumentima o ponašanju njihovih 'agenata' i kada se zatraži prekid usluge koja mi je manipulacijom prodana putem telefona. Poslao sam i mail za raskid i sve učinio sa svoje strane ali do sada NIŠTA. Dakle sve se odigralo na moju štetu. Kad ih kontaktiram samo ponavljaju - ''žao nam je, očekujemo, radimo na tome'' i slično. (te riječi u stvari imaju potpuno drugačije značenje u stvarnosti svi to znate vrlo dobro). Dakle shvatio sam da se prema meni vrši određeni pritisak da mi se ne ukopčaju odlazni pozivi i da mi skinu još nešto novaca koliko se može skinuti za tu tarifu na pretplatu jer kako dani idu očito je da ću im morati platiti tu tarifu za onoliko dana koliko su mi je dugo nakačili. Nakon što sam shvatio što rade kontaktirao sam A1 u Austriji ali bez odgovora.
Dakle očito je da NE ŽELE doći pokupiti taj svoj mobitel koji su mi poslali i da ne žele prekinuti tu pretplatu u koju su me uvukli manipulacijom. Jer da žele to su mogli već učiniti zar ne? Znate svi kojom brzinom vam dolazi ugovor i oprema kad ugovorite neku uslugu kod njih - ma sutra ujutro dostavljač cupka pred vratima i nakon što potpišeš on nestane kao vjetar čak i kemijsku zaboravi koliko su ga nabrijali da žuri. E to je najgadnija i najmizernija stavka u ovome svemu a to je da NAMJERNO odugovlače cijelu stvar kako bi još nešto zaradili i plus kako bi mene kaznili blokiranjem poziva već 5-ti dan što sam bio otvoren i zahtijevao prekid tarife i povratak na bonove.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Zato bih molio sve koji su imali slična iskustva da mi ukažu na to da li u tome svemu još nešto propuštam? Jer naveo sam im točan datum i vrijeme kada mi je njihov agent 'prodao' za mene 'povoljniju' tarifnu opciju.
Ne planiram uopće ih tužakati i slično jer smatram da je to gubljenje vremena i energije i zato što postoji druga opcija bolja za mene a lošija za njih a to je marketing i munjevito širenje informacija u današnjem vremenu. Tako da svakim danom što me duže drže iskopčanoga i ne poduzimaju ništa i ne dolaze po svoju opremu to sami sebi više štete.
Žao mi je što još dan danas postoje takve stvari u Hrvatskoj i što nisu promjenili poslovnu politiku i pristup korisnicima još od svojih početaka jer i prije sam imao s njima probleme i nakon toga sam bio prešao u druge mreže dok sam živio u gradu i sad bih to napravio isto ali ovdje gdje živim drugi operateri imaju vrlo slab signal tako da sam doslovce primoran biti korisnik A1 i trpjeti njihovu 'poslovnu' politiku na svojim leđima.
Ako netko ima neki info i slično hvala unaprijed, jer kako sam već naveo ovdje sam zašao isključivo saznati nešto više od drugih oštećenih korisnika. Ako slučajno zbrišu ovaj post napisat ću i na forumu.hr isto u nadi da ću saznati nešto više vezano za nastalu problematiku u kojoj se nalazim
icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 9 October 2019, 23:09

Pogledaj original

Odgovora 16

Razina korisnika 3

Nickno, 

Korisnici mogu koristiti A1 zviždački web portal. 

Detaljnije sam Vam odgovorio na Vaše komentare ma temi  "Diskriminacija u A1 : što i koliko je trebalo da se ona ukloni"

 

Link:

https://forum.a1.hr/offtopic-chillout-41/diskriminacija-u-a1-sto-i-koliko-je-trebalo-da-se-ona-ukloni-7585#post21434

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Darkolni, 

Obzirom da ste kontaktirali A1 Austriju (A1 TAG-Telecom Austria Group) pretpostavljam da dobro znate engleski ili njemački jezik. 

