VIP AMIS problemi

  • 14 October 2017
  • 17 odgovora
  • 1421 pregled

Razina korisnika 3
Poštovano društvo nezadovoljnih korisnika velikog VIP-a, koji je kupio "mali" AMIS. Tek sad , nažalost vidim koliko je Amis imao korektniji i profesionalniji pristup. VIP se ponaša kao obična, sada sa HT-om, monopolistička firma. To si mogu dozvoliti jer znajuda nemamo prevelikog izbora. Ili oni ili HT. Iako mislim da čak ni u HT-u nisu toliko bezobrazni da se ne bi javili korisniku, usmeno ili pismeno 10 dana. Što je najbolje, smetnje koje sam prijavio su iste kao i prvi dan. VIP je , barem kako sam ga ja dosada doživio jedna bezobrazna firma kojoj je glavni i osnovni prioritet novac i zarada, bez obzira na kvalitetu usluga. Primjerice, ako čekam operatera da mi se javi 23 minute kada sam već izgubio strpljenje i poklopio, onda to jasno govori koliko imaju malo ljudi koje iskorištavaju vjerovatno za neku siću. Ako i nisam u pravu, ako imaju dovoljno operatera, to je opet znak njihove opake neozbiljnosti i nesposobnosti odraditi korektno ovakav posao integracije Amisovih korisnika. Ne mogu si pomoći, "gospoda" mi se ne javljaju, ne poznajem nikoga u Vip-u i jednostavno sam osuđen na njihovu milost i nemiliost. Ako netko ima kakav pametan prijedlog, bio bih zahvalan. Raskid ugovora ne dolazi u obzir jer kada sam obnavljao ugovor Amis je već bio Vip-ov.

Odgovora 17

Razina korisnika 5
Vip pati od istog sindroma kao i ostali telekomunikacijski operateri u RH - ne žele trošiti novce na zapošljavanje novih agenata u Službu za korisnike, jer im je čak i sadašnji broj potplaćenih agenata prevelik i ne ostaje dovoljno love upravi za spremit u džep.

Stvari rješavaj pisanim putem, manje živaca, a isti rezultat.
Razina korisnika 3
Poštovano društvo nezadovoljnih korisnika velikog VIP-a, koji je kupio "mali" AMIS. Tek sad , nažalost vidim koliko je Amis imao korektniji i profesionalniji pristup. VIP se ponaša kao obična, sada sa HT-om, monopolistička firma. To si mogu dozvoliti jer znajuda nemamo prevelikog izbora. Ili oni ili HT. Iako mislim da čak ni u HT-u nisu toliko bezobrazni da se ne bi javili korisniku, usmeno ili pismeno 10 dana. Što je najbolje, smetnje koje sam prijavio su iste kao i prvi dan. VIP je , barem kako sam ga ja dosada doživio jedna bezobrazna firma kojoj je glavni i osnovni prioritet novac i zarada, bez obzira na kvalitetu usluga. Primjerice, ako čekam operatera da mi se javi 23 minute kada sam već izgubio strpljenje i poklopio, onda to jasno govori koliko imaju malo ljudi koje iskorištavaju vjerovatno za neku siću. Ako i nisam u pravu, ako imaju dovoljno operatera, to je opet znak njihove opake neozbiljnosti i nesposobnosti odraditi korektno ovakav posao integracije Amisovih korisnika. Ne mogu si pomoći, "gospoda" mi se ne javljaju, ne poznajem nikoga u Vip-u i jednostavno sam osuđen na njihovu milost i nemiliost. Ako netko ima kakav pametan prijedlog, bio bih zahvalan. Raskid ugovora ne dolazi u obzir jer kada sam obnavljao ugovor Amis je već bio Vip-ov.

Vladimire, nama je žao što nas tako doživljavaš no trudimo se svima omogućiti nesmetano korištenje usluga s krajnjim ciljem zadovoljstva korsinika. Bez korisnika, ne bi bilo ni nas, zar ne?

