Ima li tko problema u zadnje vrijeme, unazad pola mjeseca sa VIP TV uslugom.
Naime, meni i na meni još poznate dvije lokacije ljudi imaju problema sa slikom na većini programa. Dolazi do smrzavanje slike, i konstantnog zatrzavanja slike na sekundu što užasno iritira kod gledanja.. dok zvuk uredno radi.
Prijavu sam uputio početkom mjeseca, mjenjali su mi i router i prijamnik i kablove i sve... no problem se konsantno javlja...
Tehnička podrška vidi da je sve OK... užas... Radi se o lokaciji Osijek i Vukovar...Kome se više žaliti, pisati, zvati... prigovor poslao prije tjedan dana, do dan danas ništa... stanje isto.
Stranica 2 / 2
Vipu bi bilo bolje da konačno počne ulagati u svoju infrastrukturu a ne ovisiti o drugome.
Kakve parice i zašto se uopće natežete sa HT-om?
Krenite prvi globalno na HR s optikom i imat će te puno zadovoljnih korisnika.
Ne razumijem što se čeka da HT pokrije cijelu zemlju sa optikom pa da i to počnete iznajmljivati od njih?
Kakve parice i zašto se uopće natežete sa HT-om?
Krenite prvi globalno na HR s optikom i imat će te puno zadovoljnih korisnika.
Ne razumijem što se čeka da HT pokrije cijelu zemlju sa optikom pa da i to počnete iznajmljivati od njih?
@IvanVU
samo da javim da smo se čuli, da smo korigirali parametre parice i prvi dojam je da je sada OK, ali ćeš i dalje pratiti situaciju i javiti se po potrebi u SZK
@mimimi
toplo preporučam, kod bilo kakvih tehničkih poteškoća, javiti se telefonski u SZK, birate tehničku podršku i direktno dođete k nama na dijagnostiku.
samo da javim da smo se čuli, da smo korigirali parametre parice i prvi dojam je da je sada OK, ali ćeš i dalje pratiti situaciju i javiti se po potrebi u SZK
@mimimi
toplo preporučam, kod bilo kakvih tehničkih poteškoća, javiti se telefonski u SZK, birate tehničku podršku i direktno dođete k nama na dijagnostiku.
Pozdrav,
Ja sam na podrucju Samobora i kod mene je isto tako pocelo. Zamrzavanje slike, nestanak signala totalno, da bi prosli Petak nestalo usluge nepovratno. Zvala sam 2 puta sluzbu za korisnike, prijavila 2 puta problem, govore mi da ga nisam prijavila. U ponedjeljak sam drugi puta zvala, poslala i pismenu prituzbu. Nitko mi se ne javlja. A ja vec tjedan dana nemam uslugu. Morala sam kupiti kucnu antenu.
Ja sam na podrucju Samobora i kod mene je isto tako pocelo. Zamrzavanje slike, nestanak signala totalno, da bi prosli Petak nestalo usluge nepovratno. Zvala sam 2 puta sluzbu za korisnike, prijavila 2 puta problem, govore mi da ga nisam prijavila. U ponedjeljak sam drugi puta zvala, poslala i pismenu prituzbu. Nitko mi se ne javlja. A ja vec tjedan dana nemam uslugu. Morala sam kupiti kucnu antenu.
@IvanVU Bok,
mozes nam poslat svoje podatke (kontakt broj i ime i prezime na koga glasi priključak) u privat poruci, pa da bacimo provjeru na sistemu
Hvala
mozes nam poslat svoje podatke (kontakt broj i ime i prezime na koga glasi priključak) u privat poruci, pa da bacimo provjeru na sistemu
Hvala
Stranica 2 / 2
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.