Ideja - Na njihovim web stranicama ( www.a1.group ) otiđite na "Group" i pročitajte   "Compliance" dio i pripadne poddjelove. Steći ćete dojam kako  A1 doživljava sebe i vlastito poslovanje - da citiram "Integritet je temelj našeg poslovanja. Iskreno. Pravedno. Transparentno."  Saznat ćete da imaju uspostavljen (od 2013.g.), certificiran i nagrađivan "Compliance management system" tj. Sustav za upravljanje usklađenošću (koji obuhvaća i A1 Hrvatsku/Vipnet). Naći ćete "Kodeks ponašanja"  i na hrvatskom jeziku; naći ćete i link na zviždački portal; naći ćete i kontakte (e-mail i telefone) rukovoditelja za usklađenost A1 TAGa, A1 Hrvatska i drugih ( pri čemu su neki ujedno i interni revizori);naći ćete i detaljan opis istog sustava na kojeg su u A1 jako ponosni; naći ćete i revizorsko izvješće iz 2019.od KPMG revizorske kuće gdje u Sustavu za upravljanje usklađenošću nisu našli nijednu nepravilnost.
 

Kad sve to proučite trebali biste shvatiti da je vjerojatnost da se neprimjerena /nedolična/ protuzakonita postupanja  u A1 Hrvatska gotovo pa ne mogu desiti. Stoga jedino objašnjenje je da je greška u Vama i Vašem krivom shvaćanju situacija koje ste doživjeli.

Evo i ja spadam u tu grupu koja nikako da "shvati". Npr. a) rukovoditelj za usklađenost A1 Hrvatska na moje slanje dokumenta rezultata inspekcijskog nadzora (a gdje je utvrđeno kršenje zakona) odgovara da tvrtka posluje u skladu sa zakonom;.   b) prijava diskriminacije Službi za korisnike primi se na znanje i ne poduzima se ništa a da se nešto ipak pokrene bila je potrebna prijava pučkoj pravobraniteljici (postupak je još u tijeku) pri čemu je (rukovodstvo?) A1 Hrvatska već uspjelo prekršiti Zakon o suzbijanju diskriminacije iz razloga što pučkoj pravobraniteljici nije odgovoreno na Zahtjev za očitovanjem u zakonski definiranom roku;. c) o brisanju nezgodnih tema na forumu i neodgovaranju na upite o razlogu brisanja  također bi se moglo pričati;  d) slanje računa na iznos od 0.18kn (zatezne kamate) po računima koji su prethodno stornirani i obavjest o mogućnosti pokretanja ovrhe pri čemu bih  u slučaju da je ovrha pokrenuta imao trošak od oko 700kn (postupak ovrhe) + 0.18 kn dugovanje što znači da bi trebao platiti iznos 388 888.88 % veći od originalnog dugovanja od 18lipa;  ......i mnoštvo drugih situacija sa zaposlenicima i tvrtkom A1 Hrvatska/Vipneta.

Darkolni, usudim se reći da spadamo u istu kategoriju "koja ne shvaća"  a problem je u nama što iz nekog razloga u tom neshvaćanju ne želimo popustiti pa između ostaloga pišemo ovako duge tekstove.

Nenad Grgić,  supruga Vam je novinar velite, dobro je to znati. Da li ona spada u kategoriju "koja shvaća" ili onu "koja ne shvaća" ?

Dragi moderatori ovoga foruma, ako ćete brisati ovaj odgovor molim da navedete razloge brisanja i pošaljete mi na e-mail. Ako sam nešto netočno/krivo naveo molim ispravite me kroz Vaš odgovor . Također, možete tražiti i dokaze za gornje navode (npr. račun od 18lipa, tekst teme koja je obrisana i drugo).

