A1 NADZOR BRODOVA

  • 4 September 2018
  • 1 odgovor
  • 839 pregleda

PRAVA ISTINA O VIP NADZORU BRODOVA!
NE UZIMAJTE VIP NADZOR BRODOVA NI POD RAZNO!
Evo mog iskustva sa vip-om.
14.6.2018. sam sklopio ugovor sa njima na temelju raznih pohvala portala kako se radi o izvrsnoj aplikaciji za nadzor plovila u realnom vremenu.
Bavim se elektronikom i nije mi se dalo uzimati neke kineske trackere koji i ne rade kako treba, htio sam pravu stvar, čitajući razne portale i pohvale, htio sam platiti uslugu i dobiti ono što želim.
Vip je ipak renomirana firma, nikad nisam imao problema sa njima, pa kažem: profesionalci su, oni to rade kako treba.
Nude 24 satnu podršku, tracker ima sve sto treba:
- Praćenje plovila u realnom vremenu
- Logove
- Geofence
- Watchbox
- Alarm za pad napona
- Alarm za ometanje uređaja
- Povjest kretanja i sva kompletna izvješća po kalendaru

I tu počninju problemi.
Sam uvid u kartografiju je odlično napravljen, dobro zamišljen i pun opcija, ali najvažnije: NE RADI!
Počnimo redom:
14.6. Sklapam ugovor, potpisujem, plaćam, dobivam uređaj.
Nikakva previše objašnjenja od prodavača ne dobivate.
Pitam što dalje, kaže prodavač: u kutiji su objašnjenja.
Dolazim kući sav sretan, otvaram, uređaj je quecklink gv200, ok odmah na net da vidim o čemu se radi.

Tek kad sam prosurfao, kužim da uređaj uopće nije za upotrebu u pojačanoj vlazi (sto se očekuje za plovila) al ajde.
Zasmetalo me je to sto quecklink ima proizvode koji su waterproof baš za plovila dok vip naručuje ove lowcost, zašto? To samo oni znaju...
Ok, gledam malo priručnik i detaljno je objašnjeno kako se uređaj ugrađuje.
Postoji snop žica ali koriste se tri glavne, ostale su za digitalne i analogne ulaze/izlaze (za upotrebu raznih senzora)
Te tri glavne su za napon (+ i -) i treća je za „ignition detect“ odnosno za ACC+ koji registrira jel motor u radu ili ne.
Na kraju svega postoji link na koji se morate registrirati da bi vaš uređaj komunicirao sa vašim preglednikom.to je: https://cloudmarket.vip.hr/

