Riješeno

Usluge A1

  • 22 February 2021
  • 5 odgovora
  • 217 pregleda

Pozdrav, zvao sam SZK  negdje oko 11.02,u ime punice koja je starija žena, te sam zatražio CAM karticu. Nakon razgovora sa djelatnikom koji je uvjeravao da gospođa ne može dobiti karticu jer ima "stari paket" a par dana prije bio tehničar koji je htio ugraditi karticu ali je bio stariji tip televizora koji je imao utor za karticu ali tehničar nije uspio ništa napraviti. Onda moja punica odluči kupiti novi tv i naravno naručiti karticu. Uspjeli mi nekako iskamčitii da dobije karticu. Djelatnik nakon dugog vijećanja sa kolegama obavijesti punicu da dolaze u ponedjeljak 15.02. u 10.00 sati. Osim poruka na mobitel da će doći nekad, ni oni sami ne znaju, od kartice ni traga ni glasa. Ni od tehničara. A1 što se to dešava sa vašom uslugom? 

icon

Najbolji odgovor od A1_Stella 22 February 2021, 14:41

Pogledaj original

Odgovora 5

Neće dobiti cam. Isto je bilo i meni.

Odobrili su joj, u tom prepucavanju sa djelatnicima SZK, dok sam čekao prvog da mi se povratno javi, nazvao sam ponovo i uspio dobiti da pošalju poštom (mada i ta kartica još nije došla). Rekao punici da kad se javi momak kaže da je rješeno ali ona zaboravila i dogovorila sa njima dolazak tehničara u ponedjeljak 15.02. Međutim otada samo dobija poruke na mobitel da će doći. Ja sam bez problema za sebe dovovorio karticu poštom, a nitko me nije ni pitao za stari ili novi paket a sklopio ugovor u 11. mjesecu 2019.

A znaš punice, nema budem nego odmah. 

Provjerio ponovo telefonski, uglavnom A1 je imao neke radove na sustavu pa su se tijekom radova i izbrisali neki nalozi za odradu. Ponovo napravili nalog pa će sad vjerojatno biti više sreće. 

@davgrec pozdrav, drago mi je da si ipak uspio riješiti navedeni problem. Nadam se kako će sada sve biti ok. Ako ćeš trebati pomoć pošalji nam privatnu poruku OVDJE

Odgovori