Najbolji odgovor od A1_Marko
Pogledaj originalStranica 1 / 2
Pozdrav!
Radimo na provjeri, javimo se povratno.
Radimo na provjeri, javimo se povratno.
@Dona,
možeš li sada provjeriti ima li zvuka?
možeš li sada provjeriti ima li zvuka?
Bok Kova_sb,
pretpostavljam da se radilo o privremenoj poteškoći.
Sada sam provjerio kod nas i sve je OK.
Kod tebe?
pretpostavljam da se radilo o privremenoj poteškoći.
Sada sam provjerio kod nas i sve je OK.
Kod tebe?
da, samo da potvrdim jucer navecer je bilo problema, danas ujutro sam gledao bez prekida
Dragi Vipovci problem je i dalje ostao, niste baš se nešto potrudili, ali kad treba račun platiti, onda ste brzi....
Ovo je prešlo svaku mjeru, kako je problem niste riješili na History-u, isi problem je i na SK2!
Kako Vi svoje probleme ne popravljate, a ima ih dosta na ovom forumu, poslati ću e-mail na više adrese, udrugama za zaštitu potrošača, naravno potrošačkom kodu i Vašima u Austriju, da vide kako se odnose prema svojim korisnicima...
Kako Vi svoje probleme ne popravljate, a ima ih dosta na ovom forumu, poslati ću e-mail na više adrese, udrugama za zaštitu potrošača, naravno potrošačkom kodu i Vašima u Austriju, da vide kako se odnose prema svojim korisnicima...
Bok @Kova_sb,
za poteškoću znamo. Pokušavamo ju riješiti i za sada nismo uspjeli. Nismo odustali.
Isto je i sa CNN.
Kolege u Austriji znaju što se dešava
Tebe molim za malo strpljenja i razumijevanja.
Hvala
za poteškoću znamo. Pokušavamo ju riješiti i za sada nismo uspjeli. Nismo odustali.
Isto je i sa CNN.
Kolege u Austriji znaju što se dešava
Tebe molim za malo strpljenja i razumijevanja.
Hvala
Prošlo je skoro 14 dana, ako ne i više od kada sam uočio problem, Vi ga niste niti pokušali popraviti.
A danas sam poslao e-mailove na nekoliko adresa za zaštitu potrošača, tako da se nemojte iznenaditi kada Vas budu kontaktirali!
A danas sam poslao e-mailove na nekoliko adresa za zaštitu potrošača, tako da se nemojte iznenaditi kada Vas budu kontaktirali!
Prije par dana smo se javili da znamo za poteškoću i da ju rješavamo.
Rješavamo ju i dalje.
Ne znam od kuda ti informacija da nismo ni pokušali.
Tvoje pravo kao korisnika je da šalješ pritužbe na razne adrese. Kada dođu do nas, mi ćemo odgovoriti u zakonskom roku.
Međutim, predmetna poteškoća neće biti brže riješena radi tvojih mailova. Nama je u interesu imati zadovoljnog korisnika i trudimo se to i omogućiti. Nekada su uzroci poteškoće takvi, da ne mogu biti riješeni u 5 minuta.
Rješavamo ju i dalje.
Ne znam od kuda ti informacija da nismo ni pokušali.
Tvoje pravo kao korisnika je da šalješ pritužbe na razne adrese. Kada dođu do nas, mi ćemo odgovoriti u zakonskom roku.
Međutim, predmetna poteškoća neće biti brže riješena radi tvojih mailova. Nama je u interesu imati zadovoljnog korisnika i trudimo se to i omogućiti. Nekada su uzroci poteškoće takvi, da ne mogu biti riješeni u 5 minuta.
Pozdrav,
evo trenutno pratimo i History radi OK. Pratit ćemo još nekoliko narednih dana, ali nadamo se da je to riješeno.
evo trenutno pratimo i History radi OK. Pratit ćemo još nekoliko narednih dana, ali nadamo se da je to riješeno.
Bok,
mi pratimo nekoliko dana i History sada Još jednom isprike i radi bez prekida. Nadamo se da je ovo sada gotova (riješena) stvar.
Zahvaljujemo na strpljenju i još jednom primite isprike na nastaloj situaciji.
mi pratimo nekoliko dana i History sada Još jednom isprike i radi bez prekida. Nadamo se da je ovo sada gotova (riješena) stvar.
Zahvaljujemo na strpljenju i još jednom primite isprike na nastaloj situaciji.
Stranica 1 / 2
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.