Riješeno

Ne radi mobilna aplikacija

  • 9 March 2022
  • 17 odgovora
  • 2994 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 2 odgovora

ne radi mi već nekoliko dana mobilna aplikacija za iPhone 6 (IOS 12.5.5) i ne vidim stanje računa 

icon

Najbolji odgovor od Pero357 9 March 2022, 10:44

Pogledaj original

Odgovora 17

Razina korisnika 6
Bedž +6

 

 

I molim da se zabilježi da sam dana 1. listopada ljeta Gospodnjeg 2023. napisao pro-A1 post na ovom forumu, hvala.    

 

A1, dajte mu odmah 50% doživotnog popusta na GigaNET 😜. Ili barem godinu dana 😏

Najneugodniji problem s kojim sam se susreo jest stalno rušenje aplikacije. To se događa u različitim fazama igre i izuzetno je frustrirajuće. Čak i kada se aplikacija pokrene, često se zamrzne i radi sporo, što igranje čini gotovo nemogućim. Ako ste imali sličnih problema s bilo kojom mobilnom aplikacijom, podijelite ih u komentarima. Možemo prikupiti povratne informacije i možda pronaći načine za rješavanje ovih problema.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Osborn pozdrav, ako slučajno koristiš A1 usluge i imaš poteškoće s korištenjem naših usluga slobodno nam javi podatke od vlasnika usluge i kontakt broj mobitela privatnom porukom OVDJE kako bismo mogli napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. @nickno hvala ti puno na javljanju da je proslijeđen link unutar poruke od drugog korisnika te sam isti maknuo kako više ne bi bio dostupan. 

Pozdrav,

 

Ne radi mi A1 mobilna aplikacija već mjesec dana, stalno mi izbacuje error. 

Ne radi mi aplikacija. Stalno pise error 400

Zašto nemogu koristiti aplikaciju

A do kad neće raditi

Razina korisnika 6
Bedž +6

Kad se probude i završe radove na sustavu 🤣😋

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Još radite na sustavu? A onda budete slali opomene za neplaćene račune svima koji ne mogu danas platiti račun jer ne mogu platiti jer vi tko zna otkad radite na sustavu? 🤔

Razina korisnika 6
Bedž +6

Oni koji danas plaćaju račun već su dobrano zakasnili sa plaćanjem jer je dospijeće A1 računa za tekući (tj. sad već prošli) mjesec već odavno prošao, a i nedjelja je pa platni nalozi preko posrednika čekaju prvi radni dan da se proknjiže napravljeni u subotu ujutro ili nedjelju navečer, a i nisam siguran da li izravno plaćanje karticama preko A1 weba se danas odmah obračunava (da znam da naizgled djeluje kao da sve radi automatski ali ipak posljednje odobrenje radi “živa osoba” a ne sustav).

 

I molim da se zabilježi da sam dana 1. listopada ljeta Gospodnjeg 2023. napisao pro-A1 post na ovom forumu, hvala.    

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav, kraj odražavanja sustava predviđeno je za danas u 19 sati. 🙂 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pozdrav, kraj odražavanja sustava predviđeno je za danas u 19 sati. 🙂 

Aplikacija nije još uvijek dostupna, a 19 sati je odavno prošlo, @A1_Darka 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@nickno pozdrav, žao mi je ako imaš poteškoće s korištenjem Moj A1 aplikacije. Možeš li samo sada napraviti reinstalaciju Moj A1 aplikacije i testirati uslugu? Vjerujem kako će biti sve u redu, a ako ćeš trebati dodatnu podršku, slobodno mi javi. 

Razina korisnika 7
Bedž +4

Evo radi savršeno Moj A1 aplikacija!

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Nije bila potrebna reinstalacija, samo sam ju malo "ubila" i obrisala cache, proradila je 5 minuta nakon mog upisa ovdje 🙃

Razina korisnika 4
Bedž +3

Si pokušao pobrisat, pa opet instalirati aplikaciju? Radi li ti moj a1 u web pregledniku, možeš li se tamo prijaviti i vidjeti sve? Jesi pokušao se prijaviti sa istim podacima u aplikaciju na nekom drugom uređaju?

Razina korisnika 2
Bedž +3

@gagoko pozdrav!

@Pero357  je ponudio dobre savjete. Na aplikaciju se možeš prijaviti no poteškoće uočavaš unutar same aplikacije ili ti je onemogućena i sama prijava? Prijavljuješ se putem A1 mreže ili upisom korisničkih podataka? Po zaprimanju ovih podataka moći ćemo ponuditi i nešto konkretniju podršku :slight_smile:

Odgovori