Nažalost, prilikom migracije Amis korisnika na Vipnet platformu došlo je do poteškoća kod manjeg broja korisnika no kolege su dali sve od sebe da svaku prijavljenu smetnju obrade i riješe što je prije moguće.
Možeš nam se s podacima o usluzi (Ime i prezime, OIB i kontakt broj) javiti u INBOX pa ćemo prijaviti situaciju nadležnima i vjerujem, u kraćem roku riješiti.
Razina korisnika 3
Ivana, hvala lijepo na odgovoru, iako je malo šabloniziran. Naravno, jasno je da bez nas ne bi bilo Vas. Ipak, morate i Vi opravdati svoje postojanje. Upravo je to ključno što sam htio naglasiti. Ako je VIP firma kojem je stalo do korisnika i poštuje ga, daj mi reci tko Vas normalan ne bi doživljavao vrlo negativno kada se od prvog prigovora smetnji, 13 dana nitko ne javlja od mjerodavnih. I sada ovo tvoje javljanje, uz dužno poštovanje, ne smatram relevantnim obzirom da moram ponoviti sve što stoji od prvog javljanja smetnji kod Vas s time da će te Vi proslijediti problem nadležnim službama. Osim toga što će Vam moj OIB kada u ugovoru imate sve podatke o meni koji su Vam potrebni. Jednako tako, ovaj "forum" doživljavam samo kao kupovanje vremena, dok Vaše "visoko stručna ekipa ljudi" ne riješe problem. Ovo možda zvuči malo sarkastično, ali je zaista nenormalno da treba ne znam koliko službi javljati jedni drugima da bi se smetnja riješila. Po meni, činjenica je da ste vi veće poduzeće, samim tim nemate ozbiljnog suparnika osim HT-a, i ponašate se prema krajnjim korisnicima krajnje bahato i bezobrazno ne u smislu ophođenja, već rješavanja grešaka i smetnji. Jednako tako ste u ovaj posao ušli nedovoljno pripremljeni ili ste toliko bahati da ste ga podcijenili. Sa Amisom sam dva puta obnavljao ugovor, treći nažalost s Vama pošto ste bili već vlasnik Amisa. Koliko god se smatrate velikim, koliko god se odnosite bahato prema korisnicima (već sam rekao u kojem smislu), dotle bi se možda mogli malo bolje organizirati a savjet kako, vjerujem da bi Vam Amis ima što za reći.
Lijep pozdrav i ugodan da želim!
Nisam jedini koji imam poteskice sa Vipom ili bilo kojim operaterom svi su oni isti te ponasaju se ko da su bogovi kradu i varaju korisnike i jedni pomak je protjerat tu beep sa trzista Hakom je isto beep koje radi sa njima i nema pomaka te svako zanemaruje svog korisnika od kojeg zive usluge su im najskuplje a ne isporucuju minimum moj problem je sta su mi smanjili brzinu po svojoj volji a gdje sam se ja tome protivio kao drugo nikad ne obavjeste nikoga da ce ista radit arogantan pristup prema korisnicima sta je najzalosnije ljudi koji rade nisu osposobljeni za taj posao jer od 10 pitanja nisam dobio niti jedan odgovor gdje se gospodin jos lagano smjeska naravno njemu je smjesno to sve i oni nemogu pomoc pa sta ce onda podrska korisnicima ako nemozete pomoc a kako mozete naplatit nesto sta ne isporucujete poj paket je od 10 do 50 mb a vidjecete u sliki koja je moja brzina od smjesnis 2 mb pa dajte vise zivimo u 21 stoljecu nesposobnjakovici
Nista me necudi,evo jedan primjer,reklamirao sam amisov ruter jer je VIP nešto mijenjao u njemu i tada su poceli problemi,imam smart Tv koji se neće vise povezati na internet do sada se uvijek povezao,da skratimo uglavnom javio sam se tehničkoj službi u cetvrtak i rekli poslati novi ruter u petak cekam jos uvjek imam na kompu internet da bi oko 14 sati nestao i internet i telefon.zovem kazu da su prebacili na novi ruter,a koji ja uredno nisam dobio i evo nedelja ja nemam i dalje novi ruter a nemam ni telefona a ni interneta toliko o poslovanju
Da na zalos ja imam borbe sa njima vec 8 godina i sa t-com sad sa ovim lopovima pripremio sam sve i za nekoliko dana ce sve izac u javnost sve snimke njihovih sluzbenika koji lazu i varaju narod isto tako pismenim putem ne obavjestavaju ni nista slicno nije to njima potrebno ali za novac uzet to su dobri pisat cu u austriju jer su oni njima nadlezni i sve prosljedit kako se ovdje radi nemogu nista ljepo rec za zaposlenike jer su najveci #### koja obecaju a nista ne naprave
svvvveeee
Razina korisnika 3
Da na zalos ja imam borbe sa njima vec 8 godina i sa t-com sad sa ovim lopovima pripremio sam sve i za nekoliko dana ce sve izac u javnost sve snimke njihovih sluzbenika koji lazu i varaju narod isto tako pismenim putem ne obavjestavaju ni nista slicno nije to njima potrebno ali za novac uzet to su dobri pisat cu u austriju jer su oni njima nadlezni i sve prosljedit kako se ovdje radi nemogu nista ljepo rec za zaposlenike jer su najveci sljam lazljiva govna koja obecaju a nista ne naprave

