došao sam ovdje sa ciljem da saznam nešto više o iskustvima korisnika koji su imali ili trenutno imaju probleme sa A1 zaposlenicima i njihovom poslovnom politikom. Ne bih ni zalazio ovdje ali me stalno nešto kopka da propuštam nešto bitno u trenutnom bizarnom odnosu sa istima. Zato bih molio prvenstveno da mi odgovore ljudi koji su oštećeni od strane A1 a ostale (zaposlenike A1) bih molio da se ne mješaju u razgovor ako imaju bontona i odmah im se zahvaljujem na tome što će poštovati moju zamolbu. Jer sa njima sam se već dovoljno napričao i shvatio kako funkcioniraju.
Dakle, slučaj ide ovako: 09 04-ga sam nazvao SZK da produžim homebox na 2 god. To je prošlo ok i nije sporno. Zatim me je agent počeo nagovarati da pređem sa bonova (za Živ) na pretplatu (S+) i stalno ponavljao da je to povoljnije za mene te da ću dobiti neke popuste i telefon i čak 4gb prometa AKO mi račun bude stizao mailom. Za 75kn sa popustom 🙂 Povjerovao sam mu i ugovorio uslugu. Nakon toga stiže mi paket sa telefonom i homebox-om ali nigdje nema nove SIM kartice sa kojom sam trebao aktivirati tarifu. Telefon nisam namjeravao niti otvoriti niti ga koristiti ali sam skinuo naljepnice sa strane u očaju tražeći SIM. Nisu ga poslali. Malo poslije dolaze mi sms poruke od A1 kako mi je aktivirana tarifa i da uživam i zabavljam se..Ali prestali su mi raditi odlazni pozivi. I nazovem SZK kažu da će mi poslati SIM za 7 dana..7 dana..samo 7 dana..Revoltiran time odlazim na stranice A1 pogledati kakve sve tarife imaju i uočim da imaju nove tarife na bonove i jedna od njih je Chill u kojoj se za tih istih 75kn dobije 5gb (plaćam račune putem weba) i još kad se kupuje bon online dobije se i više kn što je puno povoljnija i bolja opcija za mene i to je znao i taj agent koji mi je 'prodao' tarifu na pretplatu koja je za mene uopće nije povoljna jer je kao prvo na pretplatu a i dobije se manje GB.
Opet nazovem SZK i kažem im da to nije uredu što me je njihov agent izmanipulirao (neki bi rekli prevario ali ja to ne kažem, jel) i da su napravili propust ne poslavši mi novi SIM i da sam bez razloga zakinut za odlazne pozive koji su mi važni jer živim u ruralnom području. I tu počinje neka vrsta pritiska na mene. Zatražio sam da mi odmah skinu tu tarifu S+ jer to nije povoljnije za mene i da mi ukopčaju odlazne pozive na mojoj prepaid kartici.I NIŠTA do dan danas nisu napravili jer koliko sam shvatio ne vole kada im se pristupi otvoreno sa argumentima o ponašanju njihovih 'agenata' i kada se zatraži prekid usluge koja mi je manipulacijom prodana putem telefona. Poslao sam i mail za raskid i sve učinio sa svoje strane ali do sada NIŠTA. Dakle sve se odigralo na moju štetu. Kad ih kontaktiram samo ponavljaju - ''žao nam je, očekujemo, radimo na tome'' i slično. (te riječi u stvari imaju potpuno drugačije značenje u stvarnosti svi to znate vrlo dobro). Dakle shvatio sam da se prema meni vrši određeni pritisak da mi se ne ukopčaju odlazni pozivi i da mi skinu još nešto novaca koliko se može skinuti za tu tarifu na pretplatu jer kako dani idu očito je da ću im morati platiti tu tarifu za onoliko dana koliko su mi je dugo nakačili. Nakon što sam shvatio što rade kontaktirao sam A1 u Austriji ali bez odgovora.
Dakle očito je da NE ŽELE doći pokupiti taj svoj mobitel koji su mi poslali i da ne žele prekinuti tu pretplatu u koju su me uvukli manipulacijom. Jer da žele to su mogli već učiniti zar ne? Znate svi kojom brzinom vam dolazi ugovor i oprema kad ugovorite neku uslugu kod njih - ma sutra ujutro dostavljač cupka pred vratima i nakon što potpišeš on nestane kao vjetar čak i kemijsku zaboravi koliko su ga nabrijali da žuri. E to je najgadnija i najmizernija stavka u ovome svemu a to je da NAMJERNO odugovlače cijelu stvar kako bi još nešto zaradili i plus kako bi mene kaznili blokiranjem poziva već 5-ti dan što sam bio otvoren i zahtijevao prekid tarife i povratak na bonove.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Zato bih molio sve koji su imali slična iskustva da mi ukažu na to da li u tome svemu još nešto propuštam? Jer naveo sam im točan datum i vrijeme kada mi je njihov agent 'prodao' za mene 'povoljniju' tarifnu opciju.
Ne planiram uopće ih tužakati i slično jer smatram da je to gubljenje vremena i energije i zato što postoji druga opcija bolja za mene a lošija za njih a to je marketing i munjevito širenje informacija u današnjem vremenu. Tako da svakim danom što me duže drže iskopčanoga i ne poduzimaju ništa i ne dolaze po svoju opremu to sami sebi više štete.
Žao mi je što još dan danas postoje takve stvari u Hrvatskoj i što nisu promjenili poslovnu politiku i pristup korisnicima još od svojih početaka jer i prije sam imao s njima probleme i nakon toga sam bio prešao u druge mreže dok sam živio u gradu i sad bih to napravio isto ali ovdje gdje živim drugi operateri imaju vrlo slab signal tako da sam doslovce primoran biti korisnik A1 i trpjeti njihovu 'poslovnu' politiku na svojim leđima.
Ako netko ima neki info i slično hvala unaprijed, jer kako sam već naveo ovdje sam zašao isključivo saznati nešto više od drugih oštećenih korisnika. Ako slučajno zbrišu ovaj post napisat ću i na forumu.hr isto u nadi da ću saznati nešto više vezano za nastalu problematiku u kojoj se nalazim
Najbolji odgovor od A1_IvanaM
Pogledaj original