Registrirao sam se na cloud i dogodilo se je....NIŠTA...
Ne mogu naći nadzor brodova...sve pet, zovem njihovu sluzbu od 0-24 koja je lijepo prikazana na portalu 091 77 22 , davam im sve podatke sa ugovora i dobivam odgovor kako to ne mogu oni riješiti već tehnicka...
Bo, sta ja imam pojma tko to mora riješiti, samo riješite, platio sam, kažu zvat će me...
Prošlo je dva dana, ja nestrpljiv, ajde zovi opet, diktiraj OIB, kažu, prespojit ćemo vas tehničkoj...
Prespoje oni mene tehničkoj, a tehnička meni: što su vas spojili nama, mi smo tehnička, mi radimo samo hardver, to je njihov posao...ja malo zbunjen, koliko zbunjen toliko ogorčen time da me šetaju al ajde, strpljen spašen, vratili me prodaji i sve iznova, OIB pa problem.
Kažu: registrirajte se na cloud
Kažem: Jesam
Kažu: OIB
Ja sad već pomalo lud.
Kažu: Morate poslati potvrdu registrirane e-mail adrese za kupovinu na vip cloud marketu
Svašta, kako to da mi to nitko nije rekao????
Poslat ćemo vam mailom da ispunite i ispečatirate papir za registraciju.
Mail je stigao drugi dan, ispečatirao i potpisao registraciju i poslao njima na poslovni@vipnet.hr
Opet isto, nitko ne zove niti ne šalje mail dva dana.
Na cloudu javlja SSO gresku!
Opet nakon dva dana zovem, opet OIB opet koji je problem?
Kažem da mi javlja SSO gresku ma sto to značilo...
Pitaju me jel sam ispunio zahtjev za verifikaciju???!!!
BOO!, nemam pojma da to treba...
E sad treba zahtjev za verifikaciju kontakt podataka za komunikaciju sa vipnetom!
Katastrofa, kao da mi prvi dan nisu mogli reći sto treba.
Pokušavam na cloudu otvorit „moja riješenja“ ali mi javlja opet SSO grešku!
Ajde čekam opet dva dana..
Nakon toga ja opet zovem i dobivam odgovor da će me netko kontaktirati od strane agenata.
Opet prošlo par dana.
Napokon me zovu i korak po korak me uvode u portal, opet javlja SSO grešku.
Kaže agent da će me ponovo nazvati.
Nakon par sati krećemo ponovo, sad ne javlja SSO grešku i ulazim u moj portal.
Slijedeće je sto moram je pod administracijom ubaciti moj gv200 uređaj!
Agent me vodi do aktivacije uređaja.
Treba ubaciti Serijski broj sim kartice i PUK2
Ja sav uzbuđen, ubacujem serijski broj i puk2, kad ono, sim kartica ne postoji.
Sad mi neugodno da sam fulao brojeve, pokušavam iznova, detaljno pregledavam, brojevi su ok ali sim i dalje ne postoji.
Agent me uvjerava da sam ih fulao.
Počeli se prepucavat pa sam rekao da ću im slikat i poslat screen PC-a i kartice pa nek oni to riješavaju, sto se i dogodilo, opet ista špreha: ZVAT ĆEMO VAS!
Opet nitko ne zove. (Mozda i zovu nakon 15-tak dana, al meni treba čim prije)
Zovem ja njih, ali vikendom tehnička ne radi, čekajte do ponedjeljka.
Napokon u ponedjeljak, opet OIB i bla bla, dobijem tehničku, tamo me opet pita OIB (kao da nisu ista firma) pa mi frajer kaže da mu isčitam serijski broj sima i puk2 jer da on to mora ručno unijeti i da za svaki daljnji uređaj treba preko tehničke ručno jer da preko portala imaju problema.
Uređaj je napokon prijavljen, a pošto na plovilu struja nije bila ukopčana odnosno master switch je bio na off, uređaj je bio van funkcije (backup baterija „drži“ oko par dana) tehničar mi je rekao da ne vidi aktivnost prema serveru te da kad odem podignuti struju da se čujemo.
Tako je i bilo, ja sam skoknuo do plovila, ukopčao struju i nazvao tehničku.
Tracker se aktivirao i napokon sam na mojem portalu vidio plovilo na karti, tehničar mi je rekao da je spreman za uporabu i to je bilo to.
U međuvremenu sam ga pitao zasto je poslan uređaj koji je striktno za vozila i ugradnju u kabini vozila, a ne za plovila, na što mi je rekao da posaljem upit na mail.
Napokon sam se „vidio“ na karti i počeo istraživati opcije trackera.
Znaci od potpisivanja ugovora do aktivacije je proslo dobrih dva tjedna.
Ukratko mi uređaj treba da bih vidio gdje mi se plovilo nalazi ako dođe do problema sa turistima koji ga rentaju, ali i za otuđenje plovila.
Na prvu činilo se sve u normali, pokazuje putanju, brzinu i trenutnu lokaciju plovila, ono sto sam prvo primjetio je to da triger za „ignition detect“ ne radi.
Sad nisam bio više siguran jel preko kontakta dovoljno ne padne napon pa očitava da je motor u radu, pa sam žicu za ACC posve otpojio od kontakta.
Na cloudu je i dalje stajalo da je plovilo u „plovidbi“ i da je motor uključen.
Ok, nije neki problem sto mi očitava da je motor u radu jer mi i nije neka bitna informacija, uostalom na očitavanju o naponu vidim jel motor radi ili ne, ako je preko 14,2V motor radi, kad padne na 13 i niže, znam da je ugasen.
