Riješeno

Besplatna zamjena stakla

  • 25 Kolovoz 2019
  • 3 odgovora
  • 79 pregleda

Pozdrav. Kome se treba obratiti kod puknuca stražnjeg stakla na P30?
Mob sam uzeo u onoj akciji krajem sedmog mjeseca kad su nudili jednu besplatnu zamjenu prednjeg ili stražnjeg stakla.
icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 25 Kolovoz 2019, 18:52

@Iblaz93 Pozdrav, trebaš kontaktirati Huawei. Prvo je potrebno izvršiti registraciju na njihovoj stranici na linku - https://consumer.huawei.com/hr/support/screenguaranteeregistration/ . Za sve ostale informacije kontaktiraj Huwei korisničku podršku. Na ovoj stranici imaš i kontakt broj telefona.
Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 1
@Iblaz93 Pozdrav, trebaš kontaktirati Huawei. Prvo je potrebno izvršiti registraciju na njihovoj stranici na linku - https://consumer.huawei.com/hr/support/screenguaranteeregistration/ . Za sve ostale informacije kontaktiraj Huwei korisničku podršku. Na ovoj stranici imaš i kontakt broj telefona.
Hvala na brzom odgovoru.
Ipak moram pitati jos jedno pitanje ....
Prilikom registracije traži se tocan datum kupnje...
Zahtjev sam predao 30.7., da li onda taj datum unosim?
Nije se moguce registrirati putem navedenog linka. Registracija je bila moguća samo putem aplikacije HiCare za vrijeme trajanja akcije. Mobitel sam naručio 30.7. te mi je nakon mog upita izričito receno od strane call agenta da cu imati pravo na tu jednu besplatnu zamjenu prednjeg ili stražnjeg stakla. Mob mi je stigao 8.8. kad vise nije bilo moguće obaviti registraciju i ostvariti pravo!?
Sta sad da radim i kome da se obratim?

Odgovori