Riješeno

Ukidanje sportkluba na A1

  • 15 March 2021
  • 31 odgovor
  • 5154 pregleda

Razina korisnika 2

Poštovani,

koliko ima istine da se sa zadnjim danom ožujka ukida sportklub na A1? I ukoliko je to istina što će biti sa iznosima računa i penalima za odlazak? Nema smisla da se išta naplaćuje ukoliko korisnici žele otići.

icon

Najbolji odgovor od ikuba10 15 March 2021, 12:38

Pogledaj original

Odgovora 31

Razina korisnika 7
Bedž +3

Hakom otvara slučaj A1

Dakle, žalite se individualno i onda će u sustavu istraživati uz koje ste kanale provodili vrijeme. 🤔

 

i HT nas je odbio

To potvrđuje samo da se United grupa priprema za solo aranžman na tržištu. EON platforma Telemacha koja je skupa i već aktivna u regiji.

EON

Ja imam stari osnovni paket gdje su dva SK kanala 1 i 3 u SD rezoluciji. Koliko će me koštati da gledam svih 9 Arenesport kanala od 01.07.2021.g.?

Obmanjivanja A1. 

Ljudi su pakete uzimali po najpovoljnijim cijenama koje Media nije dizala. A1 će izgubiti dosta korisnika. To je sigurno. Džabe im razne akcije koje btw ni nisu akcije. 

Nadala sam se nekako do zadnjeg dana da će se ipak postići sporazum i opozvati odluka o ukidanju tih kanala, ali izgleda ništa od toga.

To što A1 tvrdi da su im želje korisnika važne, puste su riječi... Da su im zaista važne, možda bi im poslovna praksa uključivala anketiranje korisnika o ovakvim temama i stvarno uzimanje u obzir njihovog mišljenja, umjesto što nas bez upozorenja dovode pred gotov čin.

Pravdaju se kako jedne sportske kanale zamjenjuju drugima, a nude li zamjenu za N1? Gdje je tu briga za korisnika čije su im želje važne? Zašto nisu produžili ugovor za sve kanale i ponudili ih korisnicima kroz neki novi paket? Sigurno je postojao način da svi budu zadovoljni, ali nije bilo interesa za to.

Šteta što ne postoje i ocjene s palcem dolje, da se može uspoređivati broj i jednih i drugih...

 

Je li itko uspio raskinuti ugovor bez penala?

Razina korisnika 2
Bedž +3

@zakrvavica, sve je odrađeno sukladno primjenjivoj regulaciji koja u ovakvim okolnostima operatore ne obvezuje na obavještavanja korisnika 30 dana unaprijed. Navedeno je potvrđeno i od strane regulatornog tijela HAKOM-a.

Odgovori