VIP TV - zamrzavanje slike

  • 27 January 2017
  • 29 odgovora
  • 6153 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 3 odgovora
Ima li tko problema u zadnje vrijeme, unazad pola mjeseca sa VIP TV uslugom.
Naime, meni i na meni još poznate dvije lokacije ljudi imaju problema sa slikom na većini programa. Dolazi do smrzavanje slike, i konstantnog zatrzavanja slike na sekundu što užasno iritira kod gledanja.. dok zvuk uredno radi.
Prijavu sam uputio početkom mjeseca, mjenjali su mi i router i prijamnik i kablove i sve... no problem se konsantno javlja...
Tehnička podrška vidi da je sve OK... užas... Radi se o lokaciji Osijek i Vukovar...Kome se više žaliti, pisati, zvati... prigovor poslao prije tjedan dana, do dan danas ništa... stanje isto.

Odgovora 29

Razina korisnika 3
Moze bit svasta.Ja neznam na koju foru radi taj vip tv,za max tv znam da zauzima brzinu interneta tj parice,optike ,a za vip sam cuo da ne zauzima brzinu.pa lak onda radi?
Ovo je moje iskustvo s VIP-om za ne povjerovati.
Korisnik sam sam usluge 2 u 1 koju sam sklopio s Amisom 24.4.2017.god. i silom prilika postao sam VIP-ov korisnik.
Tijekom travnja 2018. god. povremeno je dolazilo do tzv. smrzavanja slike te sam kontaktirao službu za korisnike. Kada je problem postao učestao i onemogućavao normalno gledanje programa tražio sam da se pošalje tehnička služba i tada započinje AGONIJA!!!
16. 4. 2018. god. tehničar zamjenjuje STB i pri odlasku daje uputu ako se kvar nastavi da će doći netko drugi jer on nije zadužen za druge vrste kvarova?!! Kvar nije otklonjen jer je nakon dvadesetak minuta došlo do prekida programa praćenog informacijom: prekid internetske veze, provjerite kabele. Ponovno smo zvali službu za korisnike i prijavili kvar.
18. 4. 2018. u 10h dolazi tehničar koji UTVRĐUJE da je kvar takve prirode da ga on ne može popraviti!!!
20. 4. 2018. god dolaze tehničari koji takođe UTVRĐUJU da je kvar do kabela i da oni nemaju odgovarajuću opremu!!!
Onda dolazi vikend i tehničari ili ne rade ili nisu stigli do nas!
23.4.2018. Ponovno zovem službu za korisnike i pitam hoće li netko doći i poraviti kvar te dobijam informaciju da je vidljivo kako je tehničar dobio nalog tek u 13h i ne mogu nam točno reći kada će tehničar doći. Predpostavljaju da će nas kontaktirati.
24. 4. 2018. dolazi peti tehničar mijenja kabel od rutera do ispred ulaznih vrata.
Nakon dvadesetak minuta nakon odlaska tehničara ponovno isti kvar i nemogućnost gledanja programa. Kontaktiram službu za korisnike i kažu mi da im je vidljivo sve o čemu govorim ali... doći će tehničar!!!
25. 4. 2018. god. dolazi šesti tehničar koji po treći put UTVRDIO kvar i vjerovali ili ne rekao DA ON NIJE ZADUŽEN ZA POPRAVAK TE VRSTE KVARA !!! U nalogu piše Potrebna ...zamjeniti mrežni kabel od rutera do prijemnika cca18...itd...itd... Još je rekao da imaju veliku gužvu i da ćemo morati malo čekati!!!
26. 4. 2018. god. dolaze dvojica tehničara mijenjaju kabele ali ne popravljaju kvar. Ponovno zovem službu za korisnike i prijavljujem kvar i kažu mi da ne moram više prijavljivati jer oni vide ma što to značilo da kvar nije popravljen! Kvar je i dalje isti i ja ne mogu gledati program... mogu povremeno!
Moje pitanje: JEL OVO SKRIVENA KAMERA u službi Vip-a? I kada ću moći koristiti uslugu koju plaćam?
Uputio sam Prigovor službi za korisnike i dobio automatski odgovor da ću dobiti odgovor u najkraćem roku. Kada će kvar biti popravljen nisam dobio odgovor.
Jedino što mi preostaje je žalba HAKOM-u i javna glasila.

Poštovani! Molim pomoć.
Da se nadovežem na temu, imam dva A1 prijemnika, jedan u dnevnoj sobi, drugi u spavaćoj. U dnevnoj radi normalno, u spavaćoj se dešava na određenim programima (rtl, nova tv,...) da se slika zamrzne na pola sekunde-sekundu i nakon povratka slike, zvuk kasni koliko nije bilo slike. Nakon resetiranja prijemnika je ponovno sve u redu dok se ista situacija ponovno ne ponovi(3-4 puta u sat vremena). “Sekundarni” prijemnik u spavaćoj sobi ide preko Switch-a TL-SG1005P (izlazna brzina do 1000mbit/s). Zamjenom prijemnika dnevna soba za spavaća soba se ponovno ponavlja ista situacija u spavaćoj sobi što govori da nije do prijemnika. TV je praktički nov, rezolucija 4K. Moje pitanje glasi: Da li je problem možda u HDMI kablu spore protočnosti informacije ili nečem drugom? PS: zamrzavanje slike se događa samo na HD uobičajenim programima(rtl, nova tv,...), a ne na 4K rezoluciji pa ne vidim razloga zašto bi to trebalo biti povezano sa HDMI kabelom, a sve ostale elemente sam iskuljučio koji bi mogli stvarati problem.

Unaprijed hvala...

Razina korisnika 3
Bedž +3

HDMI kabel lako isključiš iz jednadžbe - zamijeni hdmi kablove između te dvije sobe.

Ako imaš uslugu preko koaksijalnog kabela bi ti morao biti i koaksijalni spojen na prijemnik, možda bi tu mogao biti neki problem. 

Ako si na optici ili bakru ti ostaje linija od routera do prijemnika, koja uključuje switch i lan kablove kao logične uzroke.

 

Odgovori