 

Pozdrav svima

 

1. Ne zbunjujte KORISNIKE A1 mreže da se mogu služiti internim portalom A1 koji postoji isključivo za cinkanje svojih kolega iz A1, znači postoji za ZAPOSLENIKE A1, korisnici imaju druga tijela i metode prijava ponašanja A1 prema njima- prvostupanjsko, drugostupanjsko tijelo u A1, HAKOM, potrošačke udruge, medije (potrošački kod, pa će se reporteri te emisije pobrinuti da potrošsči dobiju odgovor,nspekcije, u krajnjoj liniji sudove.

2. Hvala kaj ste si dali truda pa natjerali državu da natjera A1 da na svom zviždačkom portalu zaposlenici A1 na hrvatskom dobiju uputstva kako prijaviti svog šefa, ali kakve veze to ima sa nama, korisnicima A1 mreže?!

Razina korisnika 3

Darkolni, 

Obzirom da ste kontaktirali A1 Austriju (A1 TAG-Telecom Austria Group) pretpostavljam da dobro znate engleski ili njemački jezik. 

Ideja - Na njihovim web stranicama ( www.a1.group ) otiđite na "Group" i pročitajte   "Compliance" dio i pripadne poddjelove. Steći ćete dojam kako  A1 doživljava sebe i vlastito poslovanje - da citiram "Integritet je temelj našeg poslovanja. Iskreno. Pravedno. Transparentno."  Saznat ćete da imaju uspostavljen (od 2013.g.), certificiran i nagrađivan "Compliance management system" tj. Sustav za upravljanje usklađenošću (koji obuhvaća i A1 Hrvatsku/Vipnet). Naći ćete "Kodeks ponašanja"  i na hrvatskom jeziku; naći ćete i link na zviždački portal; naći ćete i kontakte (e-mail i telefone) rukovoditelja za usklađenost A1 TAGa, A1 Hrvatska i drugih ( pri čemu su neki ujedno i interni revizori);naći ćete i detaljan opis istog sustava na kojeg su u A1 jako ponosni; naći ćete i revizorsko izvješće iz 2019.od KPMG revizorske kuće gdje u Sustavu za upravljanje usklađenošću nisu našli nijednu nepravilnost.
 

Kad sve to proučite trebali biste shvatiti da je vjerojatnost da se neprimjerena /nedolična/ protuzakonita postupanja  u A1 Hrvatska gotovo pa ne mogu desiti. Stoga jedino objašnjenje je da je greška u Vama i Vašem krivom shvaćanju situacija koje ste doživjeli.

Evo i ja spadam u tu grupu koja nikako da "shvati". Npr. a) rukovoditelj za usklađenost A1 Hrvatska na moje slanje dokumenta rezultata inspekcijskog nadzora (a gdje je utvrđeno kršenje zakona) odgovara da tvrtka posluje u skladu sa zakonom;.   b) prijava diskriminacije Službi za korisnike primi se na znanje i ne poduzima se ništa a da se nešto ipak pokrene bila je potrebna prijava pučkoj pravobraniteljici (postupak je još u tijeku) pri čemu je (rukovodstvo?) A1 Hrvatska već uspjelo prekršiti Zakon o suzbijanju diskriminacije iz razloga što pučkoj pravobraniteljici nije odgovoreno na Zahtjev za očitovanjem u zakonski definiranom roku;. c) o brisanju nezgodnih tema na forumu i neodgovaranju na upite o razlogu brisanja  također bi se moglo pričati;  d) slanje računa na iznos od 0.18kn (zatezne kamate) po računima koji su prethodno stornirani i obavjest o mogućnosti pokretanja ovrhe pri čemu bih  u slučaju da je ovrha pokrenuta imao trošak od oko 700kn (postupak ovrhe) + 0.18 kn dugovanje što znači da bi trebao platiti iznos 388 888.88 % veći od originalnog dugovanja od 18lipa;  ......i mnoštvo drugih situacija sa zaposlenicima i tvrtkom A1 Hrvatska/Vipneta.