Miroslave, na raspolaganju smo kroz više kanala podrške a kako ovim putem nemam uvid u detalje tvoje usluge ne mogu ti ni pružiti konkretan odgovor na tvoju prijavu. Možeš nam se javiti u INBOX pa ćemo sve provjeriti. Naravno, ako želiš. Dodatno, molimo te bez korištenja neprikladnih izraza, doista im nije mjesto ovdje. Hvala ti na razumijevanju.
Razina korisnika 3
Nista me necudi,evo jedan primjer,reklamirao sam amisov ruter jer je VIP nešto mijenjao u njemu i tada su poceli problemi,imam smart Tv koji se neće vise povezati na internet do sada se uvijek povezao,da skratimo uglavnom javio sam se tehničkoj službi u cetvrtak i rekli poslati novi ruter u petak cekam jos uvjek imam na kompu internet da bi oko 14 sati nestao i internet i telefon.zovem kazu da su prebacili na novi ruter,a koji ja uredno nisam dobio i evo nedelja ja nemam i dalje novi ruter a nemam ni telefona a ni interneta toliko o poslovanju

Ima li pomaka? Ako nema, javi mi podatke u INBOX pa ću provjeriti gdje je došlo do zastoja.
Ivana kako bi se ja treba obratit vama a vi radite budalu iz mene mjesec dana treba kao drugo smanjili ste mi brzinu kako vama odgovara ne meni koju ja nisam odobrio isto tako i kad ste smanjili brzinu i dalje je jos gore nego sta je bilo sada mi je brzina 1.98 mb odlicno sta drugo rec idemo naprijed sa 8 mb pao na 1.98mb super stvarno ste sposobni da uklonite kvar nista drugo nebi trebao rec nego vam skidam kapu ja vas placam a vi mene jebete kulturno .lp
Razina korisnika 3
Baš malo gledam ovaj "famozni" forum. Gotovo svaki odgovor moderatora je da se piše njima u inbox, a oni će provjeriti. Baš me zanima jeste li provjerili moju primjedbu, prijavu smetnje od samog početka sa vremenskim pomakom i što uopće možete svojom provjerom napraviti. Koliko vidim, od 4. listopada, jedno veliko ništa. Koliko vidim, i ovako niste kompetentni gotovo nizašto (bez namjere vrijeđanja), osim za možda banalne savjete. Vjerujem da i sami uviđate svoju bespomoćnost obzirom na politiku Vaše firme koja je sve, samo ne korektna. Ali zato korektno šalje račune praveći se blesavima na smetnje korisnika. Dakle, moraš platiti račun, a tek onda se žaliti na njega ne bi li idući mjesec umanjili isti. Primjerice, meni se smetnja i dalje proteže, a dobio sam odgovor da će mi stornirati račun za studeni i umanjiti, a pitam se što je sa listopadom? Koliko sam shvatio, sve osim potrošnje telefona plaćamo za tekući mjesec. Ili sam u krivu? Još nešto. Postavio sam upit zašto mi uz svaki odlazni poziv piše uz vrijeme trajanja razgovora i posebno još jedna sekunda. I tako kod svakog poziva. Slao sam Vam primjer pregleda poziva, ali niste mi čak ni to u stanju objasniti gospodo moderatori. Da li da opet pišem Vama u inbox a "Vi će te provjeriti"? Kakav je to način, jednostavno se oglušiti o pitanje, a Vi ste ustvari tu da nama neukim korisnicima pomognete ili savjetujete?
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Vladimir_28 - forum nije koncipiran kao sredstvo za komunikaciju i žalbe, skakutanje moderatora i rješavanje žalbi ASAP. Koncepcija starog foruma je bila općenita, pomoć i djelomično rješavanje problema (dragovoljno, rasterećenje SZK) od strane forumaša i superforumaša koji su svoje vrijeme (gratis) trošili kako bi pomogli u rješavanju problema. Nikada nije bilo "ostavi podatke i rješim ti za 5 minuta", osim ako se netko od moderatora dragovoljno ponudi jer forum nije njihova primarna funkcija. Nažalost, koncepcija novog foruma je takva da je većina toga "javi se u inbox" a stara garda forumaša (ili superforumaša) je izgubila volju za takvim oblikom foruma.

