Riješeno

13 “nenamjernih propusta" A1 u 8 mjeseci

  • 28 Rujan 2020
  • 6 odgovora
  • 267 pregleda

13 “nenamjernih propusta” A1 u 8 mjeseci

Pišem ovo u ime svog oca koji je previše stari i bolestan pa sam ne može. U siječnju ove godine vratila sam se u Hrvatsku da ga njegujem. Otkrila sam da ima neku staru, puno preskupu tarifu, pa sam mu je u siječnju promijenila.

Nakon toga je račun za veljaču došao obračunat po staroj tarifi, kao i račun za ožujak. Žalila sam se na oba i umanjeni su zbog “nenamjernog propusta”.

Također sam otkrila da su mu telefonski prodavači A1 prošlog ljeta uvalili Homebox, koji nije ni želio ni trebao, jer je navodno “besplatan”. Kao i još jednu mobilnu pretplatu, za koju su mu također rekli da će biti besplatna. Naravno, ni jedno ni drugo nije bilo besplatno i penali za raskid oba ugovora koštali su me 1000 kn.

Potom se tati zdravlje u 4. mj. pogoršalo i preselila sam ga k sebi na kućnu njegu, a zbog toga i njegovu uslugu Trio. Zahtjev sam dala pisanim putem. A A1 je tek nakon 3 tjedna rekao da je došlo do “nenamjernog propusta” i da tek tada daju zahtjev na obradu.

Preseljenje smo čekali ukupno mjesec i pol dana od podnošenja zahtjeva, pa smo za to vrijeme bili bez interneta, telefona i televizora, jer sam ja svoju uslugu otkazala. Uredno su naplaćeni i 4 . i 5. mjesec kad smo bili bez usluge. Prigovor za umanjenje računa je odbijen.

Prilikom preseljenja, preseljen je i tatin broj, pa sam time ostala i bez svog broja telefona na koji mi je bio vezano poslovanje, a nakon 4 prigovora i žalbe vijeću, A1 je pod svaku cijenu odbio uputiti zahtjev Iskonu za preseljenje mog broja u svoju mrežu, tako da su meni i mom poslu oteli broj telefona koji sam dotad koristila zadnjih 20 godina.

Račun za 6. mj. došao je krivo obračunat, na njemu nije bilo uračunata opcija Regija, već međunarodni pozivi po punoj cijeni. Žalila sam se i račun je umanjen zbog “nenamjernog propusta.

Za 7. mj. je opet došao krivo obračunati račun, opet nije bila uključena opcija Regija već međunarodni pozivi po punoj cijeni. Žalila sam se, opet “nenamjerni propust”.

Za 8. mj. je opet bio krivi račun, opet sve isto. Opet sam morala pisati prigovor, opet “nenamjerni propust”.

U 9. mj. su tati isključili mobitel. Kad sam zvala da pitam zašto rečeno mi je da valjda neki od ranijih računa nije knjižen i da pošaljem dokaze o uplati. 28.8. poslala sam sve dokaze o uplatama i za uslugu Mobilna M i kućni Trio za zadnja 3 mjeseca kad nešto navodno nije plaćeno. Dobila sam odgovor da postoji dugovanje, ali mi službenica nije rekla za koji račun, pretpostavljam da moje potvrde o uplatni nije ni pogledala ni usporedila s knjiženjima.

U međuvremenu su tatu počeli zvati iz neke ucjenjivačke firme koja se predstavlja kao partner A1 i zahtjeva da platimo. Mi još uvijek ne znamo što.

Ponovno zovem 2.9. još uvijek nisu provjerili moja knjiženja i potvrde koja sam poslala. Kažu da je napisana zabilješka. Ponovno zovem 18. 9. kažu da nikakve zabilješke nema, ali da će sad odmah napraviti zabilješku da se to riješi. Ponovno zovem 24. 9. stvar još uvijek nije riješena. Vrlo bahati i prepotentni dotični Marcel uvjerava me da A1 ima zakonski rok od 15 dana da riješi moj prigovor, kad mu kažem da je prošlo već dvostruko toliko od 28.8. smije mi se u slušalicu

U međuvremenu stigne novi račun i ja ga platim, pa tatu privremeno uključe, a onda opet isključe jer ova stara stvar očito nije riješena. On teško hoda i ne može govoriti, pa bez mobitela ne može izaći iz kuće. Objašnjavam to, kažu mi “stvarno ne znam kako to da nije riješeno, već je svakako trebalo biti riješeno”.

U međuvremenu stiže novi račun, obračunata je naknada za ponovno uključenje od 70 kn, za nešto što pokušavam riješiti već mjesec dana.

Dotle, moja sestra koja je  prije bila korisnik Bnet-a pa je i ona završila na A1, koristi uslugu Duo, i od 6. mjeseca dobiva račun s krivo obračunatim iznosom. Svaki mjesec piše prigovor i svaki mjesec joj umanje račun zbog “nenamjernog propusta” za usluge koje je otkazala prije 3 mjeseca. Svaki mjesec kažu da je sad sređeno, pa opet dođe krivo na računu. Sad kažu da je “svakako riješeno” vidjet ćemo idući mjesec.

Da sumiram, u zadnjih 8 mjeseci, A1 je kasnio s uvođenjem usluge mjesec i pol dana, oteo mi broj telefona koji sam koristila 20 godina jer je odbijao dati zahtjev za preuzimanje broja, zadnjih 8 računa isporučio s krivim izračunom, a mojoj sestri zadnja 3, a tatin telefon je još uvijek isključen, nitko u službi za korisnike ne za za koje dugovanje.

