Riješeno

Samo se pitam

  • 18 December 2018
  • 2 odgovora
  • 3874 pregleda

Samo se pitam kao dugogodišnji korisnik Amisa koji mi je bio najpovoljniji cijenovno i sa mogućnosti dogovora o većem broju programa uz manje plaćanje. Kad je Vip preuzeo Amis već su postali nepovoljniji a tek vi iz A1 totalno nepovoljni. Po isteku ugovora mjesečna rata sa 160 kuna skočila mi na 3010 kuna bez upozorenja sramota. Umjesto da se nagrađuju stari klijenti vi nas kažnjavate sa duplim poskupljenjem ne sjetite se NAMJERNO kontaktirati svoje klijente i ponuditi im produljenje ugovora nego sistem zgrabi gdje stigneš. Ugled vam uopće nije važan jer ga postupcima srozavate na nulu. Korisnici već i onako pišu loše o vama a vi se trudite biti još gori. Neke HBO programe koje smo imali u Amis-u ste zamijenili hrpom sportskih programa koji me ne interesiraju. I na kraju koje su vam pogodnosti u ovo blagdansko vrijeme za stalne klijene osim poskupljenja računa od samo 100% baš vam je reklama.
icon

Najbolji odgovor od A1_Manuela 19 December 2018, 21:12

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 2
Bedž +3
Pozdrav, jako mi je žao radi tvog nezadovoljstva 😞 Nismo dužni obavijestiti te o isteku ugovorne obveze ,ali povremeno prema mogućnostima kontaktiramo korisnike kojim je ugovorna obveza istekla kako bi im ponudili produljenje . Ugovorna obveza se može provjeriti u bilo kojem trenutku na samom ugovoru, putem Moj A1 aplikacije ili pozivom u Službu za korisnike. Javi nam se pozivom kako bi provjerili sve mogućnosti i popuste koje možeš ostvariti. Manuela
Razina korisnika 4
Bedž +4
"Povremeno prema mogućnostima" imate vi mogucnosti samo treba izvadit novčanik, zagrijati ručice na telefonu i sve se može

Odgovori