imam problem i nakon tjedan dana neuspješnog rješavanja telefonskim putem sa službom za korisnike vipa (također sam im i pismeno detaljno objasnio situaciju u dva navrata) molim za pomoć odnosno uputu kome se obratiti za rješenje.
O čemu se radi.
Dana 23.11.2017.g. izvršena je kupnja putem web shopa za mobilni uređaj xiaomi mi mix uz ugovornu obvezu na dvije godine. Dana 27.11.2017.g. putem "overseasa" zaprimljen je uređaj, nano sim kartica (za isti broj - trenutni mobitel ima mini sim karticu) potpisan ugovor te je isto proslijeđen vipu radi aktivacije ugovorne obveze i aktiviranja nano sim kartice. Inače se aktivacija dogodi kroz 48 sati ili prije a što mi je potvrdila djelatnica službe za korisnike vipa dana 28.11.2017.g.
Sljedećeg dana, 29.11.2017. godine opet zovem službu za korisnike gdje mi djelatnica naznačava da u sustavu piše FAIL te da će poslati upit svojoj nekoj službi (pretpostavljam tehničkoj pomoći ili web shop odjelu) da vidi o čemu je riječ. Istog dana u popodnevnim satima ista djelatnica mi naznačava da je dobila odgovor službe da se radi o nekom tehničkom problemu (detaljno zar ne?) i da se radi na rješavanju te da će mi u što skorijem vremenu a najkasnije do kraja sljedećeg dana (30.11.2017.g.) biti riješen problem. Naravno do današnjeg dana i nakon još 10-ak poziva prema službi nisam dobio nikakav odgovor niti objašnjenja zašto je došlo do problema, u principu svaki djelatnik s kojim sam kontaktirao kaže da će biti riješeno ili isti ili najkasnije sljedeći dan.
Još jedna stvar za koju smatram da je bitna i koja bi eventualno mogla biti razlog neaktiviranja kartice i ugovorne obveze (iako mi je djelatnica službe za korisnike navela da se ne radi o tome).
Naime, kada je dana 23.11.2017.g. putem portala "moj vip" izvršena narudžba za web shop kupovinu sistem je dohvaćao podatke koji nisu u potpunosti točni. O čemu se radi. Uočio sam da portal ima dvostruku (neažuriranu) bazu podataka vezano uz pretplatnika. Naime, radi se o tome da je moja supruga (ona je inače navedena kao pretplatnik i platežno odgovorna osoba a ja sam korisnik broja već više od 10 godina) navedena s djevojačkim prezimenom koje nema već 8-9 godina. To je bio podatak koji nije bilo moguće mijenjati (sada je moguće promijeniti prezime ali djelatnik služba za korisnike vipa je naznačio da za sada to ne diramo),isključivo su se mogli (i morali što je učinjeno) nadopuniti podaci o br. važeće osobne iskaznice i adresi dostave. S obzirom na navedeno prije finaliziranja web shop kupovine kontaktirana je služba za korisnike vipa te je od istih dobivena informacija da ne može biti problema prilikom preuzimanja paketa i sklapanja ugovora s obzirom da se radi o istoj osobi (u sklopu ugovora je naveden oib osobe koji je nepromjenjiv te broj važeće osobne iskaznice). Također je za napomenuti da je moja supruga u više navrata u zadnjih 8 godina zasnivala pretplatničke odnose za više brojeva (između ostalog i ovaj broj za koji je uzeto produljenje ugovora s uređajem) te da podaci o istoj postoje u vipu (ali ne u korisničkim podacima portala moj vip iz kojih se vuču podaci za web kupovinu). Isto tako kao dokaz neažuriranosti podataka pretplatnika naznačeno je djelatniku vipa da prilikom prijave na moj vip u jednom uglu stoji pozdrav korisniku na novo prezime a u dijelu korisničkih podataka (kao što sam već naveo da bivše prezime). Također mjesečni računi po osnovi pretplate koji zadnjih godina dolaze na e-mail s jedne strane navode novo a s druge staro prezime.
Vezano uz cjelokupnu situaciju službi za korisnike je putem e-maila dana 29.11.2017.g. poslan upit poradi utvrđivanja razloga neaktiviranja kartice i ugovorne obveze te detaljno obrazloženje problema, koji sam prethodno napomenuo, koji se pojavio prilikom web shop kupovine. Također im je proslijeđena i preslika važeće osobne iskaznice kao i račun za mjesec listopad 2017.g. za sporni broj mobitela da i sami vide kako izgleda račun u kojem naznačuju dva prezimena - sadašnje i bivše.
Napominjem da ne postoje nikakva sporna potraživanja te da su se svi računi vezani uz mobilni broj za koji je zatraženo produljenje ugovora uredno namirivali (zadnjh 6 godina putem trajnog naloga) te ne postoji nikakav dug bilo na mobilni broj bilo na osobu (pretplatnika-moju suprugu) bilo na menen kao korisnika.
ispričavam se na poduljem postu ali smatram da je bio neophodan za uvid u cjelokupnu situaciju.
sada molim one koji mogu pomoći mi odgovoriti na sljedeća pitanja:
1. da li postoji broj ili e-mail adresa kojoj se mogu direktno obratiti za rješavanje ovog preoblema (napominjem da djelatnici-operateri u službi za korisnike za sada nisu dali nikakav odgovor osim da se radi o tehn. problemu te su slali požurnice nakon svakog našeg razgovora te da na dva e-maila upućena na adresu službe za korisnike nije odgovoreno,
2. ako mi vip odluči neaktivirati mobilnu tarifu (i ugovornu obvezu) što da radim s uređajem. Problem je što je isti sada korišten, Naime, s obzirom da sam očekivao aktivaciju isti je izvađen iz kutije, umetnuta nano sim kartica a čak sam i prenio određene podatke u njega (kontakti, slike...). s obzirom na navedeno da li vip može zahtijevati plaćanje ovog uređaja jednokratno (s obzirom da je korišten) a imajući u vidu da se radi o uređaju koji vip cijeni na više od 9.000kn (realna vrijednost je nekoliko tisuća manja) malo sam nervozan.
3. da li postoji zakonski rok u kojem vip mora otkloniti - riješiti problem i aktivirati uređaj ili ne?
Kao što sam već naveo ja i supruga smo dugogodišnji korisnici vipa te moram priznati da mi je ovakva ažurnost u rješavanju problema ( u biti nisam ni upoznat što je točno problem - osim ono tehničke prirode?) iznenađujuća i razočaravajuća.
Za zaključiti je da su poslovni korisnici na prvom mjestu a privatni na n-tom mjestu.
U nadi da ću dobiti odgovor na problem ili biti upućen na pravu adresu na koju se trebam obratiti lijepo vas pozdravljam,
Andrija
Najbolji odgovor od A1_Iva
Pogledaj original