Reći ću samo ovo, ljudi ne sklapajte ugovore, ne rješavajte stvari telefonski nego imajte sve napismeno na mailu kao dokaz i snimajte razgovore kao dokaz, a onda bježite što brže možete bilo kojem drugom operateru.

Sad će mi netko odgovoriti da se javim privatnom porukom i da će sve biti riješeno. Neće, to mi govore zadnjih 8 mjeseci i ništa nije riješeno. Film nam je pukao odavno, ali ne možemo si to priuštiti, pa ćemo izdržati valjda nekako do kraja ugovora i onda adios zuvijek A1! 

icon

Najbolji odgovor od A1_Filip 4 Listopad 2020, 22:04

@Zefo  drago mi je što smo sve uspjeli riješiti. Tvoje zadovoljstvo nam je na prvom mjestu :slight_smile:

@Prevarenikorisnik2  imaš pravo podijeliti svoje mišljenje, to ti nikad nećemo zabraniti. Mi smo ovdje kako bismo ponudili pomoć u ispravljanju mogućih pogrešaka koje se mogu dogoditi i od njih ne bježimo. Ako možemo pomoći, drage ćemo volje pomoć i ponuditi i nitko neće biti sretniji od nas kad se problem riješi. Mišljenja sam kako nije problem ako se nešto zapetlja. Problem je ako se ne otpetlja :slight_smile: Dugo koristiš naše usluge i zaslužuješ dobiti adekvatnu podršku za iste te mi je zaista žao zbog neugodnog iskustva prilikom poziva našem odjelu službe za korisnike. Ako se odlučiš dati nam šansu i ovim putem, tu smo! 

Pogledaj original

Odgovora 6

Pozdrav @Prevarenikorisnik2 pročitala sam više puta sve navedeno i zaista mi je žao radi ovoliko loših situacija što je, naravno, prouzrokovalo i loše iskustvo.. Razumijem i ljutnju i svaki sličan osjećaj jer bih se jednako osjećala, pogotovo kad su u pitanju naši najdraži ili stariji. Mislim da su tada emocije i briga na još većoj razini. Kako bih voljela da i meni ili mom ocu netko pomogne u ovom slučaju, tako ću i ja pomoći pa neće ostati samo na riječima. :) No, zaista ovako ne mogu napraviti ništa po pitanju svega što se dogodilo, ako ne zatražim privatno javljanje s podacima OVDJE kako bih sve navedeno provjerila i kako bismo popravili ovaj loš dojam koji smo ostavili u vašem slučaju. Očekujem obostrano zadovoljstvo, no i suradnju kako bismo sve navedeno čim prije riješili.

Od kad je A1 preuzeo VIP, usluga je strašno pogoršana...a korisnička služba je više nesnošljiva, bahata, poklapaju slušalice...kažu imaju pametnija posla nego razgovarat s korisnikom. Na jednoj mobilnoj liniji krali mi 3GB interneta mjesečno...nisu se ni ispričali...

@Zefo žao mi je to čuti i radi tvojeg nezadovoljstva. Slobodno mi proslijedi svoje podatke OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. 

@Zefo žao mi je to čuti i radi tvojeg nezadovoljstva. Slobodno mi proslijedi svoje podatke OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. 

Moram pohvaliti gđu. Lorenu pozivom smo sve riješili i prezadovoljan sam. Hvala još jednom.

 Draga Mirna,

hvala na trudu, ali moj trenutni problem od 28.8. rješava zasad vaših ukupno 6 kolega, pa se nadam da će uskoro i biti riješeno.

Ovo nisam napisala zato, već samo da ljude upozorim na to koliko se A1 kvaliteta usluge srozala otkako ste preuzeli Vip i Bnet. Moja obitelj je od 2000. godine bila korisnik Vipa, Tele 2 i kasnije Btneta i 19 godina nismo imali nikakvih problema, a sada smo u zadnjih godinu dana s A1 sve to nadoknadili.

Kao što Zefo gore kaže, jako puno grešaka, sklapanje slušalice na službi za korisnike, govorenje korisniku da je problem riješen, da bi nakon tjedan dana opet isključili uslugu i to još naplatili, odugovlačenje i dobivanje na vremenu, prebacivanje s jednog odjela na drugi da bi onda kasnije rekli da nitko ne zna ništa o tome i da ne postoji zabilježba…

U svakom slučaju, želim vam da pod hitno prestanete brljati i počnete preuzimati odgovornost za loše odrađen posao, jer će ugovori isteći i ljudi vam ih neće htjeti obnoviti, bez obzira na sve vaše jumbo plakate po gradu.

 

@Zefo  drago mi je što smo sve uspjeli riješiti. Tvoje zadovoljstvo nam je na prvom mjestu :slight_smile:

@Prevarenikorisnik2  imaš pravo podijeliti svoje mišljenje, to ti nikad nećemo zabraniti. Mi smo ovdje kako bismo ponudili pomoć u ispravljanju mogućih pogrešaka koje se mogu dogoditi i od njih ne bježimo. Ako možemo pomoći, drage ćemo volje pomoć i ponuditi i nitko neće biti sretniji od nas kad se problem riješi. Mišljenja sam kako nije problem ako se nešto zapetlja. Problem je ako se ne otpetlja :slight_smile: Dugo koristiš naše usluge i zaslužuješ dobiti adekvatnu podršku za iste te mi je zaista žao zbog neugodnog iskustva prilikom poziva našem odjelu službe za korisnike. Ako se odlučiš dati nam šansu i ovim putem, tu smo! 

Odgovori