Riješeno

Xplore tv

  • 1 September 2022
  • 8 odgovora
  • 180 pregleda

Razina korisnika 2
  • Aktivni forumaš početnik
  • 60 odgovora

Ovako samsung tv iz 2019 q7 vidi app na trgovina play, uredno je instalira ali kad idem na prijavu kaže;

Vaš račun ne podržava gledanje na smart tv

Nema logike ako sam uzela internet i tv kod vas onda i app triba raditi na svim uređajima tj ne samo mobitel, tablet il pc već i na smart tv. A da ne govorim da u sobi na Philips tv ne mogu nit naći app u trgovini play. Žalosno, pogotovo šta mi je kod konkurencije radilo na svim uređajima bez graške. Velik minus za A1 

icon

Najbolji odgovor od Tromy 9 September 2022, 12:53

Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 1
Bedž +1

Bok @Micha , nedavno smo omogućili korištenje aplikacije na Samsung Smart TV uređajima proizvedenih 2018. godine i novijima. Iz tog razloga mi je zaista čudno što ti se javlja obavijest da račun ne podržava korištenje aplikacije. 

Pošalji nam privatnu poruku OVDJE  sa svojim podacima kako bismo izvršili provjeru po konkretnoj usluzi. 

Razina korisnika 7
Bedž +3

@A1_Dolores  - a jeste li testirali uslugu prije nego ste pustili u rad? Meni javlja isto na 2 računa fiksne trio usluge a Samsung smart tv serije 9, 2021.

 

A što je najbolje, kad odem u postavke explore tv app koji imam na mobitelu ili u postavke STB pod registrirane uređaje vidi Smart TV Tizen.

 

 

Razina korisnika 2

Jesam

Razina korisnika 7
Bedž +3

Evo odgovora iz tehničke, posebno za @A1_Dolores.

Usluga nije namijenjena korisnicima koji imaju fiksnu uslugu jer se smatra da tko ima fiksnu tv uslugu, ima i receiver što je logično.  Ali nije baš logično da za iste  korisnike fiksne usluge radi explore tv app za mobitel jer mobitel isto tako mogu upaliti u drugoj sobi i gledati, baciti mirror na TV. Čemu ograničenje za SmartTV? 🤔

Razina korisnika 5
Bedž +2

@gogsy1975  A1 je pustio u testnu fazu gledanja Xplore na pametnim televizorima po 50 korisnika Android i 50 Tizen, drugi su podatci za prijavu. Kada će pustiti da svi koji imaju (i da li će uopće pustiti) to nemam pojma ali na svoje oči gledao kako radi na Samsungu.

Razina korisnika 2

Sve u svemu sr...... od usluge

Razina korisnika 2

@gogsy1975  A1 je pustio u testnu fazu gledanja Xplore na pametnim televizorima po 50 korisnika Android i 50 Tizen, drugi su podatci za prijavu. Kada će pustiti da svi koji imaju (i da li će uopće pustiti) to nemam pojma ali na svoje oči gledao kako radi na Samsungu.

Kako kad moj tv andoid ne možee nit nać app u trgovini , Philips tv je u pitanju

Razina korisnika 6
Bedž +4

@Tromy - kad je puštena ta testna faza, ako znaš? Ajde lijepo je čuti da se nešto ipak “dešava” u pozadini. Sramotno je da drugi najveći operater u zemlji nema svoju Smart Tv aplikaciju u 2022. godini. Što do sada su se bojali da će im opast prodaja dodatnog prijemnika? Odvratno koja gramzivost. 🤮

Inače ja sam uspio “na divlje” instalirat Xplore TV na Andoid Tv-u, dosta je teško kretati se po aplikaciji u samom početnom izborniku jer je slika naopačke/okomita no kad se uđe u LIVE TV dalje ide sve super jer se slika vrati na vodoravno, osobito još ako imaš bežični miš sa strane ide super. Kvaliteta slike je od 1 do 5 nekih 3 do max 3,5. Ne može se ravnat sa EON-om npr. Nadam se da je do toga što je ovo mobile app a ne pravi smart tv, iako poznavajući A1 nisam optimist da će slika biti bajna jednom kad službeno krene na Smart Tv. 

A1 Tv Za Van nisam uspio pokrenut na Android Tv-u, instalira sve ali ne može se ulogirat, izbacuje grešku.

 

 

Odgovori