T-com koliko mi je poznato nema forum (možda i bolje) pa svakodnevna pljuvačina ide drugim kanalima... ali problemi i rješavanje problema traju skoro pa slično (po mom iskustvu i duže). Lijepo da su ti rekli stornirati račun, vjerujem da će povlastica biti i više proporcionalno tome koliko dugo nemaš adekvatnu uslugu.

Što se otvaranja novih (sličnih) tema tiče, razumijem tvoje nezadovoljstvo ali pisati istu stvar u nekoliko tema čini samo ovaj forum (koji sve više gubi funkciju) još više nepreglednijim... isto tako, nisam se forumski susreo sa većim pragom tolerancije "ne brisanja" ili opominjanja forumaša kakav je ovdje stupanj nazovimo slobode pisanja.

I ovaj moj upis na ovoj temi (a djelomičan odgovor na tvoj upis) je samo spamanje ali nisam ti rekao ništa novo a što vjerujem već nisi primjetio... da mogu, opali bih si ban ali ne mogu...
Razina korisnika 3
GOGSY1975 Ako su moderatori djelatnici VIPnet-a, i mogu se ili ne moraju javiti jer to nije njihova primarna funkcija, onda ih i ne treba. To je istovremeno i dokaz da VIPnet ne želi zaposliti dovoljno ljudi kako bi što više ugodili korisnicima. Ne znam za tebe, ali ja sam primjerice prvi ugovor sklopio sa Amisom, pa produžio, pa opet produžio iako ga već kupio VIPnet i tu sam se gadno zaribao. Amisu nije bio potreban nikakav poseban forum, s njima si mogao normalno ragovarati, djelatnici su sami zvali i provjeravali stanje po prijavljenoj greški i to se zaista rješavalo u punom smislu te riječi na najbrži mogući način. Ja nikada nisam imao ovakva neugodna iskustva sa rješavanjem prijavljenih smetnji. Što se tiče HT-a, bio sam njihov dugogodišnji korisnik i čak ni tamo nije bio ovakav odnos kao u VIPnet-u. Nadalje, ako je forum forum, onda ću pisati i izražavati svoje nezadovoljstvo na bilo koji način. Zbog čega bih ja imao obzira, kada ga VIPnet nema. Što se tiče tolerancije, ja nisam nikoga vrijeđao, pisao nedolične riječi ili psovke. Što se mene tiče, mogu izbrisati cijeli ovaj forum. I na kraju, opet bez namjere vrijađanja, ne kužim zašto se ti nađeš pozvan odgovarati mi, zašto to ne učine moderatori koji su djelatnici VIPnet-a iako im to nije primaran posao. Zar je u pitanju samo "odovor više", stjecanje nekakvog statusa super, super forumaša ili što već!? Ispričavam se što ovo pitanje izgleda daleko zločestije , mada u osnovi nije uopće.
Pozdrav,
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Vladimir_28 - Iskustva su različita, ja sam daleko najneprofesionalniji odnos imao od t-coma. Kad sam sve prebacio na VIP, sasvim druga priča. Dakako, bilo je živciranja jer "sustav" zna staviti krivu kvačicu ili krivo aktivirati (na početku usluge, produženja ili kad se nešto dodaje ili mijenja) ali sve je to uz ispriku prihvaćeno, refundirano.