Darkolni, usudim se reći da spadamo u istu kategoriju "koja ne shvaća"  a problem je u nama što iz nekog razloga u tom neshvaćanju ne želimo popustiti pa između ostaloga pišemo ovako duge tekstove.

Nenad Grgić,  supruga Vam je novinar velite, dobro je to znati. Da li ona spada u kategoriju "koja shvaća" ili onu "koja ne shvaća" ?

Dragi moderatori ovoga foruma, ako ćete brisati ovaj odgovor molim da navedete razloge brisanja i pošaljete mi na e-mail. Ako sam nešto netočno/krivo naveo molim ispravite me kroz Vaš odgovor . Također, možete tražiti i dokaze za gornje navode (npr. račun od 18lipa, tekst teme koja je obrisana i drugo).

 

Pozdrav svima

Razina korisnika 4
Bedž +3
@Nenad Grgic Ovim putem nismo u mogućnosti odgovoriti na tvoju e-poruku, ali ako si istu poslao na ispravan e-mail, morao si dobiti automatski odgovor u kojem je navedeno da ćeš povratnu info dobiti u roku do 15 dana.
Dostavljeno Sluzbi za korisnike

Postovani,


korisnik sam VIP-ove mreze ca. 15 godina. U prosincu 2018. mi je, za vrijeme duzeg boravka u inozemstvu, predlozen prelazak na pretplatu, koja je trebala za mene biti povoljnija opcija. Uz tu uslugu mi je od druge djelatnice ponudjena dodatna usluga, koju nisam ni mogao aktivirati do srpnja 2019.

Premda sam opisao svoju situaciju i zamolio jos u prosincu 2018. sinhronizovanje u biti dvije ponudjene opcije, (sto mi je tek kasnije postalo jasno - naime, nazvale su me dvije djelatnice u svezi dvije sasvim razlicite stvari, koje se vjerovatno i ne znaju, niti nastupaju sa svojim savjetovanjem sinhronizovano, a tako ni u korist svog poslodavca, niti potrosaca), desilo se da su mi startani troskovi i prije nego mi je usluga postala dostupna, sto smatram greskom od strane A1 i ocekujem korektan prijedlog koji bi mogao omuguciti nastavak dugogodisnjeg povjerenja.
Razina korisnika 2
Bedž +3
@Nenad Grgic žao mi je radi navedene situacije. Predlažem ti da nam se javiš u Službu za korisnike na broj 0800 091 091 ili prigovorom putem e-maila na sluzba.za.korisnike@a1.hr pa ćemo dodatno istražiti što se točno dogodilo.
Upravo mi je blokiran tekuci racun zbog duga za uslugu koju nikad nisam koristio, niti mogao koristiti.

Mozda zajednickim zahtjevom udrugama za zastitu potrosaca. Supruga mi je dipl. Journalist i rado bih i pisali o tome.

Lijepi pozdravi Dragojana i Nenad Grgic
Tu sam samo da kažem protuzakonito je snimati razgovore bez dopuštenja, možeš na sud zbog tog ako ikome pokažeš iz A1. Ima i tema u kojoj se to reklo