Ono sto me je znatno zanimalo je to da postavim geofencing i da dobijem informaciju ako se plovilo neovlasteno udalji iz zadanog radijusa. Ja sam stavio 100m.
aktivirao sam i alarm za pad napona te alarm za ometanje i bez javljanja, odnosno ako je uređaj ukloni za plovila.
Alarmi su aktivirani i informaciju su trebali poslati mail adresom!
Na moje razočaranje niti jedan log na mail nije poslan, niti geofence niti pad napona!
Ajde zovi opet, opet OIB opet agent 1,2,3,4 pa tehnička.
U tehničkoj su vidjeli da alarmi ne rade i da niti jedan log nije poslan prema mailu, odnosno da aplikacija ne radi svoj posao, kažu čudno, zvat ćemo vas.
Nije me to toliko smetalo, mislio sam mala greska.
Prošlo je tjedan dana, nitko ne zove. Kažem: ako ja ne zovem neće biti nista od toga.
Opet fckn OIB, oni vide da je to jos na razmatranju i da je u postupku rijesavanja, zvat će me.
Proslo jos tjedan dana, dosao prvi racun, do tad sam im poslao 20-tak mailova, u slijedećem navodim da neka mi skinu ili umanje račun posto mi usluga nije isporučena u cijelosti.
Odgovora nema.
Svi mailovi su im diplomatski napisani ljubazno-ljubavnom porukom kako odklanjaju poteškoću, kako mi zahvaljuju za unaprijeđivanju usluge u budućnosti i bla bla.
Agenti su ljigavo ljubazni, ali bez ikakvih pravih informacija ili saznanja o odklanjanju kvarova, oni su tamo SAMO DA ZAPRIME PROBLEM I UMIRE KUPCA KAKO GOD DA ZNAJU!
HRPA UHLJEBA!
Nakon toga mi šalju mailom listu ovlaštenih servisera, pod izlikom da uređaj nije instaliran/spojen pravilno.
Na listi ima nekoliko firmi i posto sam ja sa Krka, najbliža mi je Istra, slijedeći je Murter.
Zovem Istru i javlja mi se ženska osoba koja nema pojma o čemu ja pričam, daje mi vlasnika na telefon, te mi vlasnik na moje zgrazanje kaze da sa vipom nema ugovor već 8 godina.Svasta!
Zovem Murter, ista priča.
Zovem Split, frajer mi kaze da ne rade sa vipom 7 godina i da su raskinuli ugovor sa njima jer se vip nije drzao ugovora, mimo njih je sklopio sa drugim ovlastenim servisom za ugradnju te raskinuo sa postojećim bez da ih je obavjestio o tome.
Zovem dalje...
Doznajem da vip ima kooperante za vip nadzor brodova, da nista ne rade oni i da imaju masu poblem sa radom usluge.
Ponovo zovem vip, agenti nemaju pojma sto ja sad njima pričam, niti za servisere, niti za listu, niti za uslugu, oni čitaju brosure za riješenje problema, oni pojma nemaju, i svi se pozivaju na stare liste servisera!
Nemaju u tehničkoj nikog tko zna pogledati skriptu za nadzor.
Uz to izdaju uređaje koji nisu provjereni jel uopće rade, mislim da bi im neka institucija koja se bavi inspekcijom dobro dosla!
Nakon par dana zovu iz raptora i ispituju me detalje o spajanju uređaja.
Zaboravih reći da ako ne ugradite uređaj u ovlastenom servisu gubite pravo na 12 mjesečnu garanciju!
U ovom slučaju sto sam doznao (slucajno) je ovlasten raptor iz zagreba, treba mi bar 1000 kn gore i dole za garanciju, a uredaj je 600kn, nije mi neka garancija.
Uglavnom zovu me iz raptora i pitaju me kako je spajan uređaj, ja objasnim i kazem da kartografiju i putanju vidim, al alarmi ne rade, kaze sa tehničke strane je uređaj ok, problem je ocito sa komunikacijom između servera i uređaja putem skripte.
ČUDE SE DA JE POSLAN UREĐAJ KOJI SE KORISTI ZA KAMIONE!
Opet zovem vip, opet sve iz pocetka, oni rijesavaju taj problem, brzo će.
Proslo tjedan dana.
Zovu iz vipa da je izdan nalog za slanje novog uređaja.
Zovu me iz raptora da mi salju novi uređaj.
Samo preselim sim i tracker radi.
Dosao tracker, selim sim, uređaj se uopće ne spaja, nema aktivnosti na portalu!
Napon 0V, motor i dalje uključen, plovidba, a pomaka na kartografiji nema.
Lampice na novom uređaju normalno blinkaju kao u brosuri da su SIM i GPS online.
Naravno, ja bih trebao vipov posao radit pa pokušavat radit ono sto bi oni trebali dok ne proradi!
Početkom 8 mjeseca sam predao zahtjev za raskid ugovora!
U više navrata im slao mailove, do dan danas odgovora nisam dobio!

Doznajem da raskid neće odobriti dok ne isporuče uslugu u cijelosti!
Doznajem i to da alarmi ni drugima ne rade, ali drugi il to ne kuže il ih to ne zamara baš previše!
Namjena je trackera da vas obavjesti kad vam netko ukrade plovilo, tome najviše i služi tracker!
Mozda ima nekog ovdje da ima preko vipa, a da njemu alarmi rade.
Toliko živaca i vremena sam na njih potrošio da je to prezalosno kako se oni prema korisnicima ponašaju, ovdje ispada kao da sam ja njih zakinuo, a ne oni mene, katastrofa.
Čekam da mi isteknu ostali ugovori kako bih mogao preći na drugog operatera, mozda mi bude gore, al iz principa ću sve preseliti!

Odgovora 1

Nisu dorasli nekim stvarima...

Odgovori