Ne osjećam se prozvan, samo volim pomoći kako tebi, tako i ostalima (da sačuvaš živce). 😃 Samo kažem da ne očekuješ više neke pretjerane odgovore od njih dok se to ne riješi (posloži kako treba) na način na koji si se žalio, da dobiješ uslugu koju plaćaš. Vrijeđao nisi, slobodno pišeš što želiš ali ako si na drugim forumima, znaš da se učestalo pisanje o istom kroz nekoliko tema (a tema istih ima ohoho, upravo zbog nemoderiranja i slobode pisanja) smatra spamanjem. Amis-VIP migracija pa Homebox... desetci tema a o istom, dokaz da postoji prevelika doza tolerancije.

Status superforumaša i odgovor više? Hmm, pregledaj malo moje upise ako imaš vremena pa zaključi koliko mi je "status" bitan.

Toliko od mene, pozz. I javi kako je završilo, pa makar i raskidom ugovora...
MIGRACIJA SA AMISA U VIP - ukratko opisano katastrofalan,neprofesionalan, bez ikakve briga za korisnika

naš broj koji koristimo preko 30 god zagubili,
nitko se nije ispričao, još se nadamo....
trenutno koristimo broj iz Sesveta, a živimo u centru...
o samoj migraciji ....
što bez usluge u par navrata, pa kriva oprema, opet povrat na Amis, slijedi isključenje te ponovo bez usluge,...

što da se kaže...
Ja sam još jedan korisnik Amis pa imam pitanje za druge korisnike.
Na Amisu je usluga vremenskog pomaka (3 dana unatrag) radila i na HBO programima. Na VIP TV to ne funkcionira, nego je potrebno pretraživati HBO videoteku.

SZK ne zna odgovor na ovo pitanje :?:?:?
Objasnio mi je da se ta usluga sada zove: Pogledaj iz početka.

Zna li netko funkcionira li "Pogledaj iz početka " na HBO programima?
Razina korisnika 5
@Vladimir_28 -

T-com koliko mi je poznato nema forum (možda i bolje) pa svakodnevna pljuvačina ide drugim kanalima... ali problemi i rješavanje problema traju skoro pa slično (po mom iskustvu i duže). .


HT je odavno promijenio način/brigu o korisnicima, HT je prošao svoju katarzu i monopolističko ponašanje im se obilo o glavu.

HT-u je korisnik na prvom mjestu. Ne radim za HT, već sam zadovoljan korisnik.

HT je imao problema zbog ne brige prema korisnicima prije cirka 8 godina i tada su počeli gubiti, promjenom predsjednika uprave, promijenila se i politika na dobrobit korisnika, što nije slučaj u VIP-u.
VIP otkad je dobio novog "vođu" čini se samo reže troškove i to im je najvažnije.

Prije ili kasnije sve tvrtke shvate da su im ljudi ono najbitnije, upravo zaposlenici tvrtki čine tvrtke uspješnima. Privremena uspješnost neke tvrtke, pri tome gledajući samo na dobit je dugoročno ne održivo jer će se reflektirati veliko nezadovoljstvo korisnika usluga, ali i samih zaposlenika, te će napuhani balon "dobiti" tvrtke tako puknuti da će to biti strašno.

No ima tu i nešto pozitivno u takvoj politici za tvrtke, velike tvrtke kalkuliraju, riješit će se dijela "problematičnih" korisnika tako što će ih pustiti da odu, bit će korektni i pustit će ih bez plaćanja penala, a za one korisnike za koje smatraju da se vrijedi boriti naći će način da ih zadrže, jer ipak žive od zadovoljnih korisnika.
U konačnici bolje imati 100 zadovoljnih korisnika po cijeni od 100 kn, nego 200 korisnika po cijeni od 50 kn od kojih je 50% nezadovljnih - čista matematika, jer su manji troškovi na ovih 100 zadovoljnih, samim tim je veća dobit, pa ćemo njima u budućnosti i ponuditi nižu cijenu. Recimo ovih 100 zadovoljnih korisnika će u budućnosti plaćati 75 kn i bit će prezadovoljni s tim i korisnici i tvrtka.

Svaka medalja ima dvije strane.

Odgovori