da, to svi kažu da je protuzakonito, reci mi da li si informiran o tome da li je onda uopće moguće i na koji način sebe zaštiti od prevara putem telefona? kako neka firma ili pojedinac mogu dokazati da su prevareni putem telefona ako ti koji su te prevarili ne žele dati snimak ili samo kažu da je snimak obrisan zbog 'tehničkih poteškoća' 🙂 i tako se izvuku nekažnjeno?
dakle postoji li uopće mogućnost da se građani zaštite ili ne?
i ako građanin ne smije snimati tel. poziv u kojemu se odvija prevara na njegovu štetu i protuzakonito djelovanje u društvu da li to znači da se mi građani nalazimo u nekoj vrsti zatvora u kojemu pravila određuje isključivo čuvar zatvora pa makar ta pravila bila totalno protuzakonita i štetna po društvo u cjelini te pogoduju razvoju kriminala?
ili ukratko - da li ispada da je jednima (manjini) u društvu doslovce dozvoljeno baviti se kriminalom a ostalima to jest većini građanima nije?
i da li znaš postoji li uopće mogućnost da građanin zabilježi kriminal ili prevaru koja se odvija putem telefona na njegovu štetu i na štetu cijele zajednice?
Također, za otkazivanje ugovora, postoji 1 trik koji je meni uspio da mi ponude ONI SAMI raskid, to je da tvrdiš da ti usluga ne radi non stop, a oni nemaju terensku podršku da pogledaju, pa ti moraju povjerovati, radilo mi je jednom, možda bude i tebi :)

moje saućešće 😞 nego nemam ja problema sa raskidom ugovora jer su i sami priznali pogrešku svoga agenta već što me sad mrcvare i drže mi iskopčane odlazne pozive i usporavaju maksimalno proceduru iz razloga samo njima poznatih. koliko sam ja shvatio i koliko svi vidimo sve se može munjevito odraditi i poslati se oprema i novi ugovor već sutra ujutro ako si nešto kupio i platio a kada treba korisniku ispraviti stvar i rješiti probleme onda to ide što sporije jer ima neka kvaka, ili te žele dodatno oprati za novac tako što ti drže na silu nakačenu uslugu koju ne želiš ili se radi o vrsti pritiska zato što si izrazio nezadovoljstvo njihovim pristupom i poslovanjem. oni mogu što hoće koliko hoće tako izgleda (ali do jednom).
kažu mi preko fejsa da je to sad prekomplicirano i logistički jaako teško izvesti i da se nadaju skorom rješenju... kužiš ti koje su to izjave i čemu služe? a sve može već sutra biti na tvojim vratima ako nešto kupiš, shvaćate li vi svi koji ovo čitate? želite li shvatiti? i stalno me sprdaju sa - evo još samo 'malo' strpi se..
samo neka rade kako god žele meni se uopće ne žuri, dapače imati ću samo koristi od toga odugovlačenja koje oni još nisu svjesni, samo polako A1 team, take your time 🙂
Razina korisnika 1
@Remko1 naravno prvo bih rekao da ću snimati, a što se tiče mobilnih razgovora, to je za "privatne" svrhe. Da me se ne pravi budalom. Npr, taj čovjek što mi je prodao uslugu je rekao "Pa ja sam vama rekao da je ograničenje100 gb". A da sam snimao, mogao sam preslušat i vidjet da li laže ili ne.
Razina korisnika 4
Bedž +4
@darkolni sj*bano je to, opekao sam se i ja, od sada snimam automatski sve razgovore na telefonu, i kada mi dođe na vrata nudit nešta, odmah REC stisnem. Kao što mi je bilo prešućeno da se internet brzina smanjuje na 1mbps (speedtest.com), /tj 100kbps REALTIME, što je nepodnošljivo.

Također, za otkazivanje ugovora, postoji 1 trik koji je meni uspio da mi ponude ONI SAMI raskid, to je da tvrdiš da ti usluga ne radi non stop, a oni nemaju terensku podršku da pogledaju, pa ti moraju povjerovati, radilo mi je jednom, možda bude i tebi :)

Tu sam samo da kažem protuzakonito je snimati razgovore bez dopuštenja, možeš na sud zbog tog ako ikome pokažeš iz A1. Ima i tema u kojoj se to reklo
Razina korisnika 1
@darkolni sj*bano je to, opekao sam se i ja, od sada snimam automatski sve razgovore na telefonu, i kada mi dođe na vrata nudit nešta, odmah REC stisnem. Kao što mi je bilo prešućeno da se internet brzina smanjuje na 1mbps (speedtest.com), /tj 100kbps REALTIME, što je nepodnošljivo.

Također, za otkazivanje ugovora, postoji 1 trik koji je meni uspio da mi ponude ONI SAMI raskid, to je da tvrdiš da ti usluga ne radi non stop, a oni nemaju terensku podršku da pogledaju, pa ti moraju povjerovati, radilo mi je jednom, možda bude i tebi 🙂
nisi me dobro shvatio, više ne želim ništa ubrzati već da se sve samo odvija spontano kako ti čudni likovi iz A1 i žele. nisam ja njima ništa loše napravio već su oni meni a sada si i sami rade štetu. kolo sreće se okreće.
i da su me fino zamolili - daj nam molimj te malo novaca ja bih im lijepo poslao stotinjak kuna a ne ovako na prevaru uzimati ljudima kruh iz usta. ali ako agenti inače smuvaju stotinjak ljudi tjedno onda im se definitivno isplati taj njihov način jer drže gotovo sve konce te manipulacije u svojim rukama a od novca se oslijepi i otupe sva osjetila pa je stvar razumljiva u potpunosti.
i koga briga uopće gdje ti ili netko radi, bitno je kakav si čovjek i što radiš drugim ljudima za života gogsy zar ne?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Slobodno nastavi dalje, nažalost nećeš ništa pisanjem ubrzati jer sve ide svojom procedurom i Zakoni im to dozvoljavaju. Kod svih.

P.S. pročitaj moj potpis na kraju posta. 😉
Ne razumijem čemu provjera nekoga od vas i kako će mi to pomoći? kontaktiram direktno A1 i kažu da je to teško i da je u pitanju logistika i da je sve to tako jako komplicirano.. vidim da me odbijaju i zajeba...u jer kako sam i napisao odmah sutra može znači doći oprema i ugovor u bilo koji dio HR a ne može se doći po mobitel i uključiti mi pozive sa par klikova i skinuti mi tu pretplatu koju su mi uvalili na prevaru. dakle kakvu pomoć nudiš kroz tu provjeru? pa očito je svima da NE ŽELE to odraditi jer im nije u interesu i sad će mi tvoja provjera pomoći? kako? zato nastavljam sa marketingom svaki dan dok ne vrate stvari na svoje mjesto jer očito je da tu puno toga nije u redu. jesi skužio napokon? sutra odmah može sve doći na adresu ako kupiš nešto od njih a otezanje i gnjavaža kad treba ispraviti stvar i oprati loš potez agenta iz prodaje. i sad mi njihov agent putem fejsa prodaje fore kako je to sve komplicirano i teškoooo. aha. neka otegnu što duže što se mene tiče idem daljle sa marketingom po cijeloj EU i sve štima
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nema ti tu tko nešto suvislo napisati osim to da se netko od moderatora ponudi provjeriti gdje je zapelo, a što ti ne želiš pa ne znam cilj ove teme. Bizarnosti ima i kod drugih teleoperatera, samo drugi nemaju forum gdje bi to mogli javno izložiti. Nadalje, ovo je najtolerantniji forum kojeg poznajem pa se ne trebaš bojati brisanja. A sad o problemima, sve što sam imao sam rješio. Problemi obično nastanu pri ugovaranju, produženju, dodavanju. Kod svih. Dakako, agenti žive od provizije i što je točno rečeno, snimljeno je. Ako si sve naveo u prigovoru, očekuj odgovor u zakonskom roku (15 dana). Problem je kada se nešto inicira pa krene automatikom, a ne valja u startu. Ali kažem, sve se riješi, refundira, stornira ako postoji osnova samo treba imati živaca. ;)

Moj savjet je da ako se netko od modova ponudi daš podatke da ti provjeri gdje je zapelo jer forum nije službeno mjesto za prigovore pa neće biti puno koristi od pisanja, treba djelovati. Sretno i čuvaj živce. 